Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι έπεσαν από τα σύννεφα με την προσχώρηση του “Ποταμιού” στη σοσιαλιστική ομάδα του ευρωκοινοβουλίου. Για πολλά μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον Σταύρο Θεοδωράκη, αλλά ο άνθρωπος , από τη πρώτη στιγμή, ξεκαθάρισε το σοσιαλδημοκρατικό ιδεολογικό στίγμα του κόμματός του. Διαβάζοντας τις θέσεις του, είχα γράψει στις 11 Μαρτίου: Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: δυνάμεις καταστολῆς τοκογλύφων
Ὅταν ἕνα «μαγαζάκι» κλείνῃ, ποιός πληρώνει τά χρέη του;
Ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὸ ποιὸ εἶναι αὐτὸ τὸ μαγαζί, τὶ «ἄδειες λειτουργίας» κατέχει καὶ ποιὸς ἔδωσε ἐντολὴ δημιουργίας του.
Ἐὰν εἶναι ὁ κυρ-Πέτρος ἤ ἡ κυρὰ Μαρία ἤ ὁ κάθε Ἀντώνης, τὸ μαγαζί, τὰ χρέη, τὰ ῥίσκα εἶναι ΟΛΑ δικά τους. (Στὰ κέρδη ἔχουν ἐξ ἀρχῆς συνεταῖρο τὸ κράτος καὶ κάθε λογῆς πλιατσικολόγο!!!)
Ἐὰν ὅμως εἶναι κάποιο κόμμα, ποὺ ἔχει λάβει ἐντολὲς ἀπὸ τοὺς «ἐκλεκτούς» νὰ μᾶς ἐπεξεργάζεται γιὰ μερικὰ χρόνια, τότε καὶ τὰ ἔξοδα λειτουργίας του ἀλλὰ καὶ τὰ χρέη του τὰ πληρώνουμε ΕΜΕΙΣ!!!
Ὡραῖα πράγματα…
Ἐμεῖς γιὰ 500 εὐρόπουλα, ἐὰν δὲν βρεθοῦμε στὴν φυλακή, σίγουρα θὰ διαπομπευθοῦμε μὲ τὸν χειρότερο τρόπο.
Θὰ μᾶς γελοιοποιήσουν, θὰ μᾶς τρομοκρατήσουν, θὰ μᾶς κάνουν νὰ αἰσθανθοῦμε κάθε εἴδους ἐνοχή…
Ἀλλὰ αὐτὰ ἀφοροῦν σὲ ἐμᾶς…
Οἱ ἄλλοι, οἱ «ἐκλεκτοί» ὅμως μποροῦν νὰ δανείζονται ἐκατομμύρια καὶ φυσικὰ νὰ μὴν πληρώνουν κάτι… Κι ὅταν τὸ μαγαζάκι τους ὁδηγηθῇ στὴν πτώχευσιν, λόγῳ ἀπουσίας πελατῶν, τότε πολὺ εὔκολα μὲ μίαν ὑπογραφή, ἤ μὲ ἕνα «ψήφισμα» μεταφέρουν ΟΛΑ τὰ χρέη τους στὶς δικές μας πλάτες… Συνέχεια
Μία καλὴ μαριονέτα πρέπει νὰ …μᾶς ἀρέσῃ!!!
Μόλις αναλάβει μια καλή μαριονέτα, οι επικυρίαρχοι σπεύδουν να την …βραβεύσουν, για να πιστέψουν οι πολίτες ότι πρόκειται για κάποιον σημαντικό κι αξιόλογο άνθρωπο και να τον εμπιστευθούν.
Η εμπιστοσύνη σε μία μαριονέτα θα τους κοστίσει πανάκριβα, όπως συνέβει με τον νομπελίστα myass Obama.
H ίδια συνταγή παντού.
Η μαριονέτα των σιωνιστών στην Ουκρανία θα βραβευθεί από την πατσαβούρα των Σιωνιστών στις Βρυξελλες. Συνέχεια
Γιατί βιάζονται νά καταργήσουν τό bonus τῶν πενήντα ἑδρῶν;
Με την φόρα που έχει πάρει η Χρυσή Αυγή, οι επικυρίαρχοι έδωσαν το σύνθημα, στις υπηρέτριες της Βουλής, να ενωθούν απέναντί στους «εγκληματίες». 
Η επαναφορά του θέματος με το bonus των 50 εδρών, που ήταν ανέκαθεν αίτημα ΜΟΝΟΝ των μικρών κομμάτων, γίνεται πλέον από τα πρώην μεγάλα κόμματα, κάτι που φυσικά δεν είναι καθόλου τυχαίο. Συνέχεια
Ποιό καλό κορίτσι, γνωστῆς οἰκογενείας, θά πάη στήν συνάντησιν τῆς Bilderberg;
Ἡ γυναίκα μὲ τὰ τεράστια φρύδια, στὴν ἐτησία συνεύρεσι τῆς λέσχης βίδελβερτ…
Ἡ γυναῖκα πού, ἂν τί γιὰ καθαρὸ νερὸ δίδει στοὺς νέγρους τῆς Ἀφρικῆς ἀναλγητικὰ ἀπὸ τὶς φαρμακοποθῆκες τοῦ Γάλλου συζύγου της…
Ἡ γυναῖκα ποὺ μαζεύει τὰ φράγκα σας, γιὰ τοὺς ἀράπηδες καὶ τὰ κάνει μασοῦρι στὴν Ἐλβετία….
Πάει νὰ συνευρεθῇ μὲ τὰ ἄλλα φρικιὰ τῆς λέσχης τῶν τεράτων…
(Ἄλλως τὲ δὲν εἶναι τυχαία τὰ τερατώδη φρύδια της…!). Συνέχεια
Τὰ Ἀνώγεια δὲν ψηφίζουν Χρυσῆ Αὐγὴ γιατὶ ψηφίζουν μΠατΣοΚ!!!
Κάποιοι φίλοι μου λοιπὸν χάρηκαν ἰδιαιτέρως ποὺ στὰ Ἀνωγεια δὲν βρέθηκε κάποια ψῆφος ὑπὲρ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς.
Κάτσαμε λοιπὸν κάτω γιὰ νὰ τοὺς ἐξηγήσῳ πὼς οὔτε ἐμπιστεύομαι τὴν κρίσιν αὐτῶν τῶν συμπολιτῶν μου, οὔτε καὶ τὴν ἐκτιμῶ.
Ὄχι γιατὶ ψήφισαν ἤ δὲν ψήφισαν Χρυσῆ Αὐγή. Κόμμα εἶναι κι αὐτό…
Γιὰ ἄλλον λόγο… Πιὸ σοβαρό… Συνέχεια