Ἔφθασε ἡ στιγμή νά ἀναγνωρισθῇ ἡ γενοκτονία τῶν Ἀρμενίων ἀπό τούς …Τούρκους;

H πίεση στον Ερντογάν εντείνεται.
Μετά την αναφορά του Ιησουίτη Πάπα στην Γενοκτονία των Αρμενίων, ήρθε εξίσου απότομα και το ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου…
 Δηλαδή των λαμογιών που ΔΕΝ είδαν γενοκτονία στην Γιουγκοσλαβία, στο Ιράκ και στην Συρία από το ΝΑΤΟ και τον ΟΗΕ, που ΔΕΝ είδαν τα εγκλήματα στην Λιβύη, την Αίγυπτο και την Ουκρανία και που …θυμήθηκαν τα εγκλήματα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, σε μία περιοχή που οι Rothschild και οι Nobel έβγαζαν δισεκατομμύρια από τα πετρέλαια του Μπακού. Συνέχεια

Κατεστημένα συμφέροντα…

«…Περιλαμβάνονται επίσης η αποτυχία ελέγχου της «περιστρεφόμενης πόρτας» για το προσωπικό που κινείται ανάμεσα στους κυβερνητικούς θεσμούς και στις ιδιωτικές επιχειρήσεις.

«Παρά το γεγονός πως το λόμπινγκ είναι ένα αναπόσπαστο τμήμα μιας υγιούς δημοκρατίας, πολλά σκάνδαλα σε ολόκληρη την Ευρώπη καταδεικνύουν πως, χωρίς σαφείς και αναγκαστικούς κανόνες, ένας επίλεκτος αριθμός παραγόντων με περισσότερα χρήματα και επαφές με πρόσωπα ισχύος μπορεί να καταφέρουν να κυριαρχήσουν στην λήψη πολιτικών αποφάσεων», αναφέρει στην έκθεσή της η Διεθνής Διαφάνεια. Συνέχεια

Αὐτὰ εἶναι τᾶ δῶρα ὅσων ἐψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, «Ποτάμι», ΣΥΡΙΖΑ…


Τὸ πρωΐ δέχθηκα πρόσκληση μίας φίλης προκειμένου νὰ συνηγορήσῳ καὶ νὰ ἐπισημάνῳ μὲ like τὴν νέα σελίδα (ὄχι στὸ Τζαμί) ἤ κάπως ἔτσι.

Δὲν καταλαβαίνω τὸ νόημα ὑπάρξεως τῆς Σελῖδος.!
Μόλις λίγες ἡμέρες πρὶν τὸ μεγαλύτερο ποσοστὸ τοῦ Λαοῦ φήφισε ΝΑΙ στὸ Τζαμὶ, ΝΑΙ στὴν παράδοση τῆς Θρᾴκης, ΝΑΙ στὸ μοίρασμα τοῦ Αἰγαίου, ΝΑΙ στὰ Σκόπια μὲ τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας, Ναὶ στὴν Παρέλαση τῶν Πούστηδων, ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ…….

ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΟΧΙ στοὺς ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ καὶ οὐσιαστικῶς προτρέπατε τὸν κόσμο νὰ ψηφίσῃ ΣΥΡΙΖΑ. Ποτάμια καὶ Ἐλιὲς (ἡ ΧΑ ποὺ εἶναι τὸ μοναδικὸ Πατριωτικὸ κόμμα σᾶς πέφτει βαρειὰ γιὰ τὰ «Δημοκρατικὰ σας Αἰσθήματα»)
Ἔ…..αὐτὸ ποὺ θέλατε ἔγινε καὶ δὲν εἶναι ΛΑΘΟΣ, πολλοὶ γνώριζαν καλὰ τὶ ἔκαναν, ἀλλὰ τὸ «μεροκάματο-κοιλιὰ» πρῶτα καὶ μετὰ…….(βρὲ δὲν πᾶνε νὰ πνιγοῦν ὅλοι,ἐμεῖς νὰ εἴμαστε καλά).!

Ἐνοεῖται ὅτι ὁλόκληρη ἡ Ἀριστερὰ ἀπὸ τὸ προδοτικὸ ΚΚΕ μὲχρι καὶ τὸν κομματικὸ στρατὸ ὅλων τῶν κυβερνήσεων, τοὺς λεχρῖτες τοῦ ΑΝΤΑΡΣΙΑ. εἶναι μία ἀπὸ τὰ ἴδια.!

Τᾶσος Γκολέμης

Ἡ ἄποψις τοῦ Τάσου, μὲ τὴν ὁποίαν διαφωνούσαμε συχνά, ἦταν πὼς τὰ μοναδικὰ πατριωτικὰ κόμματα ἦσαν ἡ «χρυσῆ αὐγή» καὶ οἱ «ἀνεξάρτητοι Ἕλληνες». Ἔτσι ἐπίστευε…
Πρὸς τιμὴν τῆς μνήμης του ἀπεφάσισα νὰ δημοσιεύσῳ (ἐπὶ τέλους) τὸ κείμενόν του, παρὰ τοῦ ὅ,τι γενικῶς διαφωνῶ μὲ τὶς κομματικὲς γραμμές.
Ὁ Τᾶσος ἄλλως τὲ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ἀνῆκε σὲ κάποιο κόμμα. Ἁπλῶς ἦταν πατριώτης καὶ ἀπελπισμένος ἀπὸ τὴν κατάντια στὴν χώρα μας.

Ἐπεὶ δὴ ὁ Τᾶσος μᾶς …«βαρέθηκε» καὶ μᾶς ἄφησε πρὸ ἡμερῶν, τιμῶντας πάντα τὴν μνήμη του, ἀποφασίζω νὰ δημοσιεύσῳ τὸ κείμενόν του, δίχως νὰ συμφωνῷ μαζύ του.
Ἄλλως τὲ ὁ καθεὶς ἐξ ἡμῶν δικαιοῦται τῆς ἀπόψεώς του, ἐφ΄ ὅσον διαβιοῦμε ἐν δημοκρατίᾳ!

Τὸ παραπάνω συνετάχθη στὶς 30 Μαΐου τοῦ 2014.

Φιλονόη

Ἡ Human Rights Watch τοῦ …«ἀνθρωπισμοῦ»!!!

Στο πλευρό των δολοφόνων της Μουσουλμανικής Αδελφότητας το δημιούργημα του Soros που λέγεται Human Rights Watch. Βρήκε «άδικες» τις ποινές που επέβαλε η Αιγυπτιακή Δικαιοσύνη.Ἡ Human Rights Watch τοῦ ...«ἀνθρωπισμοῦ»!!!3 Συνέχεια

«Αὐθόρμητοι» κουκουλοφόροι κι …«ἐπαναστάτες»;;

Η γενιά των 700 ευρώ της Μοσάντ και του Soros καίει την Αθήνα και τις Ελληνικές σημαίες …«συμπτωματικά», τις ίδιες ημέρες που οι επικυρίαρχοι κάνουν γνωστή την δυσφορία τους για την προσέγγιση της Ελλάδας στην Ρωσσία του Πούτιν.

Ένα γελοίο πρόσχημα είναι αρκετό.
Στην παρούσα περίσταση διαδηλώνουν δήθεν για τα …δικαιώματα ενός συρφετού επαγγελματιών δολοφόνων, που σχετίζονται με ξένες υπηρεσίες και συμβόλαια θανάτου εναντίον επιχειρηματιών.
Συνέχεια

ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οἱ συνεργασίες μὲ τὴν Ῥωσσία!!!

Δυσφορία τότε…
Συνέχεια