Γεμίσαμε τραμπούκους…

Ἡ λέξις εἶναι ἰσπανικὴ καὶ δηλώνει εἶδος πολεμικῆς μηχανῆς γιὰ κατακρήμνισιν τειχῶν. Χρησιμοποιήθηκε ἐπίσης γιὰ εἶδος πούρων, ποὺ κατὰ μίαν ἐκδοχὴν αὐτὰ τὰ ποῦρα ἐχρησιμοποιοῦντο γιὰ …ἐπιβράβευσιν τῶν τραμπούκων.

Ἀπὸ τότε ὅμως ἔως σήμερα …ἀνεβαθμίσθη σὲ κάτι πιὸ …«ἀνθρώπινον»!!! (;;;)
Ὁ τραμπουκισμὸς πλέον δηλώνει, γιὰ τὴν χώρα μας, τὴν ὠμὴ βία, ποὺ προέρχεται ἀπὸ ἀμορφώτους καὶ κτηνώδεις συκοφάντες τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους. Βέβαια, κατὰ πῶς ἰσχυρίζονται κάποιοι φίλοι, τὸ ὅ,τι παραμείναμε γιὰ τετρακόσια χρόνια ὑπὸ τὸν τουρκικὸ ζυγὸ σαφῶς καὶ μᾶς ἄφησε κατάλοιπα, τὰ ὁποῖα οὐδεμίαν σχέσιν ἔχουν μὲ τὴν φύσιν τοῦ Ἕλληνος. Καὶ φυσικὰ πλέον αὐτὰ τὰ κατάλοιπα ἔχουν ἀρχισει νὰ ἐκφράζονται πρὸς ὅλους αὐτοὺς ποὺ μᾶς τὰ ἐδίδαξαν…!!! Συνέχεια

Σαμαρᾶς καὶ μεταπολίτευσις στὸ χρονοντούλαπο τῆς Ἱστορίας

Αυγερινός Χατζηχρυσός

Mπορείς να φοβίσεις πολλούς για λίγο, μπορείς να φοβίσεις λίγους για πολύ, αλλά δεν μπορείς να τους φοβίζεις όλους για πάντα, θα μπορούσαμε να παραφράσουμε την φράση του Αβρααμ Λινκολν, για την περίπτωση όλων των κυβερνήσεων από το 2009. Συνέχεια

Νόμιμη διακοπὴ πληρωμῆς ΕΝΦΙΑ, Ταμείων, ἐφορίας!!!

«…Την δημιουργία-εκτόξευση του χρέους την έκαναν με τον ακόλουθο τρόπο: Το 2008 με τον νόμο 3723/9.12.2008 (άρ. 2, 3, 4, 5) επί Κ. Καραμανλή, εδόθησαν κατ’ αρχήν στις τράπεζες εγγυήσεις 23 δισεκ. αποκλειστικώς για χορήγηση στεγαστικών δανείων, κεφάλαια κινήσεως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επιχειρήσεις ζωτικής σημασίας.
Μετά ο Γ. Παπανδρέου έδωσε 140 δισεκ. για τον ίδιο λόγο και, τέλος, τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2012 οι κυβερνήσεις συνεργασίας έδωσαν ακόμα 70 δισεκ.
Έχουν δώσει, λοιπόν, στις τράπεζες 233 δισεκ. ευρώ!!!
Δηλ. ό,τι ξοδεύειτο κράτος σε 5 χρόνια για 10.000.000 Έλληνες, το έδωσαν σε 5-6 τραπεζίτες!
Τ
ο κράτος δεν έβαλε απλά την υπογραφή του σαν εγγυητής, αλλά εξέδωσε και έδωσε ομόλογα για τα ανωτέρω ποσά στις τράπεζες! Και αυτές τα έδωσαν στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα κι επήραν δάνειο, σε μετρητά με 1% επιτόκιο! Αντί, όμως, να ρίξουν τα λεφτά στην αγορά τα «έβαλαν στην τσέπη».
(Αυτό, ίσως, και να λέγεται… υπεξαίρεση!..).

Συνέχεια

Φυτεμένες …«ἐπαναστάσεις»!!!

Στην Βενεζουέλα, που όπως και στην Ρωσσία, διατηρούν κρατική την παραγωγή πετρελαίου, η δράση πρακτόρων-διαδηλωτών είναι συνεχής.
Την εκπαίδευση έχει αναλάβει η βιομηχανία επαναστάσεων των σιωνιστών που λέγεται Otpor ή Canvas.
Λόγω του ότι ο Maduro δηλώνει αριστερός, η Otpor οργανώνει τους …«ακροδεξιούς», όπως έκανε και στην Ουκρανία. Συνέχεια

Ἀπὸ φαντασία τὰ διαφημιστικὰ μηνύματα τῆς Νέας Τάξεως …στεροῦνται!

Να τα «αλλάξουμε» όλα… Ἀπὸ φαντασία τὰ διαφημιστικὰ μηνύματα τῆς Νέας Τάξεως ...στεροῦνται!2 Συνέχεια

Ἀλῆτες, ῥουφιάνοι δημοσιογράφοι;

Ναί, γιατί ὄχι;
Ὅλοι μας τὸ γνωρίζουμε.
Μπορεῖ νὰ ἔχῃ γίνῃ, κατὰ κύριον λόγο, σύνθημα τῶν «ἀναρχικῶν», ἤ τῶν «ἀριστερῶν», ἀλλὰ δὲν νομίζω πὼς ὑπάρχει κοινωνικὴ ὁμάδα στὴν Πατρίδα μας, κι ὄχι μόνον, ποὺ νὰ μὴν πλήττεται ἀπὸ τὴν ἐξαγορὰ τῶν δημοσιογράφων. Συνέχεια