Ἡ λέξις εἶναι ἰσπανικὴ καὶ δηλώνει εἶδος πολεμικῆς μηχανῆς γιὰ κατακρήμνισιν τειχῶν. Χρησιμοποιήθηκε ἐπίσης γιὰ εἶδος πούρων, ποὺ κατὰ μίαν ἐκδοχὴν αὐτὰ τὰ ποῦρα ἐχρησιμοποιοῦντο γιὰ …ἐπιβράβευσιν τῶν τραμπούκων.
Ἀπὸ τότε ὅμως ἔως σήμερα …ἀνεβαθμίσθη σὲ κάτι πιὸ …«ἀνθρώπινον»!!! (;;;)
Ὁ τραμπουκισμὸς πλέον δηλώνει, γιὰ τὴν χώρα μας, τὴν ὠμὴ βία, ποὺ προέρχεται ἀπὸ ἀμορφώτους καὶ κτηνώδεις συκοφάντες τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους. Βέβαια, κατὰ πῶς ἰσχυρίζονται κάποιοι φίλοι, τὸ ὅ,τι παραμείναμε γιὰ τετρακόσια χρόνια ὑπὸ τὸν τουρκικὸ ζυγὸ σαφῶς καὶ μᾶς ἄφησε κατάλοιπα, τὰ ὁποῖα οὐδεμίαν σχέσιν ἔχουν μὲ τὴν φύσιν τοῦ Ἕλληνος. Καὶ φυσικὰ πλέον αὐτὰ τὰ κατάλοιπα ἔχουν ἀρχισει νὰ ἐκφράζονται πρὸς ὅλους αὐτοὺς ποὺ μᾶς τὰ ἐδίδαξαν…!!! Συνέχεια



