Τὸν ξεσκίζουν λίγο-λίγο,
περιμένοντας νὰ ψοφήσῃ…!!!

Εἶναι πασιφανὲς ὅτι ἡ Νέα Τάξις θέλει νὰ ἀναδιαρθρώσῃ τὸ ἐκλογικὸ σῶμα στὶς εὐρωπαϊκὲς χῶρες, πρὸ κειμένου νὰ ἐκμαιεύσῃ (μέσῳ «δημοκρατικῶν διαδικασιῶν» – τοῦ κώλου, δηλαδή…) τὴν παράδοση ἄνευ ὅρων τῶν κρατῶν καὶ τῶν γηγενῶν λαῶν τους, στὶς διαθέσεις της…
Ὁ ἐκπρόσωπος/πράκτωρ της, ὁ Τζῶρζ Σόρος, εἶναι αὐτός ποὺ ἐπωμίσθη τὴν ἀποστολὴ «ἐπενδύσεως» τῶν ἔνδεκα (11) δισεκατομμυρίων γιὰ αὐτὸ τὸ ποταπὸ Σχέδιο: Νὰ «ἐμβολιάσῃ» δηλαδὴ τὴν Εὐρώπη μὲ σουννιτικοὺς πληθυσμοὺς (τὸ λεγόμενο καὶ «σκληρό» ἰσλάμ), ὥστε νὰ διασφαλισθῇ ἡ πλειοψηφικὴ ποδηγεσία τοῦ μελλοντικοῦ ἐκλογικοῦ σώματος. Συνέχεια
Μήπως διότι ἦταν πολύς ὁ κόσμος;

Τὸ 1993 ἀκούσαμε ἀπὸ τὸν πρώην «ἐπίτιμο» τὴν «ἱστορική» του πλέον ἐκδοχὴ (ἄποψιν/γραμμή/ἀπόφασιν ὑλοποήσεως ἐντολῶν ἐκ τῶν …«γνωστῶν-ἀγνώστων» κέντρων ἐλέγχου τοῦ πλανήτου) γιὰ τὸ σκοπιανό.