Ὁ Νταβούτογλου ἔχει «θέσεις». Ἐμεῖς ἔχουμε κυβέρνησι;

Ἐκεῖ ποὺ μᾶς χρωστούσαν, μᾶς πῆραν καὶ τὸ βόδι…

Μνημειώδες θράσος από Αχμέτ Νταβούτογλου:

“Τα ελληνικά μαχητικά κάνουν υπερπτήσεις στο Αιγαίο”!

«Τα ελληνικά αεροσκάφη κάνουν υπερπτήσεις και προκαλούν στο Αιγαίο»! Και «Είναι ελληνική άποψη ότι τα τουρκικά μαχητικά πετούν επάνω από ελληνικά νησιά στο Συνέχεια

Κατὰ τὰ ἄλλα δὲν ὑπάρχει πετρέλαιο!

Στὸ Κερί Ζακύνθου ἀντί γιὰ νερό βγάζουν πετρέλαιο. Τόσο ποὺ τὸ νησί ἀντιμετωπίζει πρόβλημα ὑδρεύσεως. Ἀλήθεια, ὅταν ὁ Σοφιανόπουλος φώναζε, ποὺ ἦταν οἱ γνῶστες καὶ μὴ τοῦ θέματος;

Τέλος πάντων… Πιστεύω πὼς ἐκ τῶν πραγμάτων πλέον  ἡ πολιτεία πρέπει νὰ ἀσχοληθῇ σοβαρά. Ἀρκετὲς ἀναβολές, κωλυσιεργίες, εὐθυνοφοβίες…

Ἡ «ἀνακάλυψις» πετρελαίου στὴν Ζάκυνθο εἶναι πολὺ παλαιὸ θέμα! Ὅπως καὶ ἐξ ἴσου παλαιὸν εἶναι τὸ γεγονὸς τῆς Συνέχεια

Ποιὲς ἦσαν οἱ συμφωνίες τοῦ 1979 γιὰ τὸ Αἰγαῖον;

Μεταφέρω ὅπως ἔλαβα τὸ μήνυμα ἀπό τὴν cana καὶ τὰ συμπεράσματα (μαζὺ μὲ τὰ σχόλια) ἔπονται. Ἤδη οἱ πληροφορίες εἶναι πολλές καὶ τό θέμα φλέγον.

Ἂς ἐλπίσουμε πώς θὰ μάθουμε συντόμως καὶ τὶς ἀλήθειες καὶ τὶς προοπτικές. Καί φυσικά, μὲ Ἕλληνες διαχειριστές…..

Συνέχεια

Ἡ Τουρκία καταπατᾶ τὴν Ἑλληνικὴ ΑΟΖ ἐπισήμως!

Η ικανότατη Κυβέρνηση της Τουρκίας προσπαθεί για άλλη μία φορά να δημιουργήσει προηγούμενο με τον προκλητικό χάρτη που εξέδωσε η Κρατική εταιρία “Τουρκικά Πετρέλαια” με τον οποίο καταλαμβάνει την Ελληνική ΑΟΖ μεταξύ Καστελόριζου και Κύπρου. Για άλλη μία φορά η Τουρκία δημιουργεί τετελεσμένο, το οποίο τουλάχιστον θα δημιουργήσει προσκόμματα στην περίπτωση που η Ελληνική Κυβέρνηση ξυπνήσει και ανακοινώσει την Ελληνική ΑΟΖ.

Συνέχεια

Αὐτοὶ δὲν θέλουν νὰ βγάλουν τὸ πετρέλαιο! [2]

Ἐδῶ εἴμαστε, κι ἐδῶ θὰ εἴμαστε… Ἢ τοὐλάχιστον ὅσοι ἀπὸ ἐμᾶς καταφέρουν νὰ ἐπιβιώσουν μετὰ ἀπὸ τὴν πείνα ποὺ πέφτει σιγά σιγά! Ἡ ἀσυδοσία εἶναι πλέον πραγματικότης σὲ κάθε τομέα τῆς δημοσίου διοικήσεως. Ἀλλὰ δυστυχῶς, τό ψάρι βρωμᾶ ἀπὸ τὴν κεφαλή! Κι ὅταν ἡ κεφαλὴ ἔχει ἄλλα σχέδια καὶ προγράμματα, τότε βρωμᾶ κι ὄλο τό σῶμα της!
 

Ἐπιστολὴ ἀγωνίας ἀπό τὸ Καστελλόριζο.

Επιστολή αγωνίας του Δημάρχου Μεγίστης για το νησί του και για την ελληνική ΑΟΖ στην Αν.Μεσόγειο

Σοβαρότατες ανησυχίες και προβληματισμό προκαλεί στη Μεγίστη (Καστελόριζο) η έντονη φημολογία των τελευταίων μηνών ότι η ελληνική κυβέρνηση «έχει αποδεχθεί να εξαιρεθεί το ακριτικό νησί από την γενικότερη διαπραγμάτευση Ελλάδας – Τουρκίας για την οριοθέτηση των δικαιωμάτων κάθε χώρας» και ειδικότερα στα θέματα της ΑΟΖ και της υφαλοκρηπίδας.

Με αφορμή αυτή την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και τα συνεχόμενα δημοσιεύματα για το συγκεκριμένο ζήτημα ο Δήμαρχος της νήσου Μεγίστη Συνέχεια