Γιατί ὀνομάζεσθε «ἑλληνική κυβέρνησις»;

Στὸ ΠΑΡΟΝ τῆς Κυριακῆς διαβάζουμε τήν μεγάλη ἀγωνία τῶν «Ἑλλήνων» ἐπιχειρηματιῶν τῆς Θράκης, νὰ πωλήσουν τίς ἐπιχειρήσεις τους σὲ τούρκους ἐπιχειρηματίες!!

Στὸ news247 διαβάζουμε γιὰ τὴν νέα δυνατότητα τῶν τούρκων νὰ πωλοῦν ῥεύμα στὰ ἑλληνικά νησιά…

Κι ἀναρωτιέμαι…

Συνέχεια

Αὐτοὶ δὲν θέλουν νὰ βγάλουν τὸ πετρέλαιο! [1]

Δὲν θέλουν! Μὲ τίποτα! Τὸ καθυστεροῦν τόσο πολύ, ποὺ καταντᾶ  ὅπως πάντα. ὕποπτον! Περιμέναμε κάτι καλλίτερο; Φυσικὰ καὶ ὄχι! Ἀλλὰ ἔχουμε φθάσει σὲ τόσο ἄσχημο σημεῖο οἰκονομικό, ποὺ τοὐλάχιστον σὲ κάποιους τομεῖς θὰ ἔπρεπε, τυπικῶς πάντα, νὰ ἐνεργοῦν κι ὄχι νὰ σέρνονται! Καὶ φυσικὰ, νὰ πάψουν τὶς ἀνθελληνικὲς σπατᾶλες καὶ νὰ στρέψουν τὴν ὅποιαν οἰκονομικὴ παροχὴ, πρὸς τὸ ζητούμενον: τὴν ἀνάπτυξι!

Συνέχεια

Πετρέλαια ὑπάρχουν, ἀλλὰ ποιός θὰ τὰ βγάλῃ;

Πόσα χρόνια γνωρίζουν στὰ κυβερνητικὰ κλιμάκια γιὰ τὴν ὕπαρξιν τῶν πετρελαίων (καὶ γενικότερα τῶν ὑδρογονανθράκων) στὴν χώρα μας;  Πολλά! Πάρα πολλά!

Κάπου ἐδιάβαζα γιὰ ἀναγωγή στὰ χρόνια τοῦ Βενιζέλου ἢ τοῦ Τρικούπη!

Κι ἔτσι νὰ μὴν εἶναι, ἔχουμε ἀκούσει δεκάδες κραυγὲς ἐπί κραυγῶν (βλέπε καὶ Πάγκαλο) ἀναφορικῶς μὲ τὴν μὴ ὕπαρξι πετρελαίων στὴν χώρα μας. Τὸ γιατί, λογικὰ ἐὰν τὸ ἔβλεπες, πρὶν καταγράψουν οἱ δορυφόροι (κι ἐπιβεβαιώσουν) τὴν ὕπαρξιν πετρελαίων, εἶναι πασιφανές. Μία λεκάνη! Μία συγκεκριμένη δομή ἐδαφῶν. Μία συγκεκριμένη σεισμογενὴς συμπεριφορά.

Συνέχεια

Ἔχουμε κυβέρνησι ἤ ἔχουμε μαριοννέτες;

Στό elkosmos διαβάζουμε σήμερα γιά τήν πλήρη κατάργησι τῆς βίζας στὰ ἑλληνικά νησιά, ὡς ἀπαραίτητον ὅρον ἐπισκέψεως γιά τούς τούρκους.

Κι ὅλα αὐτά στὸν «βωμό» τοῦ χρήματος, ἰσχυρίζεται ἡ κυβέρνησις!! Ἢ ὀρθότερα, στὸν βωμό τοῦ τουρισμοῦ!!!!

Θά ἔκρινα σκληρά τήν κυβερνητική τοποθέτησι ἐὰν ἰσχυριζόμουν πώς κάτι τέτοιο εἶναι ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΝ καί ἐξαιρετικά ἐπικίνδυνον; Θά ἤμουν ὑπερβολική ἐὰν ἔκρινα τήν κίνησι ὡς ἐπιπόλαια; Θά φαινόμουν ἰδιαιτέρως ἀντιδραστική ἐὰν ζητοῦσα ἀπό τὴν κυβέρνησι νὰ μήν ὑλοποιήσῃ τέτοιου εἴδους ἀποφάσεις;

Συνέχεια

Ὁ λόγος γιὰ τὸν Σωτήρη Σοφιανόπουλο.

Ἔκανα λόγο γιὰ τὸν Σωτήριο Σοφιανόπουλο στὸ «τὸ μεγαλύτερο χρέος μας μήπως τό ἔχουμε στὴν Μιχαλοῦ;;;»

Θὰ πρέπει ὅμως νὰ κάνω  κάποια ἀναφορὰ γιά τὸν μεγάλο αὐτὸν Ἕλληνα ποὺ τόσο πολύ διώχθηκε ἀπὸ κάθε «ἑλληνικὴ» κυβέρνησι τὶς τελευταῖες δεκαετίες…

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=3c2MZIQrxbk&feature=player_embedded]

Συνέχεια

Τό μεγαλύτερο χρέος μήπως τὸ ἔχουμε στὴν Μιχαλοῦ;;;;

Θὰ μᾶς τό φέρουν μὲ τὸ πολύ μαλακὸ μοῦ φαίνεται….

Στὴν ἀρχὴ ….«δὲν ὑπῆρχαν πετρέλαια»!!!

Μετὰ …«ἴσως καὶ νὰ ὑπῆρχαν πετρέλαια»!!!!

Τώρα …«μᾶλλον ὑπάρχουν πετρέλαια»!!!

Πότε θὰ τὰ δοῦν; Πότε θὰ τὰ ἀνακαλύψουν; Πότε θὰ μᾶς τό ἀνακοινώσουν;

Πάντως ἀκόμη στὶς θεωρίες εἴμαστε…..

Στὰ ΝΕΑ διαβάζουμε γι «μεγάλες πιθανότητες» ὑπάρξεως πετρελαίων…..

Συνέχεια