Ὁ ἐξεφτελισμὸς τῆς κυβερνήσεως στὴν Χαλκιδική.

 

 Τελικῶς, ἰδίως στὸ ζήτημα τῆς Χαλκιδικῆς, τὸ πολιτικὸ σύστημα τῆς χώρας εἶναι γιὰ νὰ βραβευθῇ!!!
Τὰ βραβεῖα τῆς μεγαλυτέρας ξεφτίλας πρέπει νὰ ἀρχίσουμε νὰ ἀναζητοῦμε ποῦ θὰ δοθοῦν!
Νὰ κάνουμε καὶ διαγωνισμούς…
Νὰ κάνουμε καὶ ἀγῶνες ξεφτίλας…
Συνέχεια

Μὲ κρατικὸ χρῆμα ἡ καταστροφὴ τῆς Χαλκιδικῆς.

«Ἀναπτυξιακοὶ» νόμοι, πράσινη ἀνάπτυξις καὶ (κυριολεκτικῶς) πράσινα ἄλογα. 
Γενικῶς, τέτοιο δούλεμα οὐδέποτε ἔγινε σὲ κάποιον λαό. 
Τό χειρότερο; 
Ἐμεῖς πληρώνουμε ἀκόμη καὶ τὶς προεργασίες τῶν «ἐπενδυτῶν» πρὸ κειμένου νὰ «ἐπενδύσουν» τὸ χρῆμα τους. Δῆλα δή, τοὺς καλοπιάνουμε, τοὺς στηνόμαστε στὰ τέσσερα, κατ’ ἐντολὴν Ἀντωνάκη, τοὺς πληρώνουμε πρὸ κειμένου νὰ διαπιστώσουν στὴν πράξι, πόσο Κώτσους μᾶς ἔπιασαν καὶ τελικῶς οἱ ἄνθρωποι ποὺ Συνέχεια

Ἀνακύκλωσις ἤ ὑποχρεωτική ἀχρήστευσις συσκευῶν;

 

Ἐκ τοῦ κατασκευαστοῦ φυσικά…
Καὶ μόνον ἡ κατ’ ἐξακολούθησιν κι ἀπολύτως συνειδητὴ καταστροφὴ τοῦ πλανήτου, μόνον καὶ μόνον  γιὰ νὰ μποροῦν αὐτοὶ νὰ πωλοῦν, ὅλο καὶ περισσότερα, μοῦ ἀνεβάζει τὸ αἷμα στὸ κεφάλι. 
Συσκευὲς μὲ ἡμερομηνία λήξεως, κάτι ποὺ ὅλοι μας ἔχουμε διαπιστώσει, μόνον καὶ μόνον γιὰ νὰ κερδοσκοποῦν εἰς βάρος μας τὰ κτήνη ποὺ θεωροῦν πὼς ὁ πλανήτης εἶναι τσιφλίκι τους. Κι ὁ πλανήτης πεθαίνει… Γιὰ νὰ κερδοφοροῦν.
Πόσο πιό ἠλίθιος πρέπει νά εἶναι τελικά κάποιος;

Συνέχεια

Ἡ Φύσις οὐδέποτε ξεχνᾶ…

Τίποτα δὲν ξεχνιέται.
Τίποτα δὲν χάνεται.
Τίποτα δὲν ἀπέχει τοῦ δικαιώματος τῆς μνήμης….
Ἡ Φύσις πάντα θυμᾶται καὶ πάντα ἐπανέρχεται, ὅταν ἀπαιτεῖται, γιὰ νὰ ἐπισύρῃ τὴν Νέμεσι… Ἤ τὴν ἐπιβράβευσι… Ἀναλόγως τῆς Ἀνάγκης…
Συνέχεια

Σταματοῦν τήν Θράκη καί προωθοῦν τήν Χαλκιδική;

 Τελικῶς τὰ στοιχεῖα τῶν ἐμπειρογωνμόνων μποροῦν νὰ ἀλλάξουν ἀκόμη καὶ τὴν στάσι μίας …«κυβερνήσεως». Δῆλα δή, ἄν καὶ διαθέτουν ἤδη ἐκθέσεις ἐπὶ ἐκθέσεων, συμπεράσματα ἐπὶ συμπερασμάτων, ἀποφάσεις ἐπὶ ἀποφάσεων, κατέληξαν στὸ συμπέρασμα πὼς ἡ «ἐπένδυσις» χρυσοῦ στὴν Θράκη πρέπει νὰ ἐπανεξεταστῇ, ὑπὸ τὸ πρίσμα ἄλλων δεδομένων. Κάτι εἶναι κι αὐτό… 
Φαίνεται οἱ ἐκθέσεις ποὺ διαθέτουν μᾶλλον εἶναι μὴ …ἀξιόπιστες.

Τί θά γίνῃ μέ τήν Χαλκιδική ὅμως; Θά σταματήσουν κι ἐκεῖ ἤ ὄχι; Καί πότε;

Συνέχεια

Καθαρὸ νερό, δίχως ἀρσενικό!

 

Τὸ ἀρσενικό, παραλόγως, ἔχει μπῇ γιὰ τὰ καλὰ στὴν ζωή μας καὶ κυρίως στὸν ἀέρα καὶ στὸ νερό μας. Ἐφ΄ ὅσον ὅμως εἰσῆλθε στὰ ὕδατα ἦταν φυσικὸν ἐπόμενον νὰ εἰσέλθῃ καὶ στὴν τροφική μας ἁλυσίδα. Σήμερα λοιπόν, δίχως νὰ μᾶς ἐνημερώνουν φυσικὰ γιὰ τὰ αἴτια, τίποτα γύρω μας δὲν ὑπάρχει, ποὺ νὰ τρώγεται, καὶ νὰ μὴν περιέχῃ ἀρσενικό. 

Συνέχεια