Τελικῶς, ἰδίως στὸ ζήτημα τῆς Χαλκιδικῆς, τὸ πολιτικὸ σύστημα τῆς χώρας εἶναι γιὰ νὰ βραβευθῇ!!!
Τὰ βραβεῖα τῆς μεγαλυτέρας ξεφτίλας πρέπει νὰ ἀρχίσουμε νὰ ἀναζητοῦμε ποῦ θὰ δοθοῦν!
Νὰ κάνουμε καὶ διαγωνισμούς…
Νὰ κάνουμε καὶ ἀγῶνες ξεφτίλας…
Συνέχεια




