Εἶδες τί κάνει ὁ χρυσός; Ἀνοίγει πόρτες, παράθυρα… συνταξιοτήσεις…!!!
Ὄρεξι νὰ ἔχῃς, τὸν Πάχτα καὶ τὸ μΠατΣοΚ στὰ πράγματα, μερικὲς καλὲς γνωριμίες ἀκόμη καὶ ἔδεσε τὸ …σιρόπι.
Ἀπὸ τοὺς 472 ἀπολυμένους τῆς TVX (προηγουμένη ἑταιρεία ἐκμεταλλεύσεως τοῦ χρυσοῦ στὴν Χαλκιδική) σχεδὸν ὅλοι ΜΕΓΑΛΟσυνταξιοδοτήθηκαν καὶ φυσικά, γιὰ ὅσο χρόνο περίμεναν, τοὺς πληρώναμε μὲ ἐπιδόματα τῶν 800 εὐρὼ μηνιαίως.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: μόλυνσις περιβάλλοντος
Πᾶχτας, Μπουτάρης, μπουμποῦκος, Ἰβήρων καὶ Μάκης στὸ ἴδιο στρατόπεδον!!!
Δῆλα δὴ στὴν ἴδια πλευρὰ ὑπὲρ τῆς καταστροφῆς τοῦ περιβάλλοντος καὶ τῆς θανατώσεως τῶν κατοίκων τῆς Χαλκιδικῆς!
Ἐὰν περάσῃ ἡ «ἐπένδυσις» στὴν Χαλκιδική, κάποιοι θὰ πλουτίσουν πάρα πολὺ καὶ κάποιοι ἄλλοι θὰ ψοφήσουν. Σκέτο.
Τόσο κόψιμο, τόσος πόνος, τόση προσήλωσις, οὐδέποτε στὰ χρονικά.
Σὲ μίαν γελοιοποίησιν τῶν συγκεντρώσεων, μὲ πολὺ χρῆμα ποὺ ἔρεε, μὲ πολλοὺς κομματᾶρχες νὰ δίδουν Συνέχεια
Μέ λαθρομετανάστες ἄρχισε ἡ «ἀνάπτυξις» στήν Κέρκυρα

ΚΕΡΚΥΡΑ: Η επικείμενη καταστροφή του Ερημίτη και οι…ντόπιοι παπαγάλοι !!!
Υπέρμαχος του ξεπουλήματος και της καταστροφής του Ερημίτη ο πρόεδρος της Ο.Ε.Β.ΕΚ. αξιότιμος κ. Κιτσάκης, καθώς και ο επίσης αξιότιμος πρόεδρος του επιμελητηρίου κ. Χονδρογιάννης!
Θέλουν, λένε, μεγάλες επενδύσεις στην περιοχή (η περιοχή μας ως έχει προσελκύει πολύ σοβαρές επενδύσεις) αλλά δεν μπαίνουν στον κόπο να εξηγήσουν στον Κερκυραϊκό λαό και στα μέλη τους, τι είδους επενδύσεις επιδιώκουν και προς όφελος…ποιων;
Πάχτας, Μπόμπολας, «Ἑλληνικὸς χρυσός» καί….

Ἡ ἐπιχείρησις ἁρπαγῆς τοῦ ἑλληνικοῦ χρυσοῦ ἔχει ἀποσιωπηθῇ ἀπὸ τὰ Μέσα Μαζικῆς Ἐξαθλιώσεως σὲ τέτοιον βαθμό, ποὺ καταντᾶ κυριολεκτικῶς συνωμοσία ἡ κάθε τους πράξις.
Αὐτὸ σημαίνει πὼς ἐδῶ καὶ χρόνια, ἀρχῆς γενομένης ἀπὸ τὶς προσπάθειες ἄλλων «ὑπεργολάβων», ὅπως γιὰ παράδειγμα τὶς ὑπογραφὲς Πάχτα καὶ τὶς «ἐνημερώσεις» Παπαχελᾶ, ἔχει δρομολογηθῇ μία ἀπολύτως ἐλεγχομένη προσπάθεια χειραγωγήσεως τῆς κοινῆς γνώμης, πρὸ κειμένου νὰ ἀποσιωπηθῇ τὸ ἔγκλημα καὶ νὰ καλυφθῇ ἡ ληστεία, πίσω ἀπὸ «ἀναπτυξιακὲς» πινακίδες.
(Μία ματιὰ στὸν «ἀναπτυξιακὸ» μπουμποῦκο» θὰ μᾶς πείσῃ διὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθές. Ἀλήθεια, μετά ἀπό τόσες κωλοτοῦμπες πού ἔχει κάνῃ αὐτή ἡ κουδουνίστρα, εἶναι δυνατόν σήμερα νά μή μᾶς προκαλῇ τήν μεγίστη καχυποψία ὁποία του ἀναφορά σέ «ἀναπτυξιακές» δράσεις;)
Αὐτὴν τὴν ἀνάπτυξιν μᾶς ὑπόσχονται!!!
Γιὰ αὐτοῦ τοῦ εἴδους τὴν «ἀνάπτυξιν» μᾶς ζητοῦν νὰ κάνουμε ὑπομονή.
Νὰ κάνουμε τὸ «σκατό μας παξιμάδι» πρὸ κειμένου νὰ ὁλοκληρωθῇ τὸ ἔγκλημα!
Νὰ δολοφονηθοῦν τοὐλάχιστον 25-30.000 κάτοικοι, τῆς περιοχῆς, καὶ κυρίως παιδιά, πρὸ κειμένου ἡ «Ἑλληνικὸς χρυσός» νὰ ἁρπάξῃ ὅλα ὅσα ἀνήκουν στὴν χώρα μας.
Νὰ δηλητηριασθῇ διὰ παντὸς ὁ ὑδροφόρος ὁρίζοντας καὶ νὰ μεταμορφωθῇ σὲ κρανίου τόπου ὅλη ἡ περιοχή, πρὸ κειμένου νὰ μὴ θιγοῦν οἱ ἀγαπημένοι φίλοι τοῦ Πάχτα καὶ τοῦ μπουμπούκου.
Τέτοιες ἐπενδύσεις γουστάρεις μπουμπούκι μας;
Ἀπεφάσισα λοιπὸν νὰ σὲ ἀκούσω.
Στρώθηκα μὲ ὑπομονή, φόρεσα τὸ καλό μου χαμόγελο, ἐπέτυχα νὰ μαζέψω ὅλην τὴν ὑπομονή μου καὶ κάπως τὰ κατάφερα.
Ἀλλὰ ἀμέσως μετά, ὅταν ἔφθασες νὰ οὐρλιάζῃς γιὰ τοὺς ἐπενδυτὲς ποὺ χάνουμε, μοῦ ἀνέβηκε τὸ αἷμα στὸ κεφάλι.
Συνέχεια