Αθήνα 30 Απριλίου 2014
Υπ’όψη κ. Μ. Γλέζου Βουλευτή
Ψαρών 3, Νέο Ψυχικό, 15451
Αθήνα
Αγαπητέ Μανώλη, Χρόνια πολλά.
Με προσοχή διάβασα το βιβλίο σου « Και ένα μάρκο να ήταν… », και διαπίστωσα ότι έχεις κάνει μια πολύ προσεκτική εργασία, όπως πάντα άλλωστε.
Όμως παράλληλα διαπίστωσα, ότι περιγράφοντας τις δραστηριότητες του Εθνικού Συμβουλίου διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα (Ε.Σ), το οποίο μαζί και με άλλους δημιουργήσαμε, προέβαλλες σαν μοναδικό πρωταγωνιστή τον ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ και ίσως ορισμένα ακόμη άτομα που εσύ διάλεξες, κάτι που συστηματικά παρατήρησα ότι κάνεις σε διάφορα μέσα ενημέρωσης. Συνέχεια




