Πρέπει νὰ μᾶς φέρουν τὸ σκατομπίφτεκο!!! Εἶναι ἀνάγκη!!!

Διότι πῶς θά ἐπιβιώσουμε;
Γιά τήν ἀκρίβεια, πῶς θά ἐπιβιώσουμε ὅλοι ἐμεῖς, μαζύ μέ τά βο(υ)λευτάκια μας;
Δὲν ὑπάρχει ἄλλη λύσις παρὰ μόνον νὰ μᾶς φέρουν τὸ σκατομπίφτεκο, μὲ τὸ ὁποῖον θὰ μποροῦμε τοὐλάχιστον νὰ ἀνακυκλώνουμε τὸ σκατὸ καὶ νὰ τὸ ξανὰ τρῶμε… Συνέχεια

Νὰ γιατὶ ὁ Πάγκαλος ἐξυπηρετεῖ τὰ «ἀμερικανά».

(Νὰ διευκρινίσουμε κάτι.
Ὅπου «ἀμερικανά», γιὰ ἐμέναν, νὰ θέσετε ὅλα αὐτὰ τὰ πρόσωπα, ποὺ μὲ τὸν Ἄλφα ἤ τὸν Βῆτα τρόπο, καταφέρνουν νὰ δημιουργοῦν τὶς κατάλληλες συνθῆκες γιὰ νὰ κρατοῦν τοὺς λαοὺς σὲ κατάστασιν αἰχμαλωσίας. Συνεπῶς, ἐπὶ τοῦ πρὸ κειμένου, εἶτε εἶναι τραπεζίτες αὐτοί, εἶτε εἶναι κάποιοι πολιτικοί, εἶτε ἀκόμη καὶ ἡ ἴδια ἡ κυβέρνησις τῶν ΗΠΑ, συζητᾶμε μόνον γιὰ μίαν παρέα παρανοϊκῶν ποὺ στόχο τους ἔχουν πάντα νὰ καταστρέφουν κι ὄχι νὰ ἀναδομοῦν.) Συνέχεια

Ποιός συνεχάρῃ τόν πρόεδρο τῆς Κορέας γιά τήν ἐκλογή του εἴπαμε;

Δὲν θυμᾶμαι καλά…
Φτοῦ… Μὲ ἐπρόδωσε ἡ μνήμη μου…
Μία ἀκόμη προσπάθεια… λίγο…χμμμμ…
Ἐνεθυμήθην…. Τὸ ΚΚΕ ἦταν βρέ… Ναί, τὸ ΚΚΕ…
Εὐτυχῶς διότι ἐὰν δὲν τὸ εἶχαν κάνει πῶς θά μπορούσαμε σήμερα νά τούς τρίψουμε στά μοῦτρα τό κατακάθι τους; Συνέχεια

Οἱ κήνσορες.

ΟΙ ΚΗΝΣΟΡΕΣ (αὐξ. ἀριθ. 8956734586)

Πρὶν ἀπὸ λίγο διάστημα κάποιος Βαλλιανάτος, ἔγραψε τὸ περίφημο «εἴμαστε ὅλοι χρυσαυγίτες» στὸ προφὶλ του, καὶ παρὰ τὴν κριτικὴ ποὺ δέχθηκε ὡρυόταν γιὰ τὸ δικαίωμα τῆς ἀπόψεως καὶ τῆς ἐλευθερίας λόγου. (Βἐβαια μία τέτοια δήλωση, θὰ μποροῦσε νὰ ἐκληφθῇ καὶ ὡς ρατσιστικὴ ἄμα τὸ καλοσκεφτοῦμε).
Τώρα τὸ ΕΠΣΕ, τοῦ ὁποίου εἶναι πρόεδρος, ἔκανε μήνυση γιὰ δῆθεν ρατσιστικὲς δηλώσεις, κατὰ κάποιων ἀνυποψίαστων δημοτικῶν συμβούλων, ἐπειδὴ ἐξέφρασαν τὴν ἄποψή τους γιὰ κάποια ἀπόφαση τοῦ Δήμου Κεφαλληνίας, ποὺ δὲν ἐλήφθη μὲ τὶς προσήκουσες δημοκρατικὲς διαδικασίες.
Λοιπὸν οὐδεὶς δικαιοῦται ἐλευθερία λόγου ὅταν ἐπιτίθεται καὶ τὴν ἀρνεῖται σὲ ὁποιονδήποτε ἔχει διαφορετικὴ ἀπὸ τὴν δικὴ του ἄποψη. Ὅπως πολὺ εὔστοχα παρατήρησε τὸ ἱστολόγιο Μπλὲ Μῆλο: Συνέχεια

Καὶ ξαφνικὰ ἡ Τζάκρη ἔγινε πατριώτισσα…

 Ἀπὸ πρὸ χθές, ποὺ μάθαμε τὰ καμώματά της, ξεκίνησε τὸ διαφημιστικὸ παιχνίδι ἀναδείξεῶς της σὲ «ἡρωΐδα».
Ἀπὸ πρὸ χθὲς μαθαίνουμε πὼς ἡ γυναίκα αὐτὴ εἶχε ἀρχιδι@ καὶ πὼς δὲν εἶναι @ρχίδι ἡ ἴδια.
Ἀπὸ πρὸ χθὲς διαπιστώνουμε πὼς εἴχαμε μέσα στὴν βο(υ)λὴ μία μεγάλη πατριώτισσα, ποὺ τόσον καιρὸ ἀγνοούσαμε.

Ξεχάσαμε τὴν λαθρολαγνεία της φυσικά…
Μία λαθρολαγνεία ποὺ ὅταν κατετέθῃ τὸ σχετικὸ νομοσχέδιο, ἀπὸ τὸν σαρ-Ῥαγκούση, ἔσπευσε νὰ ἐκφράσῃ μὲ ὅλες της τὶς δυνάμεις τὴν χαρά της καὶ τὴν στήριξί της.
Ξεχάσαμε τὸ ὅ,τι δὲν γνώριζε τὸ τὶ ψήφιζε… Συνέχεια

Ῥαδιοπειρατεία στό κρατικό τό ἵδρυμα;


Να το ξεκαθαρίσω από την αρχή για όσους έχουν χάσει συνέχειες: το κλείσιμο της ΕΡΤ, με τον τρόπο που έγινε, ήταν ο ορισμός του λάθους. Θα έπρεπε να είχε κλείσει πολλά χρόνια πριν και να είχε ξαναανοίξει εντελώς διαφορετικά με προσήλωση σε τρεις τομείς: Παιδεία, Πολιτισμό, Κοινωνία των Πολιτών (Περισσότερα γράφω εδώ: και εδώ.
Αλλά, για να δούμε τη συνέχεια. Κάποιοι απολυμένοι έχουν καταλάβει το κρατικό κτήριο. Παράνομη πράξη; Σαφέστατα! Επιπλέον, χρησιμοποιούν μηχανήματα και αναλώσιμα που αγοράσαμε εγώ κι εσύ με τους φόρους μας και καίνε ρεύμα που θα το πληρώσω εγώ κι εσύ με τους φόρους μας. Παράνομη πράξη; Σαφέστατα!
Συνέχεια