Κυβέρνησις διαπλεκομένων ἐπιχειρηματιῶν

Οἱ ἐπιχειρήσεις Βαρδινογιάννη ἐπιχορηγοῦνται μέ χρήματα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, ὅπως θά διαπιστώσετε παρακάτω. 

Ε, ἕνα μηδαμινό ποσοστό αὐτῶν τῶν ἐπιχορηγήσεων ἐπεστράφη – ἄν ἐπεστράφη – ὡς πρόστιμο γιά τήν μή ἐκπλήρωσι τοῦ ὅρου γιά τίς θέσεις ἐργασίας πού ἔπρεπε νά διαθέτῃ ἡ ἐν λόγω ἐπιχείρησις τῶν διαπλεκομένων ἐπιχειρηματιῶν. 

Βορᾶ στό στόμα τῶν ἑλλήνων διαπλεκομένων ἀπατεώνων καί διεθνῶν τοκογλύφων γιά ἄλλη μία φορά οἱ Ἕλληνες πολίτες.

Δεῖτε τό συγκεκριμένο Φ.Ε.Κ.: Συνέχεια

Ἡ οὐρὰ τῆς ἐγχωρίου τρόικας ποὺ λέγεται Λοβέρδος.

Κανονικὰ δὲν ἔπρεπε νὰ καταπιασθῶ μὲ τὸ ἄτομο ἀλλὰ ἐσκέφθην πὼς ἴσως εἶναι καλὸ νὰ ἐπαναλάβουμε μὲ λέξεις αὐτὸ ποὺ ἀντιλαμβανόμεθα μὲ τὶς εἰκόνες.
Τί εἶναι λοιπόν ἐτούτη ἡ κουδουνίστρα πού ἐμφανίζεται ὥς πορδή συχνά πυκνά;
Μή δέν εἶναι αὐτό τό νούμερο πού κατήργησε τό ΕΣΥ; Μή δέν εἶναι αὐτό τό σούργελο πού τρώει μέ δεκαπέντε μασσέλες, ἀκόμη καί τώρα, ἀπό τίς δικές μας σάρκες κι ἀπό τά γενόσημα; Μή δέν εἶναι αὐτό τό κατακάθι πού ἔχει κάτσει στίς πλᾶτες μας καί κουνᾶ τά πόδια βαρῶντας μας καί τό κεφάλι;
Εἶναι… Κι αὐτά, κι ἄλλα τόσα ποὺ δὲν γνωρίζουμε ἀκόμη…
Ὅμως πῶς θά δικαιολογήσῃ τόν λόγο ὑπάρξεώς του πού ἀντιστοιχεῖ στό ἀτελείωτον κι ἀπέραντον ΤΙΠΟΤΑ;
Συνέχεια

Κάτι σέ σεβασμό ἀπό τούς Ἕλληνες δέν χρειάζεται ὁ mister Koyrelis;

Ἔχουν ἀπολύτως παραφρονήσει οἱ ἐγχώριοι τροϊκανοί!!!
Δὲν θέλει ἐκλογὲς τὸ κουρελέικο στρατόπεδον. Φυσικὰ τὸ αὐτὸ συμβαίνει καὶ γιὰ τὸ μπενοβουβαλικὸν στρατόπεδον, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ ἀντωνακικόν.
Ὁ Φώτης λοιπὸν ἀπεφάσισε πὼς καλὰ κάθεται στὴν καρέκλα ποὺ ἔπιασε. Δὲν εἶναι ὥρα τώρα γιὰ νὰ τὴν παραδόσῃ σὲ ἄλλον. Ἄλλως τὲ θὰ χάσῃ καὶ τὰ αὐγὰ καὶ τὰ καλάθια, κατὰ πῶς ἔστρωσε…

Συνέχεια

Θέμα «ΕΡΤ».

Θέμα ΕΡΤ.
Παρακαλῶ νὰ διαβαστῇ ἀπὸ ὅλους ὥςτε νὰ μὴν ὑπάρχουν ἀπορίες καὶ νὰ μὴν μᾶς κοροϊδεύουν τὰ ΜΜΕ, ἀλλὰ οὔτε καὶ τὸ ΠΑΣΟΚ μὲ τὴν ΔΗΜΑΡ, ὅ,τι καὶ καλά, εἶναι ἀντίθετοι στὸ κλείσιμο τῆς ΕΡΤ.
Τὸ κείμενο στὴν φωτογραφία εἶναι μία παράγραφος τῆς 4ης ἀναθεωρήσεως τοῦ μνημονίου, ἀπὸ τὸ ΔΝΤ.
Λέει ξεκάθαρα, κι αὐτὸ τὸ γνώριζαν, διότι τὸ ψήφισαν ὅλοι οἱ μνημονιακοί, ὅ,τι θὰ κλείσουν δημοσίους τηλεοπτικοὺς σταθμούς (μαζὺ μὲ ἄλλες 1500 δημόσιες ἐπιχειρήσεις).
Μὴν ἀκοῦτε τὰ παραμύθια ὅτι δὲν ἤξεραν οἱ βενιζελοκουβέληδες.
Εἶναι κατευθυντήριος γραμμὴ τοῦ ΔΝΤ ποὺ περιλαμβάνεται στὸ μνημόνιο ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
Παραθέτω τὸ αὐθεντικὸ ἀρχεῖο παρακάτω.

«Μὲ λένε Ῥίζο κι ὅπως θέλω τὰ γυρίζω…»

Μὲ λένε Ῥίζο κι ὅπως θέλω τὰ γυρίζω…, λέει μία παροιμία μας.
Ἀπολαύσετε στὸ 1:55 λεπτὸ τὸν ἴδιο ἄνθρωπο, ποὺ σήμερα ἀποκαλεῖ  τὴν ΕΡΤ σπάταλο καὶ ἀδιαφανή, πῶς λίγο καιρὸ πρὶν δὲν ἤθελε νὰ ἀκούῃ γιὰ κλείσιμο τῆς ΕΡΤ, καὶ τὴν ἔβγαζε καὶ πλεονασματική.

Τί πίνουν καί δέν μᾶς δίδουν; Συνέχεια

Τέλος στὶς ἐφορίες!!! Ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα μόνον τράπεζες καὶ …παγκόσμιος διακυβέρνησις!

Νέο νομοσχέδιον καταθέτουν οἱ φωστῆρες μας.
Μὲ αὐτὸ τὸ νομοσχέδιον καταργοῦνται πλέον οἱ ἐφορίες, διότι ὅλες οἱ διαδικασίες ἐλέγχου τῶν ἐσόδων μας, τῶν ἀποταμιεύσεών μας καὶ τῶν περιουσιακῶν μας στοιχείων μεταβιβάζονται ἀμετάκλητα στὶς τράπεζες.
Οὐσιαστικῶς μὲ αὐτὴν τὴν τροποποίησιν ἡ ἐφορία καταργεῖται καὶ ὅλα τὰ δικαιώματα ἐλέγχου, φορολογίας καὶ …δικαιώματος ἐπιβιώσεως μεταβιβάζονται στὶς τράπεζες, οἱ ὁποῖες φυσικὰ πίσω τους ἔχουν τὴν εὐρωπαϊκὴ κεντρικὴ τράπεζα. Δῆλα δὴ τὸν κύριο μηχανισμὸ ἐλέγχου καὶ καταστολῆς τῆς παγκοσμιοποιήσεως.
Διότι, πῶς νά τό κάνουμε;
Ἐάν ὅλες οἱ ἐμπορικές μας πράξεις, οἱ σχέσεις μας μέ τό δημόσιον καί οἱ δανειοληπτικές μας ὑποχρεώσεις μεταφερθοῦν σέ μίαν μόνον σχέσι, καταγραφή, δεδομένον, αὐτομάτως αὐτὴ ἡ σχέσις, καταγραφή, δεδομένον μεταμορφώνεται σὲ σχέσιν ἐξουσίας ἐξουσιαζομένου.
Ἐν ὁλίγοις, τὰ κράτη καταργοῦνται καὶ ἡ ἐξουσία τους περνᾶ ἐπισήμως στὸ μεγάλο ἀφεντικό.