Ποιός θέλει νά φιμώσῃ τούς παπποῦδες εἴπαμε;

Καλά, ο παπποδες σς ἐπείραξαν λους σας!
μανδάμ ατή πόσα γγόνια χει; Χμμ…. Ολλοι κε γύρω; 
πόνος σας κι καϋμός σας ταν ν μ πᾷν ν ψηφίσουν ο παπποδες!!!
Εγε φωστρες μας! Εγε μετανόητοι δικτατορίσκοι μας!
Πάντα τέτοια βρέ!
Μόνον δικός σας λόγος νκούγεται…
Συνέχεια

Τί νά ψηφίσουμε;

Δν κτιμ κανέναν. Δν μπιστεύομαι κανέναν!
Δν ναμένω π κανέναν ν μ σώσ, παρ μόνον ν μφανίσ!

λλά, φ’ σον θ τίξω τ κουκί, τολάχιστον ν πιάσ τόπο!

Πς θά μποροσε νά πιάσ τόπο να κουκί, ταν τά πάντα γύρω μας εναι ξεπουλημένα; 
Αξάνοντας τος μετέχοντες, φ’ νός κι π τν λλην ποδυναμώνοντας τος πάρχοντες.

Νικόλας εχε μίαν πολ καλδέα…  Συνέχεια

Σὲ αὐτὲς τὶς ἐκλογὲς ψηφίζουμε!

χουν δρομολογήσει τκλογικ δεδομένα μ τέτοιον τρόπο, ς τε ν μν χουμε καμμίαν δ διαφυγς.
Ατ σημαίνει πς ποχ, τ λευκν κα τκυρον λειτουργον ξεκάθαρα πρ ατν ποως σήμερα μς χουν καταδυναστεύσει.
Τί σημαίνει ατό; Συνέχεια

Τί θά ψηφίσω;

Τίποτα λλ κι λους!
ρχικς σκεπτόμουν ν μ ψηφίσω κάποιον!
λλ τώρα πιχω ποφασίσει ν τίξω τ «κουκί  μου»… 
τσι, γι ν σπάσουμε λίγην πλάκα. Μς χρειάζεται λλως τε μέσα π τν τόσην κατάθλιψιν ποπικρατε γύρω μας. Συνέχεια

Μὰ δὲν θὰ δακρύσω πιὰ γιὰ ‘σένα…

Λογικά, κάποια στιγμή θα γίνουν  εκλογές…κάποια…
Όχι ότι θα αλλάξει κάτι ,άλλως τε αν οι εκλογές άλλαζαν ουσιαστικά πράγματα στο σύστημα, κάποιο τρόπο θα είχαν βρει για να τις κηρύξουν παράνομες..
Αλλά ας παραβλέψουμε αυτό κι ας επικεντρωθούμε στα των εκλογών καθαρά…

Συνέχεια

Εἶναι ἤ ὄχι παράνομες οἱ ἐκλογές;

 

Σ ατ δν θπαντήσω γώ, λλ τ Σύνταγμα.
Μάλιστα, ἐὰν κρίνουμε π τς τελευταες ξελίξεις, κα παράνομες κανήθικες κα παράτυπες.
χι διότι δν τς χρειαζόμαστε.
λλά μέ τί μοτρα, μέ τί καθαρό ποινικό μητρο, μέ τί δικαίωμα συζητον γιά κλογές ατά τά δύο (τολάχιστον) κόμματα πού χουν καταληστεύσει τήν Πατρίδα μας;
Γιατί δέν μιλριστερά; Τί στό καλό; Ποίου τά συμφέροντα περασπίζονται κι ατοί; (χουμε καταλάβει π τότε πορνήθησαν ν παραιτηθον π τν βολ κα ν στείλουν π’  εθείας τν χώρα σκλογές, δίχως ν εσέλθουμε σλες ατς τς περιπέτειες… λλ λέμε γι ν λέμε…) Συνέχεια