Κατάληψις Γυμνασίου ἀπὸ μαθητές.
Κάπου μέσα στὸ Ἑλλαδοκαφριστάν.
Εἴκοσι μὲ τριάντα πιτσιρικάδες, μὲ ἁλυσίδες καὶ λουκέτα, ἀξίας τοὐλάχιστον 150 εὐρῶ, ἀποφασίζουν νὰ κάνουν κατάληψιν στὸ σχολεῖο τους, διότι τοὺς λείπουν τὰ ….κωλόχαρτα! (Ναί, αὐτὸς ἦταν ὁ λόγος!!! Κι ἀκόμη δὲν ἔμαθα τὸ ποῦ βρῆκαν τὰ χρήματα γιὰ τὴν ἀγορὰ τοῦ ὑλικοῦ τῆς καταλήψεως!!!)
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: πειράματα ἀπαιδείας
Τὸ ἀλβανικὸ σχολεῖο τοῦ Βόλου.
Γράφει ὁ Δημήτρης Μιχαλόπουλος
Ἀλβανικὸ σχολεῖο στὸν Βόλο; Ἀπὸ ποὺ κι ὡς ποῦ; Γιατί ἀλβανικὸ πρῶτα-πρῶτα καὶ γιατί εἰδικῶς στὸν Βόλο κατὰ δεύτερο λόγο; Νὰ τὰ δοῦμε λοιπὸν τὰ πράγματα μὲ τὴ σειρά; Βεβαίως! Καὶ ἰδοὺ ἡ σειρά.
Α΄
Ἴχνος ἀμφιβολίας δὲν ὑπάρχει ὅτι οἱ Ἀλβανοί, ἀπὸ τὰ τέλη τοῦ Μεσαίωνα καὶ μετά, ὑπῆρξαν βασικὸ συστατικὸ τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους. Εἶναι αὐτοὶ πού, στὴ δημοτική μας γλῶσσα, ὀνομάζονται Ἀρβανίτες ἤ, ἀκόμα, Ἀρναούτηδες. Τοὺς κάλεσαν οἱ τελευταῖοι ἡγεμόνες τοῦ Μορέως, ἀπὸ τὴν οἰκογένεια τῶν Παλαιολόγων, διότι ὀρθῶς διέβλεψαν ὅτι οἱ Ἀλβανοὶ αὐτοί, σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν γηγενῆ, «ἑλληνικὸ» -ἂς τὸν ποῦμε ἔτσι- πληθυσμό, εἶχαν τὴ διάθεση καὶ τὴν ἱκανότητα νὰ ἀντισταθοῦν στοὺς Ὀθωμανοὺς Τούρκους. Συνέχεια
Τὸ μοναδικὸ πρόβλημα τῶν πανεπιστημιακῶν!
Προσφεύγουν στὴν δικαιοσύνη, ἐγχώρια κι ἀλλοδαπή, πρὸ κειμένου νὰ διεκδικήσουν τὰ δίκαιά τους, νόμιμα ἤ μή!
Ὄχι φυσικὰ γιὰ θέματα παιδείας ἀλλὰ γιὰ θέματα …οἰκιακῆς οἰκονομίας!
Ναί, σωστὰ διαβάσατε!
Οἰκιακῆς οἰκονομίας!
Συνέχεια
Τὰ ζῶα…
Τί νά σχολιάσω στά γραφόμενα τοῦ Εὑρυνόου σήμερα;
Μόνον νὰ …κλάψω μπορῶ ἀπὸ τὴν βλακεία ποὺ δέρνει τὴν «πολιτεία» μας…
Νά περιμένουμε τά χειρότερα;
Μὰ φυσικά…
Συνέχεια
Οἰ Γενίτσαροι καὶ οἱ κανίβαλοι!
Γιατί τά σχολεῖα δέν μορφώνουν;
Γιατί;
Μὰ διότι ἔτσι πρέπει!
Διότι ἐὰν μόρφωναν, τότε θὰ ἦταν ἄχρηστα ὅλα τὰ συστήματα ἐλέγχου, τὰ μέσα καταστολῆς, καθῶς ἐπίσης καὶ ἡ ἐξουσία τῶν κρατούντων!
Τί πρέπει νά γίνῃ;
Νὰ παύσῃ ἡ ὑποχρεωτικὴ παιδεία!
Συνέχεια

