Πρὸ ἀρκετῶν ἑβδομάδων εἶχα ἀναρτήσει τὸ θέμα Ἰδοῦ οἱ ψεκαστές μας.
Σήμερα ἐκ τοῦ νομικοῦ τμήματος τῆς ἐταιρείας ποὺ παρουσιάζω ἔλαβα τὸ παρακάτω μήνυμα (ὡς σχόλιο): ΔΙΧΩΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ὅμως!!!! Ἐνδιαφέρον;
3Δ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Α.Ε.
κυρίες – κύριοι,Αναφορικά με τους ισχυρισμούς σας για την εταιρεία μας (“3dsa”), που αναρτήσατε στο διαδίκτυο (σε blogs & σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης), και συγκεκριμένα αναφορικά με Συνέχεια



