
- Στο τέλος του άρθρου,που παραθέτω πιο κάτω, αναφέρει ο συγγραφέας :«Τι χάσαμε για τα ψαλτήρια τους.» και είναι η ουσία όχι μόνον αυτού που θα διαβάσετε,αλλά ολόκληρης σχεδόν της ιστορίας του Ελληνισμού!
- Τι χάθηκε για τα ψαλτήρια τους και έχουν και το θράσος από πάνω να λένε πως,ΑΝ δεν ήταν οι Χριστιανοί να σώσουν τα αρχαία συγγράματα,θα είχαν καταστραφεί ολοσχερώς!
Συνέχεια




