«…Σύμφωνα με την κυρία Βαλαβάνη όμως, εκ του θαύματος και όχι διά νόμου, τα έσοδα από την πώληση της παλαιάς και της καινούργιας προίκας του ΤΑΙΠΕΔ θα «τα φάμε» εμείς και όχι οι δανειστές οι οποίοι απλά θα βάλουν αφιλοκερδώς 3 μέλη στο Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων να βοηθήσουν κατά δύναμιν το κοινωνικό έργο της κυβέρνησεως.
Για να το πω διαφορετικά, στο εξής το κράτος θα συνεχίζει να πουλήσει εν ενεργεία στρατιωτικές εγκαταστάσεις [όπως το στρατόπεδο των καταδρομών στην Κάλαθο και το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο ΒΚ 2653 όπου λειτουργούν η σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών (ΣΥΔ) και η 350 Πτέρυγα Κατευθυνόμενων Βλημάτων (ΠΚΒ) Πάτριοτ], υποδομές, δάση, προστατευόμενες περιοχές NATURA, αρχαιολογικούς χώρους και γενικά όλη την δημόσια περιουσία ανεκτίμητης αξίας … για να μας ταΐσει!…»
Συνέχεια
Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν ἔκανα ἕνα …πέρασμα, ἀπὸ τὴν σελίδα ὑπουργείου, (
Ακούω στις ειδήσεις και διαβάζω ότι η ελληνική κυβέρνηση «δίνει σκληρή μάχη» να μην έρχονται τα «τεχνικά κλιμάκια των θεσμών» (δηλαδή η Τρόικα) στην Αθήνα, αλλά να συναντώνται και να συζητούν με τους δικούς μας κάπου αλλού, π,χ. στις Βρυξέλλες. 
