Ἐπειδὴ πολλοὶ ἀποροῦν ποῦ τὴν εὑρῆκε τόση λαϊκὴ ὁμοθυμία ἡ καινούργια κυβέρνησις, εἶναι ἁπλό:
οἱ προηγούμενες κυβερνήσεις ἐδούλευσαν πρὸς τὴν διάσπασι τοῦ κοινωνικοῦ ἱστοῦ (πχ. τραβῶντας χρήματα ἀπὸ τὸν καθένα, δημιουργεῖς προβλήματα στὶς ἤδη ὑπάρχουσες ὑποχρεώσεις ποὺ ἔχουν οἱ ἄνθρωποι μεταξύ τους, καὶ γενικότερα κόβοντας τὸ μέλλον τοῦ κάθε ἑνός, κόβεις τὸ μέλλον-μὲ-τὸν-ἄλλο), καὶ φυσικὰ αὐτὸ δὲν ἀπησχόλησε τὴν τρόϊκα, ἐπειδὴ ἡ τρόϊκα δὲν ἐνδιαφέρεται γιὰ τὴν πολιτική, ἀλλὰ γιὰ τοὺς «ἀριθμούς». Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: στρατὸς τοκογλύφων
Ὁ Γλέζος μᾶς ζητᾶ συγγνώμη ποὺ συνήργησε στὸ ἔγκλημα!
Βαρειές, βαρύτατες κουβέντες… Οἱ ἐξελίξεις τρέχουν…
Μετὰ τὴν Γαϊτάνη ὁ Γλέζος.
Ἤδη ἐτέθη θέμα ἀλλαγῆς ἡγεσίας…
Ἤδη τὰ γεγονότα συμβαίνουν ὅπως ἦταν ἀναμενόμενον!!! Συνέχεια
Ἀπόλυτος ἡ ἀποδοχὴ τοῦ νέου …Παπα-Δημίου; (Ἤ ἄλλως, ξημέρωσε ἡ χειροτέρα ΚΑΤΟΧΗ!!!)
Πρὸ τριῶν, καὶ κάτι ἐτῶν, ἕνα δημοσίευμα τῶν Μέσων Μαζικῆς Ἀποχαυνώσεως, μᾶς ἔκανε ὅλους νὰ παγώσουμε!
Ἐν ἀγνοίᾳ μας, ἀλλὰ μὲ τὴν …«σύμφωνο γνώμη μας», ὁ Λουκᾶς Παπαδῆμος (παπα-Δήμιος γιὰ τὴν ἀκρίβεια), τὸ παιδὶ τῶν τραπεζιτῶν, τῶν Rothscild καὶ τῆς νέας τάξεως, ἔχαιρε τῆς …«ἀπολύτου ἐκτιμήσεώς μας». Στὸ 80% τοῦ πληθυσμοῦ μας, ὄχι μόνον τὸν θέλαμε, ἀλλὰ τὸν θεωρούσαμε καὶ κάτι σὰν σωτήρα, σωσίβιον, ῥαπανάκι γιὰ τὴν ὄρεξιν… Πάντως ὄχι …ἀδιέξοδον! Συνέχεια
Τὸ «Ποτάμι» εὔχεται νὰ μᾶς πατήσουν οἱ Γερμανοὶ τὸ …λαρύγγι!!!
«Ποτάμι»:
«Μέρκελ-Σόιμπλε, πατῆστε τους τὸ λαρύγγι»!
Συνέχεια
Τὸ ΝΑΤΟ καὶ ἡ Νέα Τάξις εἶναι …ΜΑΖΥ μας!
Το ΝΑΤΟ και η Νέα Τάξη είναι με το μέρος μας.
Βοηθήσαμε να ρίξουν τον Σαντάμ, τον Μιλόσεβιτς, τον Καντάφι και είμαστε από τις λίγες χώρες που αγοράζουμε όπλα σύμφωνα με τις ανάγκες του ΝΑΤΟ κι όχι λιγότερα.
Συνέχεια
Ὅταν εἶσαι ἐκπρόσωπος κόμματος πῶς καταφέρνεις νά κατέχῃς λογαριασμό μέ 500.000 εὐρῶ;
Τί ξέρουμε γιά τόν Πᾶνο Σκουρλέτη;
Σπούδασε, λέει, οἰκονομικά, λέει, στὴν Ἀνωτάτη Βιομηχανικὴ Σχολὴ Πειραιῶς καὶ εἶναι ἐκπρόσωπος τύπου τοῦ τΣΥΡΙΖΑ, τὰ τελευταῖα τρία χρόνια.
Δῆλα δή, θεωρητικῶς, ἐπαγγελματίας «ἰδεολόγος». Πρὶν ἀπὸ αὐτὴν τὴν τριετία ΔΕΝ γνωρίζουμε τὸ ἐπάγγελμά του… Οὔτε τὸ ἐὰν αὐτός, μὲ μόλις τρία χρόνια ἐνασχολήσεως μὲ τὴν «ἐπαγγελματικὴ ἰδεολογία» θὰ μποροῦσε νὰ ἀποκτήσῃ αὐτὰ τὰ χρήματα, μὰ καὶ πολλὰ ἄλλα. Οὔτε τὸ ἐὰν πρὶν ἀπὸ αὐτὸ τὸ διάστημα εἶχε κι αὐτός, ὅπως κάθε ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ πολίτης αὐτῆς τῆς χώρας, τὸ δικαίωμα καὶ τὴν ἀνάγκη του ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ἐργάζεσθαι... Αὐτοῦ τοῦ φυσιολογικοῦ ἐργάζεσθαι ποὺ ΟΥΔΕΠΟΤΕ καθιστᾶ κάποιον κάτοχον ἑκατοντάδων χιλιάδων εὐρῶ..
Κι ἐδῶ τίθεται ἕνα σημαντικὸ ἐρώτημα: Συνέχεια