Τὰ ἔσοδα (τῶν δημοσίων ταμείων) καταῤῥέουν…

Μετὰ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ τὰ ψεύδη τῆς κυβερνήσεως, τὰ πιστὰ σκυλάκια τους στὰ τηλε-κατευθυνόμενα ΜΜΕ, ἐξακολουθοῦν να λένε πὼς ἀπὸ τὴν πρώτη δόση τοῦ ΕΝΦΙΑ, εἰσπράχτηκαν 1,2 δισ εὐρῶ.

Λένε ψέμματα.
Τὰ ἔσοδα καταρρέουν καὶ γιὰ αὐτὸ προσπάθησαν νὰ εἰσπράξουν ὅ,τι μποροῦν, μέσῳ τῶν δόσεων, ἔως τὰ ἑπόμενα ἐκκαθαριστικά.
Ὅλη ἡ ἱστορία λοιπόν, δείχνει πὼς αὐτοὶ οἱ κλεφτοκοττάδες, ἤθελαν ἁπλᾶ, μέχρι νὰ ἔλθῃ τὸ ἐπόμενο ἀδιέξοδο σὲ ἕξι μῆνες, νὰ ἁρπάξουν ὅ,τι μποροῦν.
Ἡ τρόικα ἁπλᾶ πιέσε καὶ φυσικὰ πέτυχε νὰ ἐπισπεύσῃ τὴν διαδικασία καὶ νὰ προχωρήσῃ ἡ τελικὴ συγκρούσις. Συνέχεια

Ὁ ἐποικισμὸς προωθεῖται ὡς …μακροπρόθεσμη ἐπένδυσις!

Ἄλλο ἕνα πρόβλημα ρεγουλαρισμάτων.
Οἱ «τεχνοκράτες», «εἰδικοί» κτλ. προώθησαν τὸ ἐποικιστικὸ ὡς μία …«μακροπρόθεσμη ἐπένδυση» γιὰ τὶς ἐπόμενες γενεὲς καταναλωτῶν καὶ δούλων.

Συνέχεια

Θέλουν τὶς περιουσίες τῶν ἰσλαμικῶν χωρῶν καὶ γι’ αὐτὸ ΟΛΟΙ οἱ ἰσλαμιστὲς εἶναι …ἐγκληματίες!!!

Θέλουν τὶς περιουσίες τῶν ἰσλαμικῶν χωρῶν καὶ γι' αὐτὸ ΟΛΟΙ οἱ ἰσλαμιστὲς εἶναι ...ἐγκληματίες!!!ΘΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ …ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!!!

Για όσους καταλαβαίνουν Αγγλικά η παρακάτω ομιλία ενός μουσουλμάνου στην Οξφόρδη θα είναι μία εξαιρετική εμπειρία.
1.6 δισεκατομμύρια μουσουλμάνων επάνω στην Γη δεν είναι αυτό που θέλουν να πιστεύουμε το Ισραήλ και το ΝΑΤΟ ώστε να τους νομιμοποιήσουμε και να χρηματοδοτήσουμε στρατιωτικές επιχειρήσεις που θα ισοπεδώσουν, Συνέχεια

Οἱ Anonymous ἦσαν πάντα τσιράκια τῆς …Νέας Τάξεως.

ΟΙ ANONYMOUS ΗΣΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ …ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ.

Στις αρχές του Απρίλιου του 2012 είχα γράψει ότι οι Anonymous είναι ΜΕΓΑΛΗ απάτη, την ίδια στιγμή που το MEGA είχε αφιερώσει δύο ολόκληρες εκπομπές για να τους αναδείξει και να τους καθιερώσει στην συνείδηση και του τελευταίου Έλληνα, ως …«αυθεντικό κι αντισυστημικό» κίνημα χάκερ. Συνέχεια

Ἡ πρώιμος «παρδαλὴ ἐπανάστασις» ποὺ ἀνενέωσε τὴν χούντα κι ἔφερε τὴν μεταπολίτευσιν.

Το ίδιο σύμβολο, η υψωμένη γροθιά, είχαν οι εξεγερμένοι του Πολυτεχνείου

«… Το «Πολυτεχνείο» δεν είχε ηγέτη. Οι επαναστάσεις διακρίνονται πάντα από την συσπείρωσή τους γύρω από μία ηγετική φυσιογνωμία ή ομάδα, κάτι που εδώ δεν φάνηκε. Καμμία πολιτική ομάδα δεν πήρε την ευθύνη της καθοδηγήσεώς του. Τα πρόσωπα που στην συνέχεια απετέλεσαν την προφυλακή της «γενιάς του Πολυτεχνείου» εκλεκτοί του ΝΑΤΟ, των ΗΠΑ, της ΕΕ και του ΔΝΤ σήμερα, απλώς συμμετείχαν στην εξέγερση με δευτερεύοντες ρόλους (εκφωνητές κλπ).
Την συμμετοχή τους αυτή προέβαλλαν στο έπακρο στην συνέχεια για την προσωπική τους ανάδειξη.
Ποιος υπεκίνησε τα γεγονότα και φρόντισε να παραμείνει στην αφάνεια;…»
Συνέχεια

Ψυχάρης καὶ «Βῆμα» στηρίζουν τὴν …ἐπομένη κυβέρνησιν!!!

Ὁ Ψυχάρης Jr. στο Ποτάμι.
Ποὺ ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε …«τοῦ ἀνήκει», κατὰ κάποιον τρόπο, ἀφοῦ εἶναι τὸ κόμμα τοῦ μπαμπᾶ του.
Τί; Μόνον ὁ Γιωργάκης θά τό παίζη ἀρχηγός στήν οἰκογενειακή ἐπιχειρήση; Συνέχεια