Σιωνιστές ἤ Ἑβραῖοι;;;

Με ρώτησε ένας φίλος αν όταν αναφέρομαι σε ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ εννοώ τους εβραίους.
Μία καλή ευκαιρία να δούμε τις διαφορές, χωρίς καν να αναλύσουμε την έννοια της λέξεως Σιωνιστής. 

Οι πραγματικοί εβραίοι, οι ορθόδοξοι, είναι αντισιωνιστές διότι η εβραϊκή θρησκεία …ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ την ίδρυση εβραϊκού κράτους

Συνέχεια

Τὸ μεγάλο παζάρι ξεκινᾶ…

Καὶ τώρα ἀρχίζει τὸ μεγάλο παζάρι!!!
Ψῆφος ἐμπιστοσύνης!

Τὴν Δευτέρα…

Ὁ Γιοῦγκερ ἔρχεται φορτωμένος μὲ πολὺ …«μαροῦλι»!!! Συνέχεια

Τὰ ΤΡΙΑ ΔΙΣεκατομμύρια ἀπὸ τὸν ΕΝΦΙΑ θὰ τὰ πάρουν οἱ τράπεζες ἐὰν ΔΕΝ παρουσιάσουν …κέρδη!!!

«…Συγκεκριμένα το δημόσιο εγγυάται ότι θα καταβάλλει τον αναβαλλόμενο φόρο στην περίπτωση που οι τράπεζες δεν παρουσιάσουν κέρδη τα επόμενα 30 χρόνια ώστε να συμψηφιστεί με τον φόρο…. »

Συνέχεια

Ὁ τέως ΔΕΝ ἔχει ἑλληνικὴ ὑπηκοότητα!

Ἔχουν οἱ εἰσβολεῖς-ἔποικοι ὅμως….

Στὴν Βρεταννία συνηθίζουν νὰ βάζουν τὴν ὑπηκοότητα ὡς κυρίαρχο ἐνῶ τὴν ἐθνότητα ὄχι, μόδα ποὺ δυστυχῶς ἔχει ἐπιβάλλει πλέον ἡ ΕΕ.
Αὐτὸ σημαίνει ὅτι ἐντελῶς τυχαῖα ὅποιος γεννιέται κάπου
Συνέχεια

Πολὺ χρῆμα πίσω ἀπὸ τὶς …«ἰδεολογίες»!

H επιλογή των στόχων έχει απόλυτη σχέση με τα συμφέροντα ΞΕΝΩΝ κέντρων και ΞΕΝΩΝ υπηρεσιών.
Κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο οι «αριστεροί τρομοκράτες»…
Απλά επαγγελματίες δολοφόνοι για λογαριασμό των ξένων.
Και βέβαια ένα ΚΑΘΑΡΟ χτύπημα, παραγγελία από την Μοσάντ, θα χρειάζεται πολυσέλιδη προκύρηξη γεμάτη μπούρδες, που θα δικαιολογεί τα ..αδικαιολόγητα. 

Ο Επαναστατικός Αγώνας …καθάριζε για λογαριασμό αυτών που μας πούλησαν το C4I.
Με την παραλαβή του ανύπαρκτου εξοπλισμού, του αέρα κοπανιστού δηλαδή, τελείωσε κι ο Επαναστατικός Αγώνας που ΔΕΝ στόχευσε ποτέ στα πραγματικά λαμόγια, αλλά σε όσους …καθυστερούσαν να κλείσουν τη δουλειά για την οποία πίεζε κι ο Πρέσβυς.  Συνέχεια

Ὁ (ἄσχετος) Γιακουμᾶτος εἰρωνεύεται τὸν Λεκάκη ἀρνούμενος τὴν ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ του στὴν ἀρχαιοκαπηλία!!!

Ὁ (ἄσχετος) Γιακουμᾶτος εἰρωνεύεται τὸν Λεκάκη ἀρνούμενος τὴν ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ του στὴν ἀρχαιοκαπηλία!!!Τόσο κάφροι πιά!!!
Μὰ τόσο κι ἄλλο τόσο…
Τόσο πολὺ ποὺ ἀρχίζω νὰ ἀναρωτιέμαι γιὰ τὴν ΔΙΚΗ ΜΑΣ ἀντίληψιν καὶ γιὰ τὴν κατ’  ἐξακολούθησιν ἐπανεκλογή τους.
Κουδουνισμένα, τύπου Γιακουμάτου, ποὺ κυκλοφοροῦν, ὡς μαϊντανοί, γιὰ νὰ λεκιάσουν, νὰ ὑποτιμήσουν καὶ νὰ ὑποβιβάσουν ἔργα καὶ πράξεις ἀνθρώπων ποὺ ἀγωνίζονται καθημερινῶς, γιὰ νὰ διασώσουν κάτι ἀπὸ τὴν σαρωτικὴ ἀδιαφορία τῶν κυβερνώντων καὶ τῶν ἀφεντικῶν τους.
Ἀνίκανα ὑπανθρωπίδια γιὰ νὰ ἀποδεκτοῦν ἀκόμη καὶ τὰ πασιφανῆ τους λάθη καὶ νὰ ζητήσουν μίαν, ἔστῳ καὶ τυπική, συγγνώμη, πρὸ κειμένου νὰ βροῦν ἀπὸ τὴν δύσκολη θέσιν, ποὺ ΜΟΝΟΙ τους περιεῖλθαν. Θέσις ποὺ τελικῶς ΕΠΕΛΕΞΑΝ συνειδητῶς, εἶτε γιατὶ εἶναι ἁπλῶς ἠλίθιοι, εἶτε διότι εἶναι ἀνίκανοι, εἶτε σκέτο διότι εἶναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!! Συνέχεια