Ἔλεγχος καὶ διαγραφὴ τοῦ χρέους;

Ἀπαιτεῖται! Πρὶν σᾶς μεταφέρω τὴν ἀνακοίνωσι τῆς ἐπιτροπῆς καὶ τὰ ὅσα θὰ συζητηθοῦν, δηλώνω ὑπὲρ τοῦ ἐλέγχου καὶ τοῦ ἐπαναπροσδιορισμοῦ ὅσων καλούμαστε νὰ πληρώσουμε. Δὲν ἀναφέρομαι σὲ πλήρη ἀποποίησι. Ἀλλὰ σὲ καθαρή, ἔντιμη καὶ ξεκάθαρη καταγραφὴ τῶν ὅσων χρωστᾶ πράγματι ἡ Πατρίδα μας κι ὄχι τῶν ὅσων μᾶς λένε ὅτι χρωστᾶ! 

Αὐτὸ ὅλο ὅμως δὲν μειώνει τὰ ὑπόλοιπα προβλήματα ποὺ ἀντιμετωπίζουμε.  Τὰ ὁποῖα εἶναι ὑπαρκτά καὶ καλούμαστε νὰ Συνέχεια

Ἂσε μας κύριε Ῥουμπινί μας στόν πόνο μας…..

Νέες δηλώσεις, ἐκτιμήσεις καί συμβουλές ἀπό τόν μάγειρα τῆς οἰκονομίας!!

Πρό μηνῶν μᾶς ἒλεγε:

«Τόσο ἡ Ε.Ε. ὃσο καί τό ΔΝΤ πρέπει νά ἐπανεξετάσουν σέ ἓξι μῆνες ἐὰν ἡ Ἑλλάς ἒχῃ καταφέρει νά ἐπιλύσῃ τά οἰκονομικά της προβλήματα!  Μία ἀναδιάρθρωσις τοῦ χρέους θά εἶναι τό σχέδιον Β.»
(Τό σχέδιον Α ποιό ἦταν;)

Συνέχεια

Ἓνα ἂριστα δομημένο σχέδιο χρεωκοπίας τῆς Ἑλλάδος! Τώρα τί μένει; (παραπομπές)

Εἶναι τά δάνεια ἐργαλεῖα χειραγωγήσεως κι ἐλέγχου;

Ὁ άγαπητός διαδικτυακὸς φίλος Ἀντώνης Ἀνδρουλιδάκης μοῦ ἒστειλε πρό ὁλίγου τίς σκέψεις του ἀναφορικῶς μέ τά δάνεια τῶν “δημοσίων” ταμείων μας,  τούς “διαχειριστές”  τους καί τά ὃσα ἀναμένουμε λίαν συντόμως.

Θά  ἒλεγα ὃτι μέ πρόλαβε!

Ἢθελα νά γράψω γιά τήν σχέσι πού ἒχουν κάποια γεγονότα πού ζοῦμε σήμερα μέ κάποια ἂλλα, πρό 190 ἐτῶν, πού παρέδωσαν τήν πατρίδα μας στά χέρια ἀετονύχιδων καί κομπιναδόρων.

Θά θυμηθῶ μόνον ἓνα περιστατικό καί θά ἀφήσω τόν Ἀντώνη νά τά πῇ καλλίτερα καί ἀναλυτικότερα.

Πολλοί ἀγωνιστές, μετά τήν ἂφιξι  τῶν δανείων στά χέρια τῶν τότε κυβερνώντων, ἒγιναν ὑποχείρια τους καί αἰχμή ἑνός δόρατος πού ὁδήγησε στίς γνωστές ἐμφύλιες διαμᾶχες! Μεταξύ αὐτῶν καί ὁ Παπαφλέσσας. Στήν μνήμη μας παραμένει ὡς ἣρως γιατί πέρασε μέσα ἀπό τήν κάθαρσι μέ τήν θυσία του στό Μανιάκι.  Ἀλλά τό χρῆμα κι ὁ παράς ἦταν κακός σύμβουλος καί φίλος του….

Συνέχεια