Γιὰ νὰ μὴ τὰ κάνουν …λαμπόγυαλο!!!

Ἄρχοντές μου!
Μὴ σᾶς νοιάζῃ τίποτα!
Ὅλοι γιὰ ἐσᾶς δουλεύουν καὶ ἀγωνιοῦν!
Μπορεῖτε νὰ εἶσθε ἥσυχοι!Γιὰ νὰ μὴν τὰ κάνουν ...λαμπόγυαλο!!!2

Ἐχθὲς βράδυ, στὴν βουλή, ὁ Κούλης τσακωνόταν μὲ τὸν Μπούλη καὶ ὁ βούλβαλος μὲ τὸ βόδι, γιὰ ἐσᾶς βρέ!!!
Γιὰ τὰ προβλήματά σας!!!
Ὄχι γιὰ τὶς κομπίνες καὶ τὰ σκάνδαλά τους!!! Συνέχεια

Εἰς ὑγείαν τῶν ῥαγιάδων;

Χρήματα ποὺ συγκεντρώνονται ἀπὸ ἐκτάκτους φόρους, -ὁ ἔκτακτος χαρακτῆρας τῶν ὁποίων μάλιστα νομιμοποιεῖται ἀπὸ τὸ ἀνώτατο «δικαστήριο» τῆς χώρας, μὲ τὴν ἐπίκλησι ἐξαιρετικῶν καὶ ἐπιτακτικῶν ἀναγκῶν ὑψίστου δημοσίου συμφέροντος, ποὺ δὲν εἶναι ἄλλο ἀπὸ τὴν ἀποφυγὴ τῆς χρεωκοπίας-, χρησιμοποιοῦνται γιὰ πληρωμὴ ἰδιωτικῶν πτήσεων VIP, ποὺ μεταφέρουν ὑπουργοὺς στὸ ἐξωτερικό, μὲ σκοπὸ νὰ παραστοῦν σὲ ἀσήμαντες, τριτευούσης σημασίας ἐκδηλώσεις (καὶ ἂν καὶ αὐτό).Εἰς ὑγείαν τῶν ῥαγιάδων; Συνέχεια

Λεφτὰ ἀκόμη ὑπάρχουν…!!!

Δεν τα λέω εγώ, το ομογενειακό kalami.net τα λέει και γελούν και οι …πιατάδες στο Αμέρικα!

Λεφτὰ ἀκόμη ὑπάρχουν...!!! Συνέχεια

Εἰκόνες …ὑψηλῶν διαβουλεύσεων!!!

Η «γάτα» της Αγκύρας, το Γερμανικό «ντόπερμαν», το Γαλλικό «κανίς» και στην άκρη αριστερά , το «δαρμένο κοπρόσκυλο».

Εἰκόνες ...ὑψηλῶν διαβουλεύσεων!!! Συνέχεια

Ἐὰν οἱ κεφαλὲς τῆς Μαφίας …νομοθετοῦν…!!!

Ἐὰν οἱ κεφαλὲς τῆς Μαφίας ...νομοθετοῦν...!!!Όταν αυτοί που νομοθετούν βρίσκονται στην κορυφή μαφιόζικων κυκλωμάτων, που όλο κατηγορούνται κι όλο ξεπλένονται από την …«ανεξάρτητη» Δικαιοσύνη, με τα κατάλληλα επιδόματα δεν χρειάζεται να απορούμε για το οτιδήποτε…
Συνέχεια

Ἀντί νὰ σὲ κάνουν …ῥατσιστή!!!

Όταν ένα λαμόγιο της δημοσιογραφίας, που έχει κατασπαράξει δημόσιο χρήμα, που μένει στα Βόρεια Προάστια με 24ωρη φύλαξη, που έχει προσωπικό από τις Φιλιππίνες το οποίο πληρώνει με λιγότερα χρήματα από αυτά που προβλέπει ο νόμος,  αποκαλεί εσένα «Ρατσιστή», το κάνει γιατί ξέρει ότι θα αντιδράσεις εγωιστικά και θα απαντήσεις: «Ναι, είμαι ρατσιστής επειδή έτσι γουστάρω.» Συνέχεια