Σε ιδιόκτητο (;) «σπιτάκι» των 950 τμ έμενε ο …«κομμουνιστής» κι …«αντικαπιταλιστής» Τρότσκυ!!!
Τον ίδιο καιρό που οι Ρώsσοι πέθαιναν από την πείνα.
Συνέχεια
Σε ιδιόκτητο (;) «σπιτάκι» των 950 τμ έμενε ο …«κομμουνιστής» κι …«αντικαπιταλιστής» Τρότσκυ!!!
Τον ίδιο καιρό που οι Ρώsσοι πέθαιναν από την πείνα.
Συνέχεια
Το κόστος διασώσεως των Τραπεζών ή θα το επιβαρυνθούν οι πολίτες, που έχουν καταθέσεις, ή όλοι οι πολίτες, δηλαδή το Δημόσιο!!!
Όπως και να έχει, όποιος και να φταίει το κόστος θα το πληρώσουν αποκλειστικά οι πολίτες και μόνον οι πολίτες.
Όχι οι Τραπεζίτες, όχι οι κερδοσκόποι, όχι οι πολιτικοί, όχι οι κλέφτες αλλά το… Δημόσιο!!!
Δηλαδή εμείς οι φορολογούμενοι και ΜΟΝΟΝ εμείς!!!
Συνέχεια
Δάνειο διάρκειας 30 ετών από τον ESM, στον οποίο συμμετέχουν μόνο οι χώρες της ΟΝΕ, ώστε να γίνει ολοκληρωτική εξόφληση του ΔΝΤ και της ΕΚΤ.

Η ποσοστιαία συμμετοχή των χωρών στον ESM φαίνεται στον σχετικό πίνακα.
Συνέχεια
Ό,τι και να ψηφίσουμε, αργά ή γρήγορα, οι ξένοι θα ορίσουν το ποιοι θα μπουν στην κυβέρνηση.
Γίνονται συζητήσεις για κυβέρνηση ειδικού σκοπού, ευρείας …«αποδοχής», ώστε να μας δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση ότι αφού η πλειοψηφία στην Βουλή στηρίζει την σφαγή του λαού, άρα και η πλειοψηφία του λαού, που τους ψήφισε, στηρίζει τις αποφάσεις αυτές. 
Συνέχεια
Τά γνωρίζετε;
Εἶναι αὐτὰ τὰ ἐπίσημα κρατικὰ ἔγγραφα, ποὺ δημοσιεύονται ἀπὸ τὸ «Ἐθνικὸ Τυπογραφεῖον» καὶ οὐσιαστικῶς μᾶς κοινοποιοῦν ὅλους τοὺς νόμους, τὶς ὑπουργικὲς ἀποφάσεις μὰ καὶ τὸ πῶς ἀκριβῶς τὰ …«ξεφτέρια» μας μᾶς λεηλατοῦν καὶ μᾶς δουλοποιοῦν…
Τὰ ΦΕΚ εἶναι πολύτιμα ἔγγραφα, γιὰ ἐμᾶς τοὺς πολῖτες, ἐὰν ἀναλογισθοῦμε πὼς δίχως τους θὰ μέναμε στὸ ἀπόλυτον σκοτάδι γιὰ τὰ «ἔργα καὶ τὶς ἡμέρες» τους.
Ὅμως, ἐπίσης, τὰ ΦΕΚ εἶναι αὐτὰ ποὺ ἐκεῖνοι ΘΕΛΟΥΝ νὰ μάθουμε, γιὰ τὰ ὅσα συμβαίνουν γιὰ ἐμᾶς, χωρὶς ἐμᾶς.
Παραμένουν ὅμως πάντα αὐστηρῶς ἐλεγχόμενα ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ τὰ συντάσσουν. Συνέχεια
Το αίμα νερό δεν γίνεται …
Ο Τατούλης ο Περιφερειάρχης έχει προμηθευτή την ΑΣΦΑΛΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ του Τατούλη Βασιλείου…
Όλα …οικογενειακά!!! Συνέχεια