Τὸ ὅ,τι θὰ ἐρχόταν ἡ στιγμὴ ποὺ θὰ …«λειτουργοῦσε» ἡ δικαιοσύνη…
Τὸ ὅ,τι αὐτὸ θὰ συνέβαινε ἐπὶ τΣΥΡΙΖΑ…
Τὸ ὅ,τι θὰ δικαιώνοντο τὰ στελέχη τῆς χρυσῆς αὐγῆς, ποὺ παρανόμως κρατοῦντο φυλακισμένα ἤ σὲ κατ’ οἶκον περιορισμόν…
…ὁμολογῶ πὼς ἦταν …ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΝ!!!
Καὶ ἦταν ἀναμενόμενον διότι τώρα πιά ποὺ οἱ, δύο, πρώην, βασικοὶ πυλῶνες τοῦ συστήματος κατέῤῥευσαν, πρέπει νὰ ἀντικατασταθοῦν. Γιὰ νὰ ἀντικατασταθοῦν ὅμως πρέπει τὰ κατάλληλα πρόσωπα νὰ τεθοῦν στὶς κατάλληλες θέσεις.
Καί τί καλλίτερον ἀπό τό νά ἐπιλεγοῦν πρόσωπα πού ἤ ἀδικήθηκαν ἤ …ὑπερασπίσθηκαν τό δίκαιον;
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλυφικὸν «δίκαιον»
Ἀνταγωνιστικότης;
Γιατί όλοι οι πολιτικοί και οι τοκογλύφοι ζητούν από εμάς να γίνουμε ανταγωνιστικοί, ενώ οι ίδιοι δημιούργησαν το πιο αφιλόξενο, το πιο διεφθαρμένο και μη λειτουργικό κράτος για νέες επενδύσεις; 
Συνέχεια
Νά σωθῇ τό πολίτευμα;
Μετά το «V for Vendetta» δεν έμεινε παρά να ακολουθήσει κι ο Τζήμερος με το …«G for Geloios».
Ο Τζήμερος σε ρόλο πολιορκητή του Μαξίμου ακόμα δεν ειδοποίησε τους συνωμότες για το …πού και πότε θα βρεθούν για να μπουκάρουν στο γραφείο του πρωθυπουργού.
Συνέχεια
Κάθε δαπάνη ποὺ μειώνουν αὐξάνει τὶς αὐτοκτονίες, ἀλλὰ σώζει τὶς τράπεζες!!!
Μείωσαν τις δαπάνες για την Υγεία και αύξησαν το ποσοστό των αυτοκτονιών. 
Συνέχεια
Μὲ πολλὰ …«μαῦρα» ἐκατομμύρια μᾶς …ξανα-ληστεύουν …«ἀνώνυμοι»!!!
Πασίγνωστα λαμόγια που τα ονόματά τους όμως παραμένουν …«μυστικά»….!!!
Και φυσικά εξακολουθούν να βγάζουν πολλά μαύρα εκατομμύρια εις βάρος μας, οι γνωστοί …«άγνωστοι» κι …«ανώνυμοι»!!!
Τόν Σημίτη γιατί δέν τόν συλλαμβάνουν;
Γιατί οὔτε ἕνα κόμμα, ἀπό τά ἑπτά, πού εὑρίσκονται ἐντός τῆς βο(υ)λῆς τους ΔΕΝ ἀσχολεῖται μέ τά πραγματικά ἐγκλήματα;
Εἶναι ὅλοι συνεννοημένοι;
Εἶνα ΟΛΟΙ τους στό ἴδιο κόλπο; Συνέχεια
