Τουρκική εφημερίδα δημοσιεύει το δίκτυο των πρακτόρων ιμάμηδων του κινήματος του Fethullah Gulen, ο οποίος ζει και διευθύνει την οργάνωση από τις ΗΠΑ.
Σχετικά με το κίνημα αυτό, που ελέγχει σχολεία, ανθρώπους του Στρατού και της Αστυνομίας στην Τουρκία, μπορείτε να διαβάσετε εδώ: Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλυφικὸν «δίκαιον»
Αὐτοχρηματοδότησις;;
Ο Βαρουφάκης συμφωνεί με τον Stefano Mano-Soros, που θέλει να χαροποιήσει τους πιστωτές μας.
Συνέχεια
Τὸ …κορυφαῖο «θὰ σκίσω τὰ μνημόνια»!!!
Σαράντα χρόνια τώρα, τα παχειά λόγια και οι προεκλογικές υποσχέσεις, που δεν έγιναν ποτέ πράξη, περίσσεψαν στο λεξιλόγιο των κομμάτων εξουσίας.
Ξεκινώντας από τα συνθήματα του Α. Παπανδρέου «έξω από το ΝΑΤΟ»-«έξω από την Ε.Ο.Κ.», φθάσαμε στην «επανίδρυση του κράτους» του Καραμανλή, συνεχίσαμε με το «λεφτά υπάρχουν» του Γ. Παπανδρέου, και πιστέψαμε ότι θα τελειώναμε με τα ανεύθυνα «Ζάππεια» του Σαμαρά.
Γελαστήκαμε. Ωστόσο… πταίσματα. Όλα τα παραπάνω ήδη μοιάζουν πταίσματα μπροστά στην προεκλογική υπόσχεση «θα σκίσω το μνημόνιο» του Τσίπρα σε συνθήκες χρεωκοπίας.
Συνέχεια
Ὁ Γλέζος μᾶς ζητᾶ συγγνώμη ποὺ συνήργησε στὸ ἔγκλημα!
Βαρειές, βαρύτατες κουβέντες… Οἱ ἐξελίξεις τρέχουν…
Μετὰ τὴν Γαϊτάνη ὁ Γλέζος.
Ἤδη ἐτέθη θέμα ἀλλαγῆς ἡγεσίας…
Ἤδη τὰ γεγονότα συμβαίνουν ὅπως ἦταν ἀναμενόμενον!!! Συνέχεια
Ἀπόλυτος ἡ ἀποδοχὴ τοῦ νέου …Παπα-Δημίου; (Ἤ ἄλλως, ξημέρωσε ἡ χειροτέρα ΚΑΤΟΧΗ!!!)
Πρὸ τριῶν, καὶ κάτι ἐτῶν, ἕνα δημοσίευμα τῶν Μέσων Μαζικῆς Ἀποχαυνώσεως, μᾶς ἔκανε ὅλους νὰ παγώσουμε!
Ἐν ἀγνοίᾳ μας, ἀλλὰ μὲ τὴν …«σύμφωνο γνώμη μας», ὁ Λουκᾶς Παπαδῆμος (παπα-Δήμιος γιὰ τὴν ἀκρίβεια), τὸ παιδὶ τῶν τραπεζιτῶν, τῶν Rothscild καὶ τῆς νέας τάξεως, ἔχαιρε τῆς …«ἀπολύτου ἐκτιμήσεώς μας». Στὸ 80% τοῦ πληθυσμοῦ μας, ὄχι μόνον τὸν θέλαμε, ἀλλὰ τὸν θεωρούσαμε καὶ κάτι σὰν σωτήρα, σωσίβιον, ῥαπανάκι γιὰ τὴν ὄρεξιν… Πάντως ὄχι …ἀδιέξοδον! Συνέχεια
Τὸ ΝΑΤΟ καὶ ἡ Νέα Τάξις εἶναι …ΜΑΖΥ μας!
Το ΝΑΤΟ και η Νέα Τάξη είναι με το μέρος μας.
Βοηθήσαμε να ρίξουν τον Σαντάμ, τον Μιλόσεβιτς, τον Καντάφι και είμαστε από τις λίγες χώρες που αγοράζουμε όπλα σύμφωνα με τις ανάγκες του ΝΑΤΟ κι όχι λιγότερα.
Συνέχεια