Φωτιές μου άναψε η ανάρτηση του φίλου Σ. Τ..

Ο Πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου Xavier Bettel με τον…σύζυγό του (καλά διαβάσατε! τον σύζυγό του…) απένειμαν βραβείο στην Ελένη Φουρέϊρα ως την καλύτερη τραγουδίστρια στην εφετινή γιουροβίζιον!!!
Μη χειρότερα….

Ζώντας -εξ απαλών ονύχων-αγροίκος στα βουνά και στα λόγγια και όταν εντός μου κουρδιζόταν το έμφυλο ρολόι, ξεχώρισα τρεις εμφύλους και ταυτόχρονα εκφύλους ρόλους του άνδρα: 

Τώρα, ποὺ καταῤῥέει ἡ νεοταξίτικη σέχτα, θὰ δεῖτε ὅτι θὰ ἔλθη στὴν ἐπιφάνεια ὅλο τὸ πρότζεκτ τῶν «νέων» σχολείων καὶ ἰδεολογικῆς κατηχάσεως πρὸς κατασκευὴ νέων γενεῶν νεοταξιτῶν, ποὺ ἐφήρμοσαν μερικῶς στὶς ΗΠΑ καὶ πλήρως στὰ προτεσταντικῆς ροπῆς ὁλοκληρωτικὰ σκανδιναυϊκὰ καθεστῶτα.