Αὐτὸ τὸ ἐπίτευγμα μόνον ὁ GAP καὶ τὰ λοιπὰ κουδουνισμένα θὰ μποροῦσαν νὰ δημιουργήσουν!
Καί τί νά ποῦμε; Ἔτσι κι ἀλλοιῶς αὐτοὶ ἁλωνίζουν!
Μόνον ποὺ ξεχνοῦν κάτι… Ξεχνοῦν πὼς τὸν τελικὸν λόγο τὸν ἔχουμε ἐμεῖς! Κι ἐμεῖς πλέον δὲν ἀστειευόμαστε! Οὔτε ἀναγνωρίζουμε κάτι ἀπὸ ὅσα ἔχουν ὑπογράψει!
Βέβαια, δὲν τὸ πιστεύουν… Δὲν πειράζει… Θὰ εἶναι καλλίτερα νὰ τοὺς ἔλθῃ στὸ …ξαφνικό!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8NvcQTPy6B4]

