Ἡ «πράσινη ἀνάπτυξις» ποὺ χρεωκοπεῖ τὴν ΔΕΗ!

Αὐτὸ τὸ ἐπίτευγμα μόνον ὁ GAP καὶ τὰ λοιπὰ κουδουνισμένα θὰ μποροῦσαν νὰ δημιουργήσουν! 

Καί τί νά ποῦμε; Ἔτσι κι ἀλλοιῶς αὐτοὶ ἁλωνίζουν!

Μόνον ποὺ ξεχνοῦν κάτι… Ξεχνοῦν πὼς τὸν τελικὸν λόγο τὸν ἔχουμε ἐμεῖς! Κι ἐμεῖς πλέον δὲν ἀστειευόμαστε! Οὔτε ἀναγνωρίζουμε κάτι ἀπὸ ὅσα ἔχουν ὑπογράψει!

Βέβαια, δὲν τὸ πιστεύουν… Δὲν πειράζει… Θὰ εἶναι καλλίτερα νὰ τοὺς ἔλθῃ στὸ …ξαφνικό!

Συνέχεια

Ἔλα ῥὲ ἥρωα Ἄδωνι! Μᾶθε μας ἱστορία ὑπουργάρα μου!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8NvcQTPy6B4]

Σήμερα ἔχω  μίαν κλίσι πρὸς …Νετάκια μεριά! 

Ὅλα τὰ εἶπε! 

Συνέχεια

Ἔνοιωσαν τὴν ἀνάσα μας!

Ἐν τελῶς διαφορετικὸς ὁ τίτλος μου ἀπὸ τοῦ Νετάκια! 

Ἀλλὰ σήμερα κατάλαβα πὼς κι αὐτός ἐπίσης κατάλαβε αὐτὸ ποὺ συμβαίνει.

Ἔνοιωσαν τὴν ἀνάσα μας! Τελειώνουμε μὲ τὰ ἀνδρείκελα διὰ παντός!

Φιλονόη.

Εμείς επιδιώκουμε την μάχη (Εκλογές) κι αυτοί την αποφεύγουν. Ποιος κέρδισε;


Ξεκούραση πριν την μάχη. Γερμανία 11/12/1944

 ”…ὕβρις δὲ δὴ πολυώνυμον –πολυμελὲς γὰρ καὶ πολυμερές…”

Συνέχεια

ΤΑ ΝΕΑ καὶ ἡ νοοτροπία τῆς ἱερόδουλης.

Νετάκιας σήμερα. (Μεταξύ μας…. Καὶ λίγα σέρνει….)

Η Εφημερίς ΤΑ ΝΕΑ κι η νοοτροπία της Ιερόδουλης.

“… αν ζητούσε ο Ξέρξης “Μειωμένη Εθνική Κυριαρχία” αντί “Γη και Υδωρ” από τον Λεωνίδα, θα έκανε ο Λεωνίδας κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας με τον Δημάρατο και Πρωθυπουργό τον τεχνοκράτη Μαρδόνιο;..”

Συνέχεια

Ὁ Παπαδῆμος εἶναι ἐγγύησις γιὰ τὴν ἀνάπτυξι!

Ο Παπαδήμος είναι εγγύηση της ανάκαμψης της Οικονομίας! Ολα με αριθμούς!

Δεν είναι σωστό να κρίνουμε τον Επαγγελματισμό του Παπαδήμου, ούτε την ικανότητα του ΔΝΤ σε…αριθμούς.

Ο Παπαδήμος είναι ικανός και να κάνει τις ιδιωτικοποιήσεις έστω και σε ξεφτελιστικές τιμές, και να φέρει την ανάπτυξη. Δεν μπορείς να είσαι σε τέτοιες θέσεις αν δεν είσαι ο καλύτερος στην δουλειά σου.

Ισως ανεβάσουν λίγο το χρηματιστήριο, για τα μάτια του κόσμου, αλλά θα πουλήσουν και θα πετύχουν το Θαύμα.

Η Ιστορία του ΔΝΤ, το αποδεικνύει. Η Αργεντινή ήταν παράπλευρη απώλεια, γιατί ήταν απείθαρχη. Αλλά οι χώρες που ακολούθησαν το πρόγραμμα κι είχαν “υπεύθυνους” πολιτικούς πέτυχαν θεαματικά αποτελέσματα στα….νούμερα.

Συνέχεια

Ναί δήμαρχε, μόνον τὸ κράτος Θράκη μᾶς ἔλειπε…

Κατὰ πῶς τὰ λές ἐσύ φυσικά… 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=g298VTX6YL4&feature=player_embedded#!]

Συνέχεια