Οἱ Ἕλληνες φθονοῦν;

Οι Έλληνες φθονούν, όχι βέβαια γιατί διαθέτουν γονίδια …φθόνου στο DNA τους (αυτή είναι μια αντιεπιστημονική άποψη που την αναπαράγουν οι αγράμματοι, οι «Ελληναράδες» και οι δουλόφρονες), αλλά γιατί έχουν έλλειμμα παιδείας, αστικής συνειδήσεως, κοινωνικής οργανώσεως, θεσμικής συγκροτήσεως και λειτουργίας του κράτους, και πολλά άλλα…
Συνέχεια

Δίας καὶ Θέτις

Πίνακας τοῦ J.A.D. Ingres: 1811.
Musée Granet, Aix-en-Provence, France.


καί ῥα πάροιθ’ αὐτοῖο καθέζετο, καὶ λάβε γούνων
σκαιῇ, δεξιτερῇ δ’ ἄρ’ ὑπ’ ἀνθερεῶνος ἑλοῦσα

Συνέχεια

Ἡ εἴσοδος τοῦ μνημείου τῆς Ἀμφιπόλεως ὅπως …ἤταν!!!

Μία ἐξαιρετικὴ ἐργασία ἀπεικονίσεως…
Ὅπως θὰ τὸ ἔβλεπαν κάποτε (ἀλήθεια, πόσο κάποτε;;; Θά τολμήσουν νά μᾶς ἀποκαλύψουν;;) οἱ ἐπισκέπτες του…
Μία εἰκόνα, βάσει τῶν ἔως τώρα εὑρημάτων, ποὺ μᾶς γεμίζει ὑπερηφάνεια καὶ χαρά…”ist Συνέχεια

Εἶναι ὑπέροχο νὰ εἶσαι …Γυναίκα!

Τὸ μεγαλύτερο λάθος ποὺ κάνουν οἱ περισσότερες γυναῖκες εἶναι τὸ νὰ συγκρίνουν διαρκῶς τὸν ἑαυτό τους μὲ ἕνα ἰδανικὸ πρότυπο καὶ αὐτὸ νὰ τοὺς γίνεται ἔμμονη ἰδέα.
Προσπαθοῦν νὰ γίνουν ἐπιφανειακὰ ἐλκυστικὲς ἀλλὰ παραμελοῦν αὐτὰ τὰ πράγματα ποὺ θὰ τὶς κάνουν νὰ νοιώσουν ἀληθινὰ ἐλκυστικὲς καὶ πιστεύουν ὅτι τὸ ἐπόμενο μπότοξ ἴσως τοὺς δώσῃ τὴν εὐκαιρία νὰ νοιώσουν καλὰ μὲ τὸν ἑαυτό τους. Συνέχεια

Ἀπὸ ἐδῶ οἱ «γνήσιοι δημοκράτες» κι ἀπὸ ἐκεῖ οἱ …«ἐπικίνδυνοι λαϊκιστές»!!!

Φωνασκοῦν τὰ ΠασοκοΝΔ ψηφίδια ποὺ τὰ ὀρφανὰ τοῦ Τσαουσέσκου, «φασιστικὰ» καὶ «ἀντιδημοκρατικὰ», «φιμώνουν» τὸν ἀγαπημένο μου Ἄδωνις μὲ τὴν «ἀνεπίσημο» ἀπόφασί τους τοῦ τύπου: «νὰ κι ἐγώ, δὲν σοῦ μιλάω, δὲν σοῦ μιλάω, δὲν σοῦ μιλάω…»

Δηλαδὴ γιὰ νὰ καταλάβω: Συνέχεια

Εἰκόνες τῆς Ξάνθης. (α)

Ἡ μεγάλη πλειονότητα τῶν κτιρίων στίς πόλεις τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας ἦταν διώροφες κατοικίες, συνήθως κτισμένες μέ πέτρα στό ἰσόγειο καί ἐλαφρότερη κατασκευή στόν ὄροφο (τσατμάς, μπαγιαντί, μπαγδατί).
Εἰδικά τό σαχνισί κατασκευάζεται κυρίως ἀπό ἐλαφρά ὑλικά.
Στήν Ξάνθη οἱ κατοικίες διαθέτουν συχνά καί ἡμιϋπόγειο.
Συνέχεια