Δὲν τὴν θέλουν κάποιοι τὴν Ἑλλάδα…

Δὲν τὴν θέλουν κάποιοι τὴν Ἑλλάδα…

«Ἐκεῖνο τὸ ὁποῖο φοβᾶμαι εἶναι ὁ τεμαχισμὸς τῆς Ἑλλάδος. Προωθεῖται ἕνα μακάβριο σενάριο, ἡ Θεσσαλονίκη νὰ γίνῃ πολιτικὴ πρωτεύουσα. Δηλαδὴ θέλουν νὰ ἀποσυνδεθῇ ἡ Θεσσαλονίκη ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα καὶ νὰ συνδεθῇ μὲ ἕνα κομμάτι τῶν Σκοπίων καὶ ἕνα κομμάτι τῆς «Μακεδονίας τοῦ Περίν» γιὰ νὰ σχηματισθῇ ἕνα νέο ἰσχυρὸ Μακεδονικὸ κράτος.

Δικαιοῦσαι μόνον νὰ παπαγαλίζῃς…

Δικαιοῦσαι μόνον νὰ παπαγαλίζῃς…

Βγῆκε τὸ κομματόσκυλον Α΄, ποὺ γενική του γραμμὴ εἶναι μέσῳ μνημονίων νὰ διαγράφῃ κάθε πιθανότητα -κυρίως- τῆς αὐξήσεως τῶν γεννήσεων, λόγῳ οἰκονομικῆς ἀνεχείας. Πρόκειται γιὰ τὸ ἴδιον ἄτομον ποὺ μὲ ἀνταλλάγματα οἰκονομικά, βολέματος καὶ ἀτομικῆς του διασφαλίσεως, παπαγαλίζει ὅλα ὅσα ἡ γενικὴ γραμμὴ τοῦ κόμματός του, ἄνευ κριτικῆς, ἐπιβάλλει:

Ποντιακὰ τσουρέκια καλάντων

Ποντιακὰ τσουρέκια καλάντων

Τὰ τσουρέκια καλάντων στὸν Πόντο. Καλαντάρ’ στὸν Πόντο ὀνομάζεται ἡ νύκτα τῆς 13ης πρὸς 14η Ἰανουαρίου. Εἶναι ἡ νύκτα ποὺ γεννιέται ὁ νέος χρόνος, μὲ βάση τὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο. Ἀκόμα καὶ σήμερα οἱ κάτοικοι τοῦ Πόντου τηροῦν τὴν συγκεκριμένη παράδοση καὶ ἀναβιώνουν καὶ ἄλλα ἔθιμα τῶν χριστιανῶν ποὺ ἐγκατέλειψαν τὴν περιοχὴ μετὰ τὸ 1923-24.

Θὰ ἢμασταν καλλίτεροι ἐὰν δὲν ἤμασταν …χέστες!!!

Θὰ ἢμασταν καλλίτεροι ἐὰν δὲν ἤμασταν …χέστες!!!

Ἔλεγαν κάποτε ὅτι οἱ ἔφιπποι ἀστυνομικοὶ τοῦ Καναδᾶ εἶχαν ἀγοράση μὲ τὸ ταμεῖο τους τὸ «Ἐλευθέριος Βενιζέλος». Ἐθαύμαζα καὶ ἐπικροτοῦσα. Πρὸ μερικῶν μηνῶν ἔμαθα ὅτι τὸ ταμεῖο τῶν Τούρκων ἀξιωματικῶν εἶχε ἀγοράση τὴν British Steel. Ξανὰ ἐθαύμασα καὶ ξανά-ἐπικροτοῦσα.

Ῥοχάλες …ἑορταστικές!!!

Ῥοχάλες …ἑορταστικές!!!

Πολιτικὸς σουρεαλισμὸς εἶναι μία Δεξιὰ κυβέρνησις ποὺ προωθεῖ τὸ γνωστὸ τρίπτυχο, νὰ καταργῇ μία μείζονα θρησκευτικὴ ἑορτὴ καὶ ἀργία.

Δὲν χάνεται ἡ ἀργία τῶν «Τριῶν Ἱεραρχῶν»…

Δὲν χάνεται ἡ ἀργία τῶν «Τριῶν Ἱεραρχῶν»…

Μετά τις αντιδράσεις δασκάλων και καθηγητών για την κατάργηση της αργίας των τριών Ιεραρχών απο την #Φτερωτή_Δεξιά , η κυβέρνηση της ΝΔ υπόσχεται οτι το -εν λόγω- ρεπό των εκπαιδευτικών ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙ, αλλά θα μεταφερθεί αντισταθμιστικά σε μια νέα αργία.