Ἑξῆντα χρόνια ἀπό τήν ἡμέρα πού…ἡ Ἑλλάς διέγραψε τό χρέος τῆς Γερμανίας

«Το χρέος της χώρας είναι μεγάλο. Η εμπιστοσύνη των δανειστών έχει κλονιστεί»… μ’ αυτά τα λόγια δεν περιγράφεται η σημερινή οικονομική κατάσταση της Ελλάδος, αλλά η οικονομική κατάσταση της Γερμανίας, το… 1953!

Περὶ τῆς «εἰδικοῦ» ἐπὶ θεμάτων Ὁλοκαυτώματος.

Δὲν ἔχω κάτι καλὸ ἤ κακὸ νὰ ἀναφέρω γιὰ τὰ διάφορα ὁλοκαυτώματα ἤ «ὁλοκαυτώματα» τοῦ πλανήτου. Τὸ μόνον μου πρόβλημα παραμένει στὸ γεγονὸς πὼς ἐδῶ δὲν ἔχουμε νύχια νὰ ξυστοῦμε καὶ ἀνεχόμαστε τὸν κάθε Ἀβραμό…. νὰ διορίζῃ ἐκλεκτοὺς κι ἐκλεκτὲς ὁπουδήποτε, πρὸ κειμένου νὰ πάρουν ὅλοι μεζὲ ἀπὸ τὸ πτῶμα τοῦ Ἑλλαδοκαφριστᾶν.
Ἀπὸ τὴν ἄλλην, οὔτε μίαν ἤ ἕναν ἐκπρόσωπο διεκδικήσεως κι ἀποκαταστάσεως θεμάτων γενοκτονίας δὲν εἴδαμε κάπου. (Ἐννοεῖται πὼς κάτι τέτοιον δὲν ἀναμενόταν ἀπὸ τὸν Ἀβραμό….!!!) Μέ ποιάν λογική μᾶς φόρτωσαν ἀκόμη ἕνα νεοταξίτικο κατασκεύασμα λοιπόν; Μέ τήν λογική τοῦ κεφαλιοῦ τοῦ Κασίδη; 
Συνέχεια

Καί ποῦ εἶναι ὁ χρυσός;

Χμμμ…
Μεγάλο τὸ ἐρώτημα. Μὲ πολλὲς παραμέτρους ποὺ πρέπει νὰ ληφθοῦν ὑπ’  ὄψιν. Μὲ πολλὰ ἐρωτηματικὰ ἀνακύπτοντα ἀνὰ κάθε παράμετρο. 
Τὸ ἄλλο ὅμως ἐρώτημα, ποὺ συνοδεύει τὰ κάτωθι τοῦ κειμένου, εἶναι τὸ γιατὶ ὅλοι κόπτονται σήμερα γιὰ τὸν χρυσό. Ἰδίως στὴν χώρα μας γίνεται τῆς λεηλασίας. Κυριολεκτικῶς.
Ἀπὸ τὶς γειτονιές, ἔως τὴν Χαλκιδική, τὴν Θρᾴκη καὶ τὴν λοιπὴ Μακεδονία. Τοῦ …χρυσοῦ τὸ κάγκελο γίνεται. 
Οἱ «δικοί» μας στὴν κοσμάρα τους. Μόνον παραδίδουν. Ἀλλὰ τὸ πρόβλημα, ἐὰν φυσικὰ θεωρηθῇ ὡς Συνέχεια

Κομμένη ἡ προσευχὴ τῶν μουσουλμανοπαίδων στὰ σχολεῖα…

Ὄχι ἐδῶ ὅμως… Ὄχι στὰ Ἑλληνικὰ σχολεῖα…
Στὰ σχολεῖα τῆς Γερμανίας…

Νά σᾶς πῶ τήν ἀλήθεια μου;
Θεωρῶ πὼς καμμία προσευχὴ δὲν πρέπει νὰ ἐμπλέκεται στὰ σχολεῖα. Εἶναι ῥατσιστικὸ νὰ συζητᾶμε γιὰ προσευχὴ τῶν χριστιανῶν καὶ γιὰ ἀπαγόρευσιν τῆς προσευχῆς τῶν μουσουλμάνων. Ἀφῆστε δὲ ποὺ κατὰ πῶς τὸ πᾶμε σὲ λίγο αὐτοὶ θὰ εἶναι περισσότεροι. Συνεπῶς καὶ λόγο θὰ ἔχουν καὶ ἐξουσία.
Γιατί λοιπόν νά τούς ἐξοργίζουμε μέ ἄσχετα ζητήματα;
Συνέχεια

Ἐπί τέλους θά διεκδικήσουμε ὡς χώρα τίς γερμανικές ἀποζημιώσεις;

 

Αὐτὸ ποὺ ἐγνώριζα εἶναι πὼς μόνον ἰδιῶτες ἔχουν ἔως σήμερα στραφεῖ κατὰ τῆς Γερμανίας. 
Δυστυχῶς τὸ Ἑλλαδοκαφριστὰν ἀπὸ νωρὶς ἔδειξε τὶς προθέσεις του.
Ἐπισήμως τίποτα κι ἀνεπισήμως δολιοφθορὲς κατὰ τῶν ἰδιωτῶν.

Σήμερα ὅμως διαβάζω πὼς ἐπιτροπὴ πλέον ἔχει συσταθῇ μὲ στόχο τὴν διεκδίκησι αὐτῶν τῶν ἀποζημιώσεων. Και βέβαια συζητᾶμε πλέον γιὰ κινήσεις κρατικές.
Γιὰ νὰ δοῦμε… Ἀναμένουμε ὅλοι μὲ μεγάλο ἐνδιαφέρον τὶς ἐξελίξεις.

Συνέχεια

Ὕβρις!!!

106.000.000 € (Εκατόν έξι εκατομμύρια Ευρώ) κόστισαν μόνο τα βεγγαλικά που “φώτισαν” τον ουρανό της σκοτεινής Γερμανίας το ξημέρωμα του 2013… σε μια Ευρώπη που το φάντασμα της Πείνας πλανάται απειλητικά.

Ένα γεύμα για έναν άστεγο κοστίζει κοντά στα 3 €. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να τραφούν ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ άστεγοι το βράδυ της Πρωτοχρονιάς.

Αλλά… οι γιορτές είναι για τους πλούσιους. Ένα αδέσποτο σκυλί που ψάχνει το κόκκαλο στον κάδο των σκουπιδιών δεν Συνέχεια