Οἱ «μεγάλοι ἡγέτες» ποὺ εἶναι …ἰδανικοὶ παλιάτσοι!!!

Χωρίς σενάριο…
Οι μεγάλοι ηγέτες…μόνο για παλιάτσοι κάνουν…

http://www.youtube.com/watch?v=d_-2CzEv-AA

Γελάει ο κόσμος! Ο Θεοδωρακης πήγε σε λάθος τμήμα… Ρεζίλι σε ζωντανή μετάδοση!

Συνέχεια

Οἱ …74.000 ὡρες τηλεοπτικῆς προβολῆς θεωροῦνται …τηλεοπτικὸς ἀποκλεισμὸς ἀπὸ τὸν ΣΥΡΙΖΑ!!!

Μετά από 74.000 ώρες τηλεοπτικής προβολής του Παπαδημούλη, του Τσακαλώτου, του Τσουκαλά, του Χρυσόγονου, του Μητρόπουλου, της Δούρου και όλων των ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ μαϊντανών των βοθροκάναλων, ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλει …ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ των υποψηφίων του! Συνέχεια

Αὐτὰ παθαίνει ὅποιος καταναλώνει ληγμένα γενόσημα εἰσαγωγῆς.

Ως πολιτικός σπανίως επιτίθεμαι σε προσωπικό επίπεδο. Το θεωρώ αφ’ ενός αγένεια, αφ’ ετέρου χάσιμο χρόνου διότι στην πολιτική επί καθημερινής βάσεως συγκρούομαι για ιδεολογικούς λόγους.

Οπότε το να επιτίθεμαι σε ένα άτομο επειδή εκφράζει διαφορετικές απόψεις θα έδειχνε έλλειψη πολιτικής καταρτίσεως. Συνέχεια

Ἡ Χρυσῆ Αὐγὴ μὲ τὸν Τοῦρκο ΠΡΑΚΤΟΡΑ καὶ ΦΙΛΟ τοῦ Ντεκτᾶς, DUGIN!

 

 

ΥΜΝΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ!
ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΕΝΕΚΟΝ!

Τον είχε πετάξει έξω από το Κρεμλίνο ο Πούτιν όταν ανακάλυψε αλληλογραφία του με τον Ντενκτάς και επαφές του με την Εργενεκόν! Συνέχεια

Ποιός δέν ἤθελε τό δημοψήφισμα εἴπαμε;

Βενιζέλος: Το δημοψήφισμα με ερώτημα «ναι ή όχι στο ευρώ» δεν το ήθελε κανείς.

Κανένα λαμόγιο δεν ήθελε δημοψήφισμα. Αλλά ποιος ρώτησε 10.000.000 πολίτες ; Όπως και στην Ουκρανία … άλλοι παίρνουν τις αποφάσεις για εμάς αλλά …χωρίς εμάς. Συνέχεια

Γιατί ἕνα ἰδιωτικό Πανεπιστήμιον χρειάζεται διεθνοῦς ἐπιπέδου ἀσυλία γιά τά μέλη του;

Γιατί ἕνα ἰδιωτικό Πανεπιστήμιον χρειάζεται διεθνοῦς ἐπιπέδου ἀσυλία γιά τά μέλη του;1α Ἀπορίας ἄξιον εἶναι αὐτὸ τὸ ΦΕΚ ποὺ δημοσιεύθηκε τὸ 2009, μὲ τὶς ὑπογραφὲς τῆς μανδᾶμ Ντόρας Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κουβέλου, τοῦ μίστερ Δένδιας καὶ λοιπῶν νεοταξιτικῶν ἐπιστατῶν, ὅπως γιὰ παράδειγμα τοῦ Ἀρούλη, ποὺ φιλοδοξεῖ τώρα νὰ διαδεχθῇ τὴν Ντόρα, στὸν Δῆμο Ἀθηναίων (;;;).
Διότι δὲν εἶναι ἕνα ὁποιοδήποτε ΦΕΚ, ἀλλὰ κάτι ποὺ συνιστᾶ κυριολεκτικῶς σκάνδαλον γιὰ τὸν τόπο. (Ἕνα ἀπὸ τὰ πολλά…!!!)

Τὸ πρῶτο πρᾶγμα ποὺ ἀπασχολεῖ αὐτὸν τὸν νόμο, βάσει τοῦ ὁποίου ἀναγνωρίζεται ἀδιαπραγμάτευτη ἀσυλία στὰ μέλη τοῦ ἐν λόγῳ  ἱδρύματος, γιὰ ὅσα ποῦν ἤ πράξουν, ἀκόμη καὶ κατὰ τῆς χώρας, δὲν εἶναι τὸ νὰ προασπίσῃ τὰ δικαιώματα τοῦ Ἕλληνος φορολογουμένου, ποὺ οὔτως ἤ ἄλλως πάντα πληρώνει, δίχως ὅμως  νὰ γνωρίζῃ τὸ τὶ πληρώνει, ἀλλὰ νὰ διασφαλίσῃ ΟΛΟΥΣ τοὺς ἐμπλεκομένους μὲ αὐτὸ τό, ἄς ποῦμε, ἵδρυμα.
Ἀφῆστε δὲ ποὺ ἡ διδασκαλία γίνεται ΜΟΝΟΝ στὰ ἀγγλικά…
(Αὐτό πάλι τίς σᾶς λέει; Καί γιατί ἐπιλέγουν σάν βάσιν τους τήν Ἑλλάδα ὅλοι αὐτοί, ἐάν δέν γουστάρουν τήν γλῶσσα μας; Τί θέλουν νά μᾶς ὑποδείξου ἤ νά μᾶς ἀποδείξουν ὅλοι αὐτοί ἀπό  ἐκεῖ μέσα;) Συνέχεια