Τὸ ἀναμενόμενον συνέβῃ…
Τί λιγότερο θά περιμέναμε;
Τὰ στοιχεῖα ἔχουν ὡς ἐξῇς:
Ἐξωτερικοὶ παράγοντες (ποιοί ἄρα γέ;) χρηματοδότησαν, ἐξόπλισαν καὶ προέβαλαν μὲ ὅλα τὰ δυνατὰ μέσα τὴν …τεχνητὴν κρίσιν τῆς Οὐκρανίας. Συνέχεια
Τὸ ἀναμενόμενον συνέβῃ…
Τί λιγότερο θά περιμέναμε;
Τὰ στοιχεῖα ἔχουν ὡς ἐξῇς:
Ἐξωτερικοὶ παράγοντες (ποιοί ἄρα γέ;) χρηματοδότησαν, ἐξόπλισαν καὶ προέβαλαν μὲ ὅλα τὰ δυνατὰ μέσα τὴν …τεχνητὴν κρίσιν τῆς Οὐκρανίας. Συνέχεια
O μισός πληθυσμός της Ινδίας του 1.2 δισεκατομμυρίων κατοίκων …ΔΕΝ διαθέτει τουαλέτα στο σπίτι του, αλλά διαθέτει κινητό τηλέφωνο.
Οι Ινδοί αναγκαστικά τα κάνουν παντού… Συνέχεια
Κι ακούω στο μεγάλο κανάλι, τις πατσαβούρες των ξένων τοκογλύφων… να ειρωνεύονται τις κυρώσεις του Ομπάμα, επειδή ΔΕΝ συμπεριέλαβαν τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιριών ROSNEFT και GASPROM. Δεν ζήτησαν να επιβληθούν κυρώσεις σε άλλες «Ρωσσικές» εταιρίες όπως αυτές του Αμπράμοβιτς, του Προχόροφ, του Χοντορκόφσκι κλπ.
Μόνον για τις ROSNEFT και GASPROM προβλέπονται κυρώσεις, όπως κλείδωμα καταθετικών λογαριασμών και άλλων περιουσιακών στοιχείων. Κι επειδή ξέρουμε ότι ΟΥΤΕ συλλαβή, κι ούτε ΓΚΡΙΜΑΤΣΑ δεν τους ξεφεύγει αν δεν προωθεί την ατζέντα, όπως υπαγορεύεται από τα αφεντικά τους …ψάχνουμε και βρίσκουμε από που προέρχεται η συγκεκριμένη γραμμή.
Το Reuters των Rothshcild, εμμέσως πλην σαφώς, δίνει εντολή στους Ευρωπαίους γενίτσαρους, να φροντίσουν να τιμωρηθούν ΜΟΝΟ οι συγκεκριμένες εταιρείες και όχι φυσικά αυτές που ελέγχουν οι σιωνιστές, που παριστάνουν τους …Ρώσσους ολιγάρχες. (βλέπε Rusal των Rothschild-Glencore)
Συνέχεια
Tὸ PASOK μὲ 100.000.000 δολλάρια ἐξεκίνησε, δῶρο ἀπὸ τοὺς Ῥοκφέλλερ, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς φέρῃ ἐδῶ ποὺ μᾶς ἔφερε, καὶ τώρα τὸ κλείνει τὸ «μαγαζί» ἀφήνοντας πίσω ἕνα χρέος 160.000.000 εὐρῶ.
Εἴτε τὸ κλείσει τὸ κομματικὸ παραμάγαζο τῆς τρόικας εἴτε τελικὰ ὄχι, αὐτὰ τὰ χρήματα δὲν πρόκειται φυσικὰ νὰ ἐπιστραφοῦν καὶ εὔχομαι βέβαια τὸ φέσι αὐτὸ νὰ μὴ μετακυλίσῃ στοὺς Ἕλληνες πολίτες. Συνέχεια
Η παράνομη κυβέρνηση, που τοποθέτησαν οι σιωνιστές βρικόλακες, στην Ουκρανία έπιασε δουλειά!
Κόβεται το 50% όλων των συντάξεων των Ουκρανών …για να σώσουν την χώρα από την χρεωκοπία! 
Αυτοί που έσπασαν κι έκαψαν το Κίεβο, αυτοί που βύθισαν το χρηματιστήριο, αυτοί που διέλυσαν τον τουρισμό και τις εξαγωγές της Ουκρανίας και που την οδηγούν στην διχοτόμηση … θα τη «σώσουν» από τη χρεωκοπία!