Φίλοι ῥωτοῦν καμμιὰ φορά: «Πότε θά σταματήσῃ αὐτό; Ἀφοῦ δὲν πάει ἄλλο!»
Κι ὅμως ἔχει κι ἄλλο.
Γιατὶ εἶναι δύσκολο νὰ φανταστοὺν τὸ μῖσος τῶν κυβερνώντων ἀλλὰ καὶ τῶν ξένων ἀφεντικῶν τους, γιὰ ὅλους ἐμᾶς.
Ὅπως κάνουν οἱ ἐκτροφεῖς ἀγελάδων …
Μᾶς ἄφησαν νὰ μεγαλώσουμε χωρὶς ἄγχος, μᾶς ὁδήγησαν νὰ κτίσουμε μὲ αἷμα καὶ ἱδρῶτα τεράστιες ὑποδομές…
…κι ἔρχονται τώρα νὰ τὰ πάρουν ὅλα τσάμπα.
Συνέχεια



Ὄχι… Δὲν τὸ πιστεύω…