Τί σημαίνει λογοκρισία γιά τόν Τατσόπουλο;

Λογοκρισία, γιὰ τὸ ἐν λόγῳ ἄτομο, σημαίνει τὸ νὰ μὴν ἀφήνουν τὸν ἴδιο νὰ μιλήσῃ, νὰ γράψῃ, νὰ ἐκφρασθῇ, κατὰ πῶς ἐπιθυμεῖ, ἄν καὶ οὐδέποτε συνέβῃ κάτι τέτοιο στὴν πραγματικότητα. Ἡ «ἐποχή μας προωθεῖ τοὺς μαϊντανούς, τοὺς ἐθνοκτόνους, τοὺς δῆθεν», ἔλεγε ὁ θεῖος μου ὁ Κῦρος. Καὶ πόσο δίκαιον εἶχε… Εἰδικῶς γιὰ πρόσωπα σὰν κι αὐτόν…
Ἀπὸ τὴν ἄλλην πλευρά, ἡ λογοκρισία ἀφορᾶ μόνον στὸ ἄτομό του κι ὄχι στοὺς ἄλλους. Ἀδιαφορεῖ γιὰ τὴν φίμωσι καὶ τὴν ὁμηρία ἐκατοντάδων χιλιάδων Ἑλλήνων, ποὺ «ὅλως τυχαίως» ἔχουν διάφορο μὲ τὴν δική του ἄποψι ἤ γνώμη… Συνέχεια

Μά ποιός εἶναι αὐτός πού μᾶς δίδει συμβουλές …«μαγειρικῆς»;

Γιά νά ρίξουμε μιά ματιά , τί πορεία ἔχουν τά «ἄξια παλληκάρια» πού κάνουν τό σκατό τους … παξιμάδι !
Γιά νά δοῦμε τί πορεία ἔχουν …. πώς δρομολογεῖται … ἀπό ποῦ παίρνουν αὐτά τά «μαθήματα μαγειρικῆς»
Τίς τομάτες νά μαζεύετε …. «παλληκάρια» ! γιά νά κάνετε καμμιά «κρητική κουκουβάγια» !!!! Μή πᾶνε στόν βρόντο !!!

«Γιά νά δοῦμε ΤΙ ΛΕΕΙ ὁ ἴδιος στό βιογραφικοῦλι του … ὁ πολύς κ. Τζαμτζῆς …. Συνέχεια

Καὶ φθάνουμε στὴν 17η Νοεμβρίου 1973… Τὴν ἀρχή…

«Ἐν τῷ μεταξὺ ἡ ὑπόθεσις τοῦ Πολυτεχνείου, ἡ ὁποια ἤρχισεν ἀπὰ φοιτητὰς ἀγομένους ἀπὸ ἁγνὰ ἐλατήρια, εἶχε σὺν τῷ χρόνῳ διαβρωθῆ ἀπὸ στοιχεῖα, τὰ ὁποῖα – ὡς τὰ πράγματα ἀπέδειξαν – οὐδεμίαν εἶχον σχέσιν μὲ τὸν  φοιτητικὸν κόσμον.
Αὐτοὶ ἐκινοῦντο ἀπὸ ἐλατήρια ὄχι φοιτητικά, οὔτε κἄν πολιτικά, τὰ ὁποῖα εἶναι φυσικὸν νὰ συνδέονται ἐνίοτε μὲ τὰ φοιτητικὰ καὶ  μάλιστα ὅταν δὲν λειτουργεῖ ἡ δημοκρατία ἀπολύτως.
Δὲν ἦσαν ἀκόμη  πρόσωπα τὰ ὁποῖα ἠγωνίζοντο διὰ τὴν ἐπικράτησιν αὐτῆς ἤ ἐκείνης τῆς ἀπόψεως ἤ ἰδέας, ἀλλ’  ἐνίοτε ἄβουλα ὄργανα σκοτεινῶν δυνάμεων, κινουμένων ἐνσυνειδήτως ἤ ἀσυνειδήτως. Εἶναι λοιπὸν προφανὲς ὅτι ἡ καθυστέρησις τῆς Συνέχεια

Πρέπει νὰ μᾶς φέρουν τὸ σκατομπίφτεκο!!! Εἶναι ἀνάγκη!!!

Διότι πῶς θά ἐπιβιώσουμε;
Γιά τήν ἀκρίβεια, πῶς θά ἐπιβιώσουμε ὅλοι ἐμεῖς, μαζύ μέ τά βο(υ)λευτάκια μας;
Δὲν ὑπάρχει ἄλλη λύσις παρὰ μόνον νὰ μᾶς φέρουν τὸ σκατομπίφτεκο, μὲ τὸ ὁποῖον θὰ μποροῦμε τοὐλάχιστον νὰ ἀνακυκλώνουμε τὸ σκατὸ καὶ νὰ τὸ ξανὰ τρῶμε… Συνέχεια

Νὰ γιατὶ ὁ Πάγκαλος ἐξυπηρετεῖ τὰ «ἀμερικανά».

(Νὰ διευκρινίσουμε κάτι.
Ὅπου «ἀμερικανά», γιὰ ἐμέναν, νὰ θέσετε ὅλα αὐτὰ τὰ πρόσωπα, ποὺ μὲ τὸν Ἄλφα ἤ τὸν Βῆτα τρόπο, καταφέρνουν νὰ δημιουργοῦν τὶς κατάλληλες συνθῆκες γιὰ νὰ κρατοῦν τοὺς λαοὺς σὲ κατάστασιν αἰχμαλωσίας. Συνεπῶς, ἐπὶ τοῦ πρὸ κειμένου, εἶτε εἶναι τραπεζίτες αὐτοί, εἶτε εἶναι κάποιοι πολιτικοί, εἶτε ἀκόμη καὶ ἡ ἴδια ἡ κυβέρνησις τῶν ΗΠΑ, συζητᾶμε μόνον γιὰ μίαν παρέα παρανοϊκῶν ποὺ στόχο τους ἔχουν πάντα νὰ καταστρέφουν κι ὄχι νὰ ἀναδομοῦν.) Συνέχεια

Ποιός συνεχάρῃ τόν πρόεδρο τῆς Κορέας γιά τήν ἐκλογή του εἴπαμε;

Δὲν θυμᾶμαι καλά…
Φτοῦ… Μὲ ἐπρόδωσε ἡ μνήμη μου…
Μία ἀκόμη προσπάθεια… λίγο…χμμμμ…
Ἐνεθυμήθην…. Τὸ ΚΚΕ ἦταν βρέ… Ναί, τὸ ΚΚΕ…
Εὐτυχῶς διότι ἐὰν δὲν τὸ εἶχαν κάνει πῶς θά μπορούσαμε σήμερα νά τούς τρίψουμε στά μοῦτρα τό κατακάθι τους; Συνέχεια