Οἱ ἀδέκαστοι. Οἱ ἀδιάφθοροι, πού ἦρθαν νά μᾶς βάλουν τά δύο πόδια σέ ἕνα παπούτσι….Λάθος. Νά μᾶς ὑποδείξουν μαζί μέ τούς δικούς μας πουλημένους, παραδόπιστους ἐθνοπατέρες πώς θά ξεχρεώσουμε τά χρέη πού μᾶς φόρτωσαν. Μιλῶ γιά τούς ἐκπροσώπους τοῦ ΔΝΤ καί τά «κατορθώματά τους. Μέ τήν ἀρωγή τῶν, ἐδῶ, ξεπουλημένων, βεβαίως.
Φοροδιαφυγή στήν Ἑλλάδα δέν ὑπάρχει. Φοροφυγάδες εἶστε μόνο ἐσεῖς καί οἱ ἐθνοπατέρες. Καί ὄχι μόνο. Συνέχεια




