Δὲν ἔχω καμμία ἐπιθυμία νὰ δῷ τὴν Εὐρώπη νὰ μπαίνῃ στὸ χρονοντούλαπο τῆς ἱστορίας.

«Φθάνει πια!». Δὲν ἔχει ἀπλῶς καμμία ἐπιθυμία νὰ δεῖ τὴν Εὐρώπη νὰ μπαίνῃ στὸ χρονοντούλαπο τῆς παγκοσμίου ἱστορίας. «Εἶμαι ἐδῶ μιλῶντας ὡς πολίτης…. ὅλοι πρέπει νὰ καταλάβουν ὅτι ἔχουμε κρίσιμες ἀποφάσεις μπροστὰ μας….Τὸ εὐρωπαϊκό σχέδιο δὲν μπορεῖ πλέον νὰ συνεχισθῇ σὲ αὐτὴν τὴν elite modus».

Φτάνει πιὰ! Ἡ Εὐρώπη εἶναι τὸ ἔργο του. Εἶναι τὸ ἔργο τῆς γενεᾶς του. Συνέχεια

Ἡ ἱστορία θὰ καταγράψῃ τὴν Ε.Ε. καὶ τὴν Ο.Ν.Ε. ὡς μία ἀπὸ τὶς μεγαλύτερες ἀπάτες.

Η συνεργασία του Κάντα με Ευρωπαίους απατεώνες απλά επαναφέρει μνήμες Siemens και αποδεικνύει για πολλοστή φορά τον βρώμικο ρόλο της Ε.Ε. και των Ελληνικών κυβερνήσεων εις βάρος των λαών της Ευρώπης.
Το Ελληνικό κράτος, μακράν πρωταθλητής στους εξοπλισμούς προερχόμενους κυρίως από Συνέχεια

Σύγχρονος δουλεία καὶ καννιβαλισμός!

Κατὰ πὼς γράφει ἡ Ἑλένη…
Ἐγὼ πάλι θυμήθηκα τὰ ὅσα ἔχω διαβάσῃ γιὰ τοὺς μεσαιωνικοὺς χρόνους στὴν Εὐρώπη… Ἤ γιὰ τὰ γερμανικὰ στρατόπεδα συγκεντρώσεως… Ἤ ἀκόμη καὶ γιὰ τὰ τσιφλίκια τῆς Θεσσαλίας… Ἤ…
Μὰ δὲν βαριέστε… Ὁ κόσμος πάει μπροστά… Προοδεύει… Κρίσις εἶναι καὶ θὰ περάσῃ… Συνέχεια

Στόχος τους ἡ δουλοποίησίς μας κι ὄχι ἡ συλλογὴ φόρων.

 

Ἐνῶ δύο ἐκατομμύρια πολῖτες ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ νὰ πληρώσουν τὶς ὀφειλές τους στὴν ἐφορία … πῶς ἀπαντᾶ τό κράτος, πού νομίζεις ὅτι πρέπει νά ὑπηρετεῖ τόν πολίτη;

Μὲ ἐφάπαξ πρόστιμα στὰ ἐκπρόθεσμα ποσά, ποὺ θὰ φτάνουν μέχρι καὶ τὸ 30% σὺν ΤΟΚΟΥΣ, ποὺ ἄκομα δὲν ἀνακοινώθηκαν!
Δηλαδὴ μὲ καθυστέρηση μόνον ΔΥΟ (2) μηνῶν ἡ ὀφειλὴ θὰ αὐξάνεται κατὰ 10% σὺν τοὺς ΤΟΚΟΥΣ…
Γιὰ καθυστέρηση ἑνὸς ἔτους 20% (!) σὺν τοὺς ΤΟΚΟΥΣ καὶ για δύο (2) χρόνια καθυστέρηση 30% σὺν τοὺς ΤΟΚΟΥΣ. Συνέχεια

Ῥὲ θὰ παγώσῃ ἡ …κόλασις κι αὐτοὶ τὸν χαβά τους…*

 

Τὰ πρόβατα πάντως ἄρχισαν νὰ ἀναρωτιοῦνται…

O Al Gore λέει ἔχουμε ὑπερθέρμανση τοῦ πλανήτῃ καὶ θὰ ἀνέβει ἡ στάθμη τῶν ὑδάτων.
Ἀλλὰ πῆγε κι ἀγόρασε σπιταρόνα παραλιακὴ σὲ ζεστὴ περιοχὴ (Καλιφόρνια) – κινήση που ὑποδηλώνει μᾶλλον ὅτι πάμε για παγετώνα (αὐτό που λένε οἱ ἀντίπαλοί του)… Συνέχεια

Ὁρίστε… γίναμε Εὐρώπη… γίναμε Δανία…

Bλέπετε λοιπὸν πῶς τὸ ἴδιο πρόβλημα ὑπάρχει παντοῦ καὶ ὅτι οἱ ἐνοχικὲς ἐκστρατεῖες ποὺ σὰς φόρτωσαν, δὲν ἦταν παρὰ τέχνασμα γιὰ νὰ κρύψουν τοὺς πραγματικοὺς ἐγκληματίες;
Ἡ ΕΕ πρέπει νὰ καταστραφῇ. Συνέχεια