Ἡ ἀλήθεια πού κρύβουν πίσω ἀπό τήν Εὐρωπαϊκή κρίσι

Ἤ ἀλλοιῶς, εἰς ὑγείαν τῶν κορόιδων

Πως εξαπατούν τον Ελληνικό λαό και με ποιο τρόπο η Γερμανία κερδίζει εις βάρος μας! Πόσα και από ποιους τομείς κερδίζει η Γερμανία; Απαντήσεις σε απλά Ελληνικά!!!

Απο το 2009 μέχρι σήμερα, έχουμε γίνει δέκτες σεναρίων, υποθέσεων, ψευδών και παραπλανητικών δηλώσεων έως πολιτικές εξαπάτησης, από κυβερνητικά στελέχη και «Εφιάλτες», ως πολίτες αυτής της χώρας.

Η οικονομική κρίση συνεχίζεται, κράτη εντός της Ευρωζώνης, είναι έτοιμα να καταρρεύσουν, όμως, Συνέχεια

Ἡ Νέα Τάξις κι ἐμεῖς, οἱ πρόθυμοι δοῦλοι..

Λυπάμαι που το λέω,αλλά δεν έχω να διαφωνήσω σε τίποτα …τι κρίμα….
 

Να ποινικοποιηθεί η σκέψη, να τελειώνουμε.

Αυτός είναι ο στόχος του νεοταξισμού, αυτή την ανάγκη έτρεξε να καλύψει ο πρόθυμος Κουβέλης, αυτή την εντολή έτρεξε να εκτελέσει ο φοροφυγάς Κούβελος, αυτή την διαταγή έτρεξαν να εκτελέσουν οι πρόθυμοι ηλίθιοι μετά των καλοπληρωμένων δημοσιογράφων…Δεν πρέπει να σκέφτεστε. Θα δέχεστε ποινές.Δεν πρέπει να τολμάτε να λέτε οτιδήποτε πέρα από αυτό που η νέα τάξη επιτρέπει.
Συνέχεια

Οἱ γερμανοί ζημειώνουν τό Ἑλληνικό κράτος

Γιά νά κερδίσουν οἱ γερμανοί πρέπει νά ζημιωθῇ τό Ἑλληνικό δημόσιο, μέ τήν βοήθεια, βεβαίως τῶν ἐγχωρίων λακέδων! Μία ἀρκετά καλή πρότασι τῆς Ῥωσσίας, ἡ ὁποία εὑρίσκεται στό «συρτάρι», ἐδῶ καί τρία χρόνια θά ἀκυρωθῇ μέ ἀπώτερο σκοπό τό ξεπούλημα τοῦ ΟΣΕ, μέ ὅρους πού συμφέρουν ἀποκλειστικά τούς «κατακτητές» μας! Συνέχεια

Μήνυμα ἀγανακτήσεως τοῦ Ἀντώνη Βαρδῆ.


Παρακάτω ακολουθεί όλο το κείμενο που δημοσιεύτηκε στο orgismenoi.blogspot.gr.

Ἡ «ὑγιειής» ΑΤΕ στούς ἰδιῶτες, ἡ «ἀσθενής» στίς πλάτες μας

Ἡ Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος ἀνεκοίνωσε τήν μεταβίβασι τοῦ ὑγιοῦς τμήματος τῆς Ἀγροτικῆς Τραπέζης στήν Τράπεζα Πειραιῶς.Τό ὑγιές. Τό ἀσθενές μένει στό κράτος. Δηλαδή σέ μᾶς. Οἱ Ἕλληνες φορολογούμενοι θά πληρώσουν, ὡς συνήθως, τά «σπασμένα».

Τά δάνεια τῶν κομμάτων ΝΔούλας καί Πα-σοκ στήν Ἀγροτική δέν ἦταν; Στήν καμπούρα μας κι αὐτά!

Δεῖτε τήν ἀνακοίνωσι: Συνέχεια

Ἡ ψευδαίσθησις τῆς ἐργασιακῆς ἐλευθερίας. (ἐνημέρωσις)

Κι ἔλεγα ἐγώ…. Τί μᾶς φταίει; Τί μᾶς φταίει;

Ἡ γλωσσική μας πενία μᾶς φταίει…
Ἐὰν εἴχαμε ἀντίληψιν τῶν ἐννοιῶν, τότε ἀπλούστατα δὲν θὰ μποροῦσαν νὰ μᾶς σέρνουν δεξιὰ κι ἀριστερά.  
Γιὰ νὰ ἔχῃ ὅμως κάποιος ἀντίληψιν τῶν ἐννοιῶν, πρέπει νὰ ἔχῃ παδεία.
Γιὰ νὰ ἔχῃ κάποιος παιδεία, πρέπει νὰ τὴν ἔχῃ λάβει.

Συνέχεια