Βενιζέλος: φροντίζω τόν πλούσιο νὰ μήν γίνῃ φτωχός!

Βρὲ βρὲ βρέ… Τὰ παιδιά τὰ φωτισμένα… Τὰ παιδιά τὰ «δικά μας»… Τὰ παιδιά τοῦ λαοῦ… Τὰ παιδιὰ τοῦ σοσιαλισμοῦ…

Διαβάζω στόν φιλόλογο (αἰὲν ἀριστεύειν) γιὰ τὶς δηλώσεις Βενιζέλου καὶ …ἀνατριχιάζω…

«“ Το πετρέλαιο αυξάνεται και για τον φτωχό και για τον πλούσιο”!!!!

“ Ο φτωχός είναι συνηθισμένος στην φτώχεια του, ο εύπορος που χάνει εισοδήματα χάνει τον κόσμο κάτω απ’τα πόδια του”!!!!»

Ἔχουν ἀπίστευτο θρᾶσος ὅμως! Ἀπίστευτο! Ποιός πονάει περισσότερο ἀπό Συνέχεια

Πειρατὲς καὶ σκλᾶβοι.

Ἐὰν, μέ κάποιο νοητό τρόπο, μεταφέρουμε τήν κατάστασι ποὺ ζοῦμε, σέ μίαν ἂλλην ἐποχή, θά μπορούσαμε νά τήν προσομοιάσουμε μέ ἓνα πειρατικό πλοῖο, πού ὁ καπετάνιος, τό χειρότερο μοῦτρο, διευθύνει καί ὁδηγεῖ ἒνα πλήρωμα, τό ὁποῖον μοναδικό στόχο του ἒχει τίς πειρατείες καὶ τὴν …ἀνατροπὴ τοῦ καπετάνιου.

Συνεργάζονται ἐξ ἀνάγκης, δίχως νὰ ἐκτιμοῦν ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, καὶ μοναδικός τους στόχος εἶναι, ἡ κατάληψις τῆς ἐξουσίας καὶ ἡ διατήρησις αὐτῆς.

Συνέχεια

Ἡ Ἑλλάς ζάμπλουτη καὶ οἱ Ἕλληνες πάμπτωχοι!

Στὴν σελίδα τοῦ φίλου Ἀλεξάνδρου* βρῆκα αὐτά:

Συνέχεια

Χειραγώγησις κι ἔλεγχος πλήθους!

 

Τὸ κείμενον εἶναι παλαιό. Κυκλοφορεῖ ἐδῶ κι ἀρκετούς μῆνες στὸ διαδίκτυο. Δὲν εἶχα σκοπό νὰ τὸ ἀνεβάσω, γιατί μπορεῖ κάποιος νὰ τὸ διαβάσῃ ὁπουδήποτε. Ὅμως ἄλλαξα γνώμη διότι θὰ πρέπῃ, ἐκτὸς ἀπό τὴν πληροφορία ποὺ λαμβάνουμε, νὰ μποροῦμε νὰ τὴν συνδυάσουμε-ἀποκωδικοποιήσουμε, ὡςτε νὰ τὴν κρατήσουμε ἢ νὰ τὴν ἀποῤῥρίψουμε.

Παράδειγμα: Ἀντιμετωπίζουμε ὡς ἔθνος τεράστιο πρόβλημα μὲ τὴν ΛΑΘΡΟμετανάστευσι. Ὁ ἀριθμός τους ἔχει περάσει πρὸ πολλοῦ τὰ 5 ἑκατομμύρια καὶ λαμβάνει ῥόλο ἀπειλητικό γιὰ τὴν ἐξακολούθησι τῆς ὑπάρξεώς μας ὡς ἔθνους. Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν κάποιοι κατέλαβαν τὴν Νομική καὶ ξεκίνησαν ἀπεργία πείνας.

Συνέχεια

Ὁ Ἐθνικός μας πλοῦτος! Μᾶς τὸν κλέβουν;

Σημείωσις (μεταγενεστέρα ἀλλὰ …ἐπὶ τῆς οὐσίας) γιὰ τὰ κάτωθι
Ὁ κος Μάρτης, ποὺ γράφει, ἦταν ἐπίσης ὑπουργὸς αὐτῶν τῶν κυβερνήσεων ἄρα καὶ μετέχων τοῦ ἐν λόγῳ συστήματος, καθὼς φυσικὰ καί, ἐν μέρει (δὲν θὰ πῶ συνολικῶς), συνεργός, τοὐλάχιστον σὲ ὅσα συνέβησαν ἐπὶ δικῆς του περιόδου εὐθύνης, ἐφ΄ ὅσον καὶ τότε, ὅπως καὶ τώρα φυσικά, ἡ διαπλοκὴ ὑφίστατο. Συνεπῶς ὁ κος Μάρτης ἦταν καὶ γνώστης, ἐκ τῶν ἔσω, ὅλων αὐτῶν ποὺ τώρα καταγγέλλει δημοσίως καί, ἐπὶ τέλους, διαπιστώνουμε ἐμεῖς οἱ χαχόλοι πλέον ἀπὸ κοινοῦ. Γιατί δέν ἐμίλησε τότε περί διαπλοκῆς;; Γιατί δέν παρῃτήθη τότε λόγῳ διαπλοκῆς; Γιατί δέν τά ἔγραφε ἀπό τότε τά περί διαπλοκῆς;Ὑπῆρχαν βέβαια καὶ ἐπὶ ἐποχῆς του οἱ «γνωστοὶ-ἄγνωστοι νταβατζῆδες» (κατὰ καραμανλῆ νεωτέρου) στὰ «ἐντός, ἐκτὸς κι ἐπὶ τὰ αὐτά». Ἦσαν δῆλα δὴ αὐτοὶ ποὺ «ἔλυαν κι ἔδεναν» διαρκῶς στὰ τῶν ἀποφάσεων γιὰ ἐπενδύσεις, γιὰ ἐνέργεια καὶ γιὰ ἀνάπτυξιν. Σωστά. Καὶ ἦσαν, εἶναι καί, (κατὰ πῶς φαίνεται), θὰ εἶναι (γιὰ ἀρκετὸν καιρὸ ἀκόμη) καὶ οἱ μόνοι ποὺ ἤλεγχαν, ἐλέγχουν καὶ θὰ ἐλέγχουν «θέσεις-κλειδιὰ» τέτοιες, ποὺ νὰ καθορίζουν τὸ ἐὰν ἡ χώρα θὰ ἀναπτυχθῇ ἢ θὰ μείνῃ ὑπό-ἀνάπτυκτος καὶ θὰ τὴν λεηλατοῦν, ἐφ΄ ὅσον  θὰ τοὺς συμφέρη ἢ ὄχι. Ἀληθῆ ὅλα τοῦτα… Ἰσχύει ὅμως καὶ τὸ δικαίωμα, καθὼς καὶ ἡ ὑποχρέωσις, τῆς ἀνοχῆς ἢ τῆς μή.
Τὸ ἐὰν (ἤ ὄχι) ἐπὶ ἐποχῆς του ἡ διαπλοκὴ δροῦσε στὸ παρασκήνιον καὶ σήμερα (ἐπισήμως) διαφεντεύει τὴν χώρα, εἶναι μία συνθήκη ποὺ δὲν ἀλλάζει.
Συνέχεια

Ῥαγκούσης κατὰ Κερατέας;

Διαβάζω τὴν ἔκτακτον ἀνακοίνωσιν τῆς σελίδος Λαυρεωτική ἐν δράσει καὶ κρυφογελῶ! Τέτοιες δόξες ἐπεφύλαττε τό μΠΑτΣΟΚ γιὰ τὴν ἑλληνική ἀστυνομία;

Ἡ ἀνακοίνωσις γράφει:

Αυτή την στιγμή είναι σε εξέλιξη νέα μεγάλη επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ για απομάκρυνση των φραγμάτων που βρίσκονται στη Λ.Λαυρίου στο ύψος της Κερατέας. Στην επιχείρηση συμμετέχουν 7 διμοιρίες των ΜΑΤ, ασφαλίτες και άλλες αστυνομικές δυνάμεις που προστατεύουν  ένα Συνέχεια