Ἕνας ἁπλὸς πατριώτης χονδρομπακάλης μπορεῖ νὰ σώσῃ τὴν οἰκονομία!

Σήμερα γράφει ὁ Δημήτρης. Σκέψεις του καὶ ἀπόψεις ἔχω μεταφέρει κι ἄλλες φορὲς, ἀλλὰ μόνον σὲ ἀποσπάσματα. Ὁ Δημήτρης εἶναι οἰκονομολόγος.  Καὶ μάλιστα ἐπιτυχημένος οἰκονομολόγος. Καὶ δὲν εἶναι κομματόσκυλο. Ἄρα ἔχει τοὐλάχιστον τρία θετικά:

  • κρίνει βάσει οἰκονομίας τὰ οἰκονομικὰ δεδομένα κι ὄχι βάσει κρυφῶν πόθων.
  • δὲν σέρνει πίσω του «ἀμαρτίες» καὶ γραμμὲς. 
  • δὲν χρωστάει ποὐθενὰ καὶ σὲ κανέναν. Οὔτε ταξίματα οὔτε ὐπογραφές.

Αὐτὰ λοιπόν, μὲ βάσει τὰ προσωπικά μου κριτήρια, κάνουν σημαντική τὴν Συνέχεια

Κερατέα καὶ βωμός! Δύο ἱστορίες μὲ πολύ ξύλο;

Στὴν σημείωσίν μου Ἔφθασαν καὶ οἱ κουρᾶδες στὸν βωμό, ἔγραφα γιὰ κάποιους τύπους, ἐξήκοντα τὸν ἀριθμό, ποὺ ἐπετέθησαν σὲ ἑπτὰ (60 πρὸς 7, πολὺ γενναῖο!!) Ἕλληνες, διότι διαφωνοῦσαν (;;;) μὲ τὴν φύλαξι τοῦ βωμοῦ.

Ὁμολογῶ πὼς ἤμουν πάρα πολύ θυμωμένη ὅταν ἔγραφα τὰ παραπάνω. Κι ἀκόμη εἶμαι. Δὲν ἔχω καταλάβει ἀκόμη μὲ τί ἢ μὲ ποιόν ἔχουν πρόβλημα οἰ «μᾶγκες μὲ τὰ ῥόπαλα»… (Δὲν ξέρω ἐὰν κρατοῦσαν ῥόπαλα… Ἀλλὰ ἦταν σὰν νὰ κρατοῦσαν, γιὰ ἐμένα…) Ἔχουν πρόβλημα μὲ τὴν διάσωσιν τοῦ βωμοῦ; Μὲ τὴν διάσωσίν ἐνὸς πολιτιστικοῦ μνημείου; Γιατί; Σὲ τί τοὺς ἐνοχλεῖ; Τοὺς χαλοῦν τὴν θέα τὰ μνημεῖα-κληρονομιὰ ἀπὸ τοὺς προγόνους μας;

Συνέχεια

Ἐλᾶτε, κλέψτε, βιᾶστε, σκοτῶστε…

Δὲν μπορεῖ ἀθρώπινος νοῦς νὰ ἀντιληφθῇ τὴν βλακεία καὶ τὴν ἀνικανότητα λειτουργίας κάποιων ἐγκεφάλων! ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ τὸν Ἕλληνα μὲ κάθε τρόπο! Περᾶστε ὅλοι, λένε! Διαπρᾶξτε ὅποιαν ἀτιμία θέλετε! Ἡ ἀστυνομία μας προστατεύει συμφέροντα ἐργολάβων στὴν Κερατέα! Εἴμαστε στὸ ἔλεός σας! Κᾶντε ὅ,τι θέλετε! Κάποιοι ἔχουν ἀποφασίσει πὼς πρέπει νὰ ἀφανισθοῦμε καὶ θὰ ἀφανισθοῦμε!

Ἀπόφασις δικαστηρίου σήμερα: κατεδικάσθη τὸ θύμα καὶ ἀθωώθη ὁ θύτης!

Συνέχεια

Ποιοί ἐλέγχουν τὸν πλανήτη;

Τὰ «καλὰ» παιδιά ποὺ κάνουν ὅ,τι τοὺς ἀρέσει.

Ἀγοράζουν, πωλοῦν, ἐξοντώνουν, ὁρίζουν….

Τὰ «καλλίτερα» παιδιά….

Συνέχεια

Ἐὰν γίνουμε ὅλοι ὀρειβᾶτες….

Τότε σίγουρα θὰ χρειασθοῦμε τὸν μικροκατάσκοπό σας…

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_2I-dG7lXpg]

Συνέχεια

Τελικῶς, λεφτὰ ὑπάρχουν γιὰ νὰ καταπατήσετε μίαν ἄλλην χώρα;

Τί νά πῶ; Μπορῶ νὰ πῶ κάτι; Ὅ,τι καὶ νὰ πῶ θὰ ἀφορᾷ στὴν ἀπαξίωσι καὶ στὴν αἰσχίστη γνώμη ποὺ ἔχω γιὰ ἐσᾶς…. Κουδουνίστρες… Θὰ μᾶς καταντήσετε λοιπὸν καὶ καταπατητές μίας ἄλλης χώρας; Τόσο ἄθλιοι εἶσθε;

Μὲ ποιό δικαίωμα, ἐσεῖς, μία «δημοκρατική» κυβέρνησις, εἰσβάλετε σὲ μίαν ξένη χώρα; Μὲ στὸχο τὴν «ἀποκατάστασιν» τῆς δημοκρατίας;  Ποιᾶς Συνέχεια