…πρὸ τῆς ἐπανεκκινήσεως.
Εἶναι ἄνοιξις…
«Ἀνοίγουν» τὰ πάντα γύρω μας καὶ μοιράζονται…
Εἶναι αὐτὲς οἱ λιγοστὲς εὐκαιρίες μας γιὰ νὰ χαλαρώσουμε καὶ νὰ θωρακισθοῦμε πρὸ τῆς ἐνάρξεως τοῦ μεγάλου ἀγῶνος τῆς ἐπαναδομήσεώς μας καὶ τῆς ἐπαναδομήσεως τοῦ κόσμου μας. Συνέχεια
Ναί, ὑπάρχει βεβαίως…

Καὶ φθάσαμε στὸν Μάρτιο ἐπὶ τέλους…