Θέμα χρόνου ὁ θάνατος τῶν ἀσθενῶν

Δέν φταίνε, βεβαίως, οἱ φαρμακοποιοί καί οἱ γιατροί, ἀλλά αὐτοί ἔχουν τόν τρόπο νά ἐκβιάσουν τήν «κυβέρνησι». Οἱ ὑπόλοιποι ἀκολουθοῦν τήν μοῖρα τους.

Ἔτσι, ὅσο λιγότεροι, τόσο καλλίτερα. Θά μείνουν μόνον οἱ λαθροέποικοι σ΄αὐτή τή χώρα. Αὐτοί ἀντέχουν. Ἔνας πεθάνει, δέκα εἰσβάλλουν στήν θέσι του. Συνέχεια

Πῶς μπορεῖ νά ἀναδιαρθρωθῇ τό ἑλληνικό χρέος

Ὑπάρχουν πολλοί τρόποι γιά νά ὀρθοποδήσῃ ἡ Ἑλλάδα καί νά μπορέσῃ νά ἀποπληρώσῃ ἤ νά διαγράψῃ τά χρέη της. Δέν ὑπάρχει ὅμως ἡ πολιτική βούλησι. Οἱ «ἐκλεκτοί» τοῦ λαοῦ ὑπηρετοῦν τά συμφέροντα τῶν ξένων τοκογλύφων. Τά συμφέροντα αὐτῶν πού τούς στηρίζουν. 

Ἄν ὑπάρξῃ κάποιος ἔντιμος δέν προλαβαίνει νά φτάσῃ ψηλά. Τόν ἀποβάλλει τό σύστημα μέ διάφορους τρόπους. Ἐνίοτε, τό πληρώνει καί μέ τή ζωή του ἀκόμα.

Μινώταυρος

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η Ελλάδα μπορεί να διαγράψει τα χρέη της!

Μια εντυπωσιακή αποκάλυψη Συνέχεια

Ἡ Βουλγαρία εἶπε ὄχι στό εὐρώ!

Ἡ Βουλγαρία εἶπε ὄχι στό εὐρώ!

….καί πολύ σωστά ἔπραξε. Ἔτσι. Ἕνας, ἕνας νά νά φεύγουν ἀπό τό μαντρί. Οἱ μόνοι πού θά μείνουν θά εἶναι οἱ Ἕλληνες. Τά ἑλληνικά πτώματα, σέ λίγο καιρό καί οἱ λακέδες τῆς πολιτικῆς.

Μᾶλλον, μετάνοιωσε πού τό 2007 ἔγινε πλήρες μέλος. Τί κέρδισε; Ἔχει μία ἀπό τίς χειρότερες οἰκονομίες στήν Εὐρώπη. Λογικό νά μήν θέλει νά μπῇ στήν εὐρωζώνη.

Ὅταν βλέπει ὅλα γύρω νά καταρρέουν…… Ὁ μόνος πού κερδίζει εἶναι ἡ γερμανία. Ἄν δέν ἡγεῖτο τῆς εὐρωζώνης θά εἶχε πολύ περισσσότερα οἰκονομικά προβλήματα.

ΜΙνώταυρος Συνέχεια

Ἡ Ἑλλάδα χάνει τήν μεγαλύτερη γεωπολιτική εὐκαιρία γιά 1 ἑκατ. εὐρώ

Προδοτική ἤ σκόπιμη ἀμέλεια; Οἱ ὑπεύθυνοι κοιμοῦντα ὄρθιοι καί κάνουν ἐπουσιώδεις καί ἄχρηστες χρηματοδοτήσεις. Ὅπως οἱ ΜΚΟ ἥ ἡ ὑγεία τῶν λαθροεποίκων.

Ένα απίστευτο γεγονός το οποίο αποδεικνύει την ανευθυνότητα κάποιων που στερούν από την Ελλάδα ένα τεράστιο γεωπολιτικό πλεονέκτημα φέρνει στην επιφάνεια το Συνέχεια

Ἔχεις πτυχίο;; Ἂς πρόσεχες!!

Ειλικρινά, με τα όσα διαβάζω κάθε ημέρα δεξιά κι αριστερά για τα όσα συμβαίνουν σε αυτό που κάποτε ονομάζαμε «κράτος Ελλήνων», δεν ξέρω τι αισθάνομαι! Ὠρες ώρες πιάνω τον εαυτό μου, να μην μπορεί να νιώσει τίποτα πια..Ούτε οργή, ούτε πίκρα..ούτε απογοήτευση…τίποτα!
Σαν να μην συμβαίνει αυτό σε εμάς, αλλά σαν να βλέπω ένα σήριαλ που πλέον συνήθισα το δράμα των ηρώων…
Το καινούργιο που διαβάζω είναι ό,τι, ετοιμάζονται να φορολογήσουν την κατοχή πτυχίου, ως τεκμήριο εισοδήματος!
Συνέχεια

Ἐπιλεκτικὴ ἀξιοπιστία=καθολικὴ ἀναξιοπιστία.

Ἐπιλεκτικὴ ἀξιοπιστία=καθολικὴ ἀναξιοπιστία.«Το λόμπυ της δραχμής έχασε έναν αποφασιστικό γύρο» δήλωσε όλο υπερηφάνεια ο Πρωθυπουργός Α. Σαμαράς. Αυτό το οποίο απέφυγε να συμπληρώσει είναι ότι τον…αποφασιστικό αυτό γύρο τον κέρδισε το λόμπυ των δανειστών! Ίσως και οι Βορειο-ευρωπαίοι! Σίγουρα όχι η Ελλάδα και οι Έλληνες!

Συνέχεια