Δέν φταίνε, βεβαίως, οἱ φαρμακοποιοί καί οἱ γιατροί, ἀλλά αὐτοί ἔχουν τόν τρόπο νά ἐκβιάσουν τήν «κυβέρνησι». Οἱ ὑπόλοιποι ἀκολουθοῦν τήν μοῖρα τους.
Ἔτσι, ὅσο λιγότεροι, τόσο καλλίτερα. Θά μείνουν μόνον οἱ λαθροέποικοι σ΄αὐτή τή χώρα. Αὐτοί ἀντέχουν. Ἔνας πεθάνει, δέκα εἰσβάλλουν στήν θέσι του. Συνέχεια





