Σὰν σήμερα ἔγινε ἡ ἀπόβασις στὴν Νορμανδία.
Σωθήκαμε ἀπὸ τὸν ναζισμὸ καὶ οἱ ΗΠΑ ἐπέβαλαν τὸν σοσιαλισμὸ στὴν Εὐρώπη, γιὰ νὰ τὴν σώσουν ἀπὸ τὸν…. σοσιαλισμό.
Σήμερα ἡ Εὐρώπη, πληρώνει ἀκριβὰ τὸν σοσιαλισμὸ καὶ αὐτὸ εἶναι τὸ ἠθικὸ δίδαγμα τῆς ἀποβάσεως στὴν Νορμανδία.
Ἀπὸ τὰ σκατὰ τοῦ ναζισμοῦ, στὰ σκατὰ τοῦ σοσιαλισμοῦ. Συνέχεια
ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
Μ ἀρέσει ἡ ζωή!!! 

