Δὲν συγκρίνεται ἡ ζωή μας μὲ τὶς ζωὲς τῶν ἄλλων!

Τὴν ἑπομένη φορά ποὺ θὰ μπῆς στὸν πειρασμὸ νὰ συγκρίνῃς τὴν ζωή σου μὲ τὴν ζωὴ κάποιου ἅλλου, σταμάτησε γιὰ ἕνα λεπτὸ καὶ θύμισε στὸν ἑαυτό σου, ξανὰ καὶ ξανά, πὼς δὲν ὑπάρχει ἀνταγωνισμὸς στὴν σφαῖρα τοῦ πνεύματος.
Οἱ εὐλογίες ποὺ προορίζονται γιὰ ἐσένα μποροῦν νὰ γίνουν δικές σου ὅταν πραγματικὰ εἶσαι ἕτοιμος νὰ δεχθῇς τὴν καλοτυχία σου καὶ νὰ προσφέρῃς εὐχαριστίες γιὰ τὴν ζωή σου, ἀντί νὰ τὴν καταριέσαι κρυφά. Συνέχεια

Τὰ δεσμά μας εἶναι καὶ οἱ ὁδηγοί μας.

Τὰ δεσμά μας εἶναι καὶ οἱ ὁδηγοί μας.Τὰ πουλιὰ δὲν μποροῦν νὰ ξεφύγουν ἀπὸ τὰ ὅρια τοῦ οὐρανοῦ.
Κι ὁ ἄνθρωπος δὲν μπορεῖ νὰ ξεφύγῃ ἀπὸ τὰ ὅρια τῆς Γαίας.
Μὰ αὐτὸ εἶναι μία πληροφορία ποὺ θέλουμε νὰ μᾶς διαφεύγῃ, συχνά, πρὸ κειμένου νὰ …ἐλπίζουμε στὸ παράλογον. Συνέχεια

Ἔχουμε τὴν εὐκαιρία…

Ἔχουμε τὴν εὐκαιρία...…ἔχουμε τὴν εὐκαιρία νὰ δημουργήσουμε νέα πλούτη καὶ νὰ ἀνακαλύψουμε τοὺς θησαυροὺς μιᾶς πιὸ οὐσιαστικῆς ζωῆς, μιᾶς ζωῆς μὲ περισσότερες ἀληθινὲς στιγμές, περισσότερο ἐλεύθερο χρόνο, Συνέχεια

Ἤ ὅλη ἡ γειτονιὰ νὰ σωθῇ, ἤ ὅλη νὰ καταστραφῇ!!!

Ἤ ὅλη ἡ γειτονιὰ νὰ σωθῇ, ἤ ὅλη νὰ καταστραφῇ!!!Ἐὰν ἡ «παραμονή μας στὸ εὐρῶ», ποὺ μέχρι σήμερα συζητᾶται ἀποκλειστικῶς σὲ μεταφυσικὸ καὶ σωτηριολογικὸ ἐπίπεδον, ὡς κοινὸ κι ἀκατέργαστο ἰδεολόγημα -, ἐξασφαλισθῇ μὲ τοὺς ὅρους μὲ τοὺς ὁποίους ἐξασφαλίζεται τὰ τελευταία πέντε χρόνια, τὰ δεινὰ ποὺ θὰ εὕρουν τὴν χώρα στὸ ἐπόμεον ἢ τὸ μεθεπόμενον σταυροδρόμι αὐτῆς τῆς κρίσεως, ποὺ ἀσφαλῶς θὰ συνεχισθῇ μὲ ἀμείωτο ἔντασι, δὲν θὰ συγκρίνονται μὲ τίποτα μὲ αὐτὰ ποὺ θὰ ἔλθουν ἀπὸ μίαν τωρινή, ὁμαλὴ ἢ μή, ἔξοδο. Συνέχεια

Νά ξεκινούσαμε ἐπί τέλους ἀπό τό «ποιός εἶναι» ποιός;

Στὰ ἑβδομήκοντα πλέον
ἔχω μάθει νὰ μὴν παρασύρρομαι ἀπὸ καμμιὰ ἰδεολογία, ποὺ ἐνίοτε τονίζεται στὴν χώρα μου, γιατὶ ἔζησα τὰ μεγάλα λόγια καὶ τὶς μεγάλες ἀπάτες. Θέλω μᾶλλον νὰ βλέπῳ τοὺς ἀνθρώπους ποὺ ἡγοῦνται ἀτομικῶς καὶ κυρίως θέλω νὰ γνωρίζῳ τὴν καταγωγή τους καὶ τὴν διαδρομή τους, δηλαδὴ «ποῖος ὄντως εἰ ὁ ἀνὴρ ἢ ποία ἡ γυνή».
Ἔτσι ἂς θέσουμε τὸ ἐρώτημα «ποῖος εἶναι»: Συνέχεια

Τό μεγάλο ψάρι τρώει τό μικρό ἤ…;;;;;;;

Τό μεγάλο ψάρι τρώει τό μικρό ἤ...;;;;;;;Ἐπί τέλους πρέπει νά συνειδητοποιήσῳ πώς στήν φύσιν ἐπιβιώνει τό καλλίτερα προσαρμοσμένο εἶδος;

Καί τί ἀκριβῶς σημαίνει προσαρμογή;
Μήπως σημαίνει πώς μπορῶ νά ἀντιμετωπίζῳ τόν κάθε κίνδυνο, τήν κάθε ἀπειλή, τήν κάθε ἀβεβαιότητα μέ πυγμή καί σθένος; Μήπως σημαίνει πώς ἐάν δέν τό κάνῳ, θά βρεθῆ κάποιος ἱκανότερος γιά νά μέ παρακάμψῃ ἤ καί νά μέ ξεκάνῃ;
Μήπως σημαίνει πώς πάντα θά τρέχω πίσω ἀπό κάποιον ἄλλον γιά νά μέ ἐλεήσῃ; Συνέχεια