Δεῖτε πώς γιόρτασαν οἱ σκοπιανοί τήν ἐπέτειο τῆς ἀνεξαρτησίας τους

Τό παραθέτω χωρίς σχόλια διότι ἄν σχολιάσω θά παρεκτραπῶ!

Aπίστευτες προκλήσεις! Σήκωσαν πανό με την «Μεγάλη Μακεδονία» και φόρεσαν χλαμύδες

  Ρεσιτάλ αδιαλλαξίας από την ηγεσία των Σκοπίων στη διάρκεια του επίσημου εορτασμού για την επέτειο της συμπλήρωσης 20 ετών από την ανεξαρτησία της χώρας, το 1991 από την ενιαία Γιουγκοσλαβία.

Ὁ νταλκᾶς τοῦ Γιώργου

thinkfree    

Τό νερό τῆς Ἑλλάδος στήν Λιβύη (ἀπό τό Ἀμερικανάκι)

Η μεγάλη ατυχία της δυστυχισμένης αυτής χώρας είναι να την κυβερνά ένα «Αμερικανάκι». Ο χαρακτηρισμός αυτός εδόθη από πράκτορες και υπαλλήλους της εδώ Μεγάλης Πρεσβείας των αχυρανθρώπων της παγκόσμιας Σιωνιστικής δικτατορίας, στον «εκλεκτό» του αφελούς λαού μας, σύμφωνα με τις αποκαλύψεις των Wikileaks, τις οποίες αναμετάδωσαν τα Ελληνικά ΜΜΕ.

Δηλαδή οι ίδιοι οι Αμερικανοί, αποκαλούν τον «εκλεκτό» μας με το χαρακτηρισμό «Αμερικανάκι».

Συνέχεια

Ἐκλογές, συγκυβέρνησις ἤ συναίνεσις;

Ἡ Νέα Δημοκρατία ἔχει ψηφίσει πάρα πολλά νομοσχέδια, μαζί μέ τήν κυβέρνησι. Διαφωνεῖ γιά τά μάτια τοῦ κόσμου καί τῶν ψηφοφόρων της καί τελικῶς, ἐνδίδει. Ἕνα ἀπό αὐτά, ἦταν καί τό νομοσχέδιο γιά τήν παιδεία. 

Ἡ κατάστασις γιά τόν GAP καί τήν κυβένησί του, ἔχει φτάσει στό ἀπροχώρητο. Κανένας θετικός δείκτης στήν οικονομία, τά ἔθνικά θέματα εὐρίσκονται σέ ἐπικίνδυνο σημεῖο, ἰδίως ὅσον ἀφορᾶ τίς σχέσεις μας μέ τούς τούρκους. Μετά τήν ΔΕΘ, προοιωνίζονται ἐξελίξεις. Ἀνασχηματισμός ἔγινε…Τώρα τί; Ὁ Μητσοτάκης μίλησε γιά συναίνεσι ὁ Χατζηγάκης, προχθές, μίλησε γιά “πλάτη”. Συνέχεια

Ὑποθετικὸ σενάριο ἀντιδράσεως πολιτῶν.

Υποθετικό σενάριο αντίδρασης των Πολιτών

Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε σχετικό σχόλιο  σε άρθρο με θέμα «Κάγκελα Συνέχεια

Κάγκελα παντοῦ…

Καὶ τὰ μυαλὰ στὰ κάγκελα, ἀόρατου ἐχθροῦ….

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=RP_W3gFnJlQ]

ΣΙΔΕΡΟΦΡΑΧΤΗ ΠΟΛΗ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΝΟΨΕΙ ΔΕΘ!