Μιχάλης Ιγνατίου : Ο Παπανδρέου έχασε την εμπιστοσύνη του κόσμου.
Το ερώτημα είναι πέρα για πέρα νόμιμο και δικαιολογημένο και είμαι βέβαιος πως πέρασε από το μυαλό του καθενός από εμάς, που παρακολουθούμε την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας: Μπορούν ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Οικονομικών να χειριστούν την εφαρμογή του δεύτερου Μνημονίου μετά την πλήρη αποτυχία τους να υλοποιήσουν τις πρόνοιες του πρώτου; Η απάντηση είναι αβίαστα αρνητικήκαι είμαι σχεδόν βέβαιος πως το ίδιο θα απαντούσαν ο κ. Παπανδρέου και ο κ. Παπακωνσταντίνου εάν στη θέση τους ήσαν ο αρχηγός της ΝΔ και κάποιο στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ή τέλος πάντων οποιοσδήποτε Έλληνας πολιτικός
Δεν θα εξετάσουμε στο παρόν άρθρο τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα οδηγήθηκε γονατισμένη οικονομικά στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Άλλωστε, ποιός πλέον πιστεύει ότι δεν υπήρχαν άλλες λύσεις; Υπήρχαν, αλλά ο Συνέχεια →