Τελικῶς ἔχουμε μόνον ἐμεῖς ΟΛΗΝ τὴν δύναμι!

Ὅταν ἕνας (ἔκπτωτος πλέον) πρωθυπουργός στέλνει ἀντιπρόσωπό του γιὰ νὰ παραστῇ στὴν (πρόβα τῆς) τελετῆς ἐνάρξεως τῶν special olympics  ποιός ἔχει τὸ πρόβλημα; Ὁ ἄφαντος; Ὁ ἀντιπρόσωπος; Ἢ ὁ λαός; Τὸ «πλῆθος» ποὺ κάποιοι ἀποκαλοῦν εἰρωνικότατα;

Μεταφέρω ἀπό τὸν newsit:

Πᾶμε γιὰ νέο Σύνταγμα;

“H  ἀνάρτησις ποὺ ἀκολουθεῖ προέρχεται ἀπὸ τὸ HellenicRevenge. Δὲν ξέρω ἐὰν ὁ ΓΑΠ καὶ τὰ τσιράκια του ἔχουν χρόνο γιὰ νὰ πράξουν τέτοια ἔργα.  Δῆλα δή νὰ περάσουν μὲ κόλπα, κολπάκια καὶ ἀναθεωρήσεις στὴν ἀλλαγή τοῦ Συντάγματος. Ἀλλὰ καλοῦ κακοῦ ἂς λάβουμε ὑπ’  ὄψιν μας τὸ παρακάτω σενάριο. 

Σίγουρα θὰ κάνουν τὰ πάντα γιὰ νὰ ἀνακόψουν τὸ κύμα ποὺ τοὺς ἔρχεται. Σίγουρα θὰ πασχίσουν νὰ ἀλλοιώσουν τὰ πάντα. Ἀλλὰ ἐκ νέου ἀναρωτιέμαι ἐὰν ἔχουν τὸν ἀπαιτούμενον χρόνο. Ἡ πλατεία δονεῖται. Καὶ δονεῖται ἄσχημα γιὰ Συνέχεια

Θέλει νομιμοποίησιν τῆς ἤδη καταλυθείσης δημοκρατίας

Ἡ πρωθυπουργική πρότασις σύνταξης νέου Συντάγματος μέ λαϊκό δημοψήφισμα ὡς ἔσχατο μέσο ἀποπροσανατολισμοῦ τοῦ λαοῦ καί νομιμοποιήσεως τῆς ἤδη καταλυθείσης δημοκρατίας.

Ο τακτικός ελιγμός της πρότασης για σύνταξη νέου Συντάγματος μέσω δημοψηφίσματος δεν πείθει κανέναν. Αντίθετα αποπροσανατολίζει από την ουσία της συζήτησης, που αφορά στο πραγματικό υπόβαθρο και στις σκοπιμότητες  που υποκρύπτονται πίσω από την ψήφιση του “Μεσοπρόθεσμου Πλαίσίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής”.

Η πρόταση αυτή μόνο κλαυσίγελο μπορεί να προκαλέσει, αφού είναι Συνέχεια

Νά φύγη καί νά πάρη καί τούς 300 μαζύ. Γίνεται!

Ἡ (ἀπ)οικία

Η ανεργία στο 16,2%, δηλαδή οκτακόσιες χιλιάδες άνεργοι, στην πραγματικότητα, ένα εκατομμύριο. Βόμβα.
Στους νέους η ανεργία στο 42% -ο ένας στους δύο! Δεν υπάρχει σπίτι -πλην Συβαριτών χωρίς άνεργο, ή ανέργους.
Βόμβα.
Και οι Δωσιπάτριδες πουλάνε τα όπλα της χώρας, ενέργεια, λιμάνια, δρόμους, νερά, αεροδρόμια
για να προσπορισθούν πόρους για τους τόκους δύο-τριών-πέντε ετών. Κι ύστερα;
………………………………..
Οχι! δεν θυσιάζεται κατά εκατόμβες ο λαός προκειμένου να υπάρξει μια έστω αμυδρή ελπίδα για το αύριο,
εξουθενώνεται συστηματικώς κι ενσυνειδήτως για να ξαναγίνει σκλάβος. Στο διηνεκές.
*****
Είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση και οι Ελληνες πολίτες, ο λαός, ηττάται από πεμπτοφαλαγγίτες ταγούς κι ανδράποδα… Συνέχεια

Ἀναξιόπιστος καί ἀνίκανος

Μιχάλης Ιγνατίου : Ο Παπανδρέου έχασε την εμπιστοσύνη του κόσμου.

Το ερώτημα είναι πέρα για πέρα νόμιμο και δικαιολογημένο και είμαι βέβαιος πως πέρασε από το μυαλό του καθενός από εμάς, που παρακολουθούμε την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας: Μπορούν ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Οικονομικών να χειριστούν την εφαρμογή του δεύτερου Μνημονίου μετά την πλήρη αποτυχία τους να υλοποιήσουν τις πρόνοιες του πρώτου; Η απάντηση είναι αβίαστα αρνητικήκαι είμαι σχεδόν βέβαιος πως το ίδιο θα απαντούσαν ο κ. Παπανδρέου και ο κ. Παπακωνσταντίνου εάν στη θέση τους ήσαν ο αρχηγός της ΝΔ και κάποιο στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ή τέλος πάντων οποιοσδήποτε Έλληνας πολιτικός

Δεν θα εξετάσουμε στο παρόν άρθρο τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα οδηγήθηκε γονατισμένη οικονομικά στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Άλλωστε, ποιός πλέον πιστεύει ότι δεν υπήρχαν άλλες λύσεις; Υπήρχαν, αλλά ο Συνέχεια

Ἐπὶ τέλους! Ἦλθε ἡ ὧρα νὰ λύσουμε τὸ δημογραφικό μας!

Ἐὰν δὲν ἀντιμετωπίσουμε μὲ χαμόγελο τὰ ὅσα ζοῦμε, κινδυνεύουμε νὰ πέσουμε σὲ μαύρη κατάθλιψι! Εἶναι ἄλλως τε γνωστὰ τὰ ὅσα συμβαίνουν πλέον μὲ τὶς αὐτοκτονίες στὴν χώρα μας. Κοντεύουμε νὰ πάθουμε ὅσα δὲν πάθαμε ἐπὶ τουρκοκρατίας…. Τέτοιος ἀφανισμός!

Θωμᾶς Παπατόλης γράφει μὲ κέφι… Καὶ μᾶλλον ἔχει δίκαιον…

Φιλονόη.Μπράβο στο ΓΑΠ! Αυτό το παιδί τα έχει λύσει ΟΛΑ!

Στην αρχή έλυσε το κυκλοφοριακό. Η Θεσσαλονίκη είχε φτάσει (και με το ανέκδοτο που λέγεται “Μετρό”) στο σημείο μηδέν (ξέρεις εκεί που παίζεις τάβλι με το δίπλα οδηγό ή βγάζεις γκόμενα στη μέση της Τσιμισκή).
Συνέχεια