Εἶμαι ἀγανακτισμένη μὲ τοὺς «ἀγανακτισμένους»!


Καὶ τὸ ἐννοῶ.

Ἔλαβα πρὸ ἡμερῶν μίαν ἐπιστολή ἀπό ἕναν φίλο, ἀπὸ τὴν ὁποίαν ἐκράτησα  τὸν τίτλο. Μερικὲς ἀπὸ τὶς σκέψεις του θὰ σᾶς παρουσιάσω παρακάτω. Ἀλλὰ σὲ γενικὲς γραμμές μὲ βρίσκουν ἀπολύτως σύμφωνη.

Συνέχεια

Ὅσο κι ἄν πεινάσουμε τό καθεστώς δέν πέφτει, ἐκτός…

Πρίν ἀπό μερικές ἡμέρες στήν ἰστοσελίδα τοῦ «παρόν» εἶδα μιά δημοσκόπησι τῆς RASS ἡ ὁποία ἔγινε ἀπό τίς 27 Ἰουνίου ἐως τήν 1η Ἰουλίου 2011. Τίς ἡμέρες δηλαδή πού συνέβαιναν τά ἐπεισόδια στήν Ἀθήνα, ἐψηφίζετο τό μεσοπρόθεσμο κ.λ.π. Νομίζω ὅτι ἦταν οἱ χειρότερες ἡμέρες τῆς διακυβερνήσεως τῆς χώρας ἀπό τήν αὐτιστική κυβέρνησι. Στήν οὐσία παρέδωσε τήν Ἑλλάδα στούς τοκογλύφους (ΕΕ. ΔΝΤ, ΕΚΤ). Εἴμαστε καί ἐπισήμως κατακτηθέντες. Ἄραγε ἄν μποροῦσε νά γίνη μιά δημοσκόπησις τό 1941 τί ποσοστό θά ἔπαιρνε ὁ Τσολάκογλου (ὁ ὁποῖος εἶχε καί ἐλαφρυντικά;). Συνέχεια

Ποιός πολιτικός θά δείξη στούς πιστωτές μας τά μπροστινά του;

Εἶναι πλέον ἐξακριβωμένο καί βεβαιωμένο πώς ὅλες οἱ κυβερνήσεις τῆς χώρας ἀπό τήν μεταπολίτευσι μέχρι σήμερα συνειδητά ὁδήγησαν τήν χώρα στήν ἀπόλυτη πτώχευση καί τόν Ἑλληνικό λαό στήν πλήρη  ἐξαθλίωσι.

Ὁ ὅρος συνειδητά εἶναι πολύ βαρειά ἔκφρασις γιά πολιτικούς τῆς χώρας γιατί παραπέμπει αὐτόματα στό ἀτιμωτικότερο ἀδίκημα τῆς ἐσχάτης προδοσίας κατά τῶν συμφερόντων τῆς χώρας καί τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.

Πῶς ὅμως ἀλλοιῶς, μπορεῖ νά ἐρμηνευτῆ ἡ πολιτική τοῦ ἀλόγιστου, ἄκρατου δανεισμοῦ ἀπό τρίτους, ὅλα αὐτά τά χρόνια τῆς μεταπολιτεύσεως, πρός ἐκπλήρωσιν τῶν ἐσωτερικῶν καί ἐξωτερικῶν ὑποχρεώσεων, πού ἐκτίναξε σέ ἀπίστευτα ὕψη, τό δημόσιο χρέος, μέ τήν ταυτόχρονη ἐφαρμογή μιᾶς ἄθλιας πολιτικῆς, ἀποβιομηχανίσεως τῆς Ἑλλάδος ἀπό μεγάλες παραγωγικές μονάδες τοῦ παρελθόντος. Συνέχεια

Πασόκ ἤ τέφρα

Ψάχνοντας στό διαδίκτυο χθές τό βράδυ ( στό  «θάνος εὐη») ἀνεκάλυψα ἕνα ἰστολόγιο σκέτο τεφαρίκι. Ἡ πρώτη μου ἀντίδρασις ἦταν νά βάλω τά γέλια. Δέν μποροῦσα νά κρατηθῶ. Ὅμως….ἀναρωτιέμαι ἄν ὑπάρχουν ἀκόμη ἄνθρωποι, μετά ἀπό ὅλες αὐτές τίς προδοτικές κινήσεις καί τήν λεηλασία τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ στήν ὁποίαν ἔχει προβεῖ τό πασόκ, πού στηρίζουν αὐτό τό κόμμα. Ἔριξα μιά ματιά στά γραφόμενα τῶν διαχειριστῶν τοῦ ἰστολογίου καί δέν πίστευα στά μάτια μου. Ἡ ἐπιτομή τῆς βλακείας καί τοῦ “προβατισμοῦ”( ἄς μοῦ ἐπιτραπεῖ ἡ ἔκφρασις). Ἐπικαλοῦνται,βεβαίως καί αὐτοί τό συμφέρον τῆς πατρῖδος. Συνέχεια

Νὰ φύγουν! Νὰ πᾷν ἀλλοῦ!

Πληρώνουμε την ανικανότητ​α και την ενδοτικότη​τα της Κυβέρνησης​. Πρέπει να φύγουν πριν ολοκληρώσο​υν την καταστροφή

Πληρώνουμε την ανικανότητα και την ενδοτικότητα της Κυβέρνησης. Πρέπει να φύγουν πριν  ολοκληρώσουν την καταστροφή.

«Το Μνημόνιο 1 απέτυχε γιατί μπορεί να  έγιναν και λάθη ή και καθυστερήσεις στην εφαρμογή του» σύμφωνα τόσο με τον ΓΑΠ όσο και με τους Υπουργούς του. Γι’ αυτό κρίθηκε αναγκαίο το Μεσοπρόθεσμο. Δηλαδή ο Ελληνικός λαός καλείται να ξαναπληρώσει  7 περίπου δις ευρώ μήπως και «μπεί πάτος στο βαρέλι» κατά τον κύριο Ε. Βενιζέλο.

Καμία σκέψη ότι δεν πρέπει να πληρώσουμε ένα επαχθές χρέος. Καμία σκέψη έστω να πληρώσει η Γερμανία το χρέος μας έναντι αυτών που μας οφείλει από την Ναζιστική κατοχή κατά τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο! 

Εξ αιτίας αυτών των «λαθών» και «καθυστερήσεων» η αξία της προς πώληση περιουσίας μειώθηκε κατά 48%. Μεθοδευμένα! Συνέχεια

Αἶσχος….!!!

    Ἔχουμε συνηθίσει νά βλέπουμε τήν ὀσφυοκαμψία τῶν ὑπό ἀμφισβήτησιν πολιτικῶν μας τά τελευταῖα, τουλάχιστον, 2 χρόνια. Τό ποτῆρι ἔχει ξεχειλίσει. Ἡ μία ἐθνική κίνησις μειοδοσίας διαδέχεται τήν ἄλλη. Ἀργά ἀλλά ἀλλά σταθερά ὁδεύουμε πρός τό πλῆρες ξεπούλημα τῶν ἐθνικῶν μας συμφερόντων, τῆς καταστροφῆς τοῦ Ἑλληνισμοῦ καί τῆς ὁλοκληρωτικῆς ἁλώσεως χωρίς ὅπλα καί βία τῆς πατρῖδος μας.

Ὁ ἀμερικανοτραφής, ἀτυχῶς, πρωθυπουργός τῆς χώρας καί οἱ ὑποτακτικοί του συνεχίζουν τό Συνέχεια