Πρέπει νά τελειώσουμε ἄμεσα μέ αὐτό τό ἀνελλήνιστο κνώδαλο

Ναί. Πρέπει νά φύγη τό γρηγορότερο. Ὅσο μένει τόσο ζημιώνει τόν τόπο. Μακάρι νά μποροῦσαν οἱ “ἀγανακτισμένοι” νά τόν διώξουν ἀλλά δέν τό βλέπω. Ἔχει ἀναλάβει τήν “ἐξουσία” (ποιά ἐξουσία δηλαδή, πού ἄλλοι μᾶς κυβερνοῦν. Ἐκεῖνος παριστάνει τήν γλάστρα) καί δέν λέει νά τό κουνήση. Θά συνεχίση, λέει, μόνος του….Κακό πού μᾶς βρῆκε…..

Ποιός έδωσε στον Παπανδρέου την εντολή να ξεπουλήσει ακόμα και τα μνήματα;
Μήπως ο λαός; όχι! αυτός εξαπατήθηκε.
Με ποιο δικαίωμα ο Γιωργάκης που, Συνέχεια

Προσπαθοῦν νὰ καταστρέψουν καὶ τὴν τελευταία βιομηχανία μας;

Τὸν τουρισμό; Διότι κατέστρεψαν ὅλην τὴν βιομηχανικὴ ὑποδομὴ ἐν Ἑλλάδι. Συνειδητά! Δεκαετίες τώρα ἀποδομοῦν καὶ καταστρέφουν. Τώρα; Θὰ τοὺς τὸ ἐπιτρέψουμε; Ξέρετε γιὰ πόσες χιλιάδες ἐργαζομένους συζητᾶμε; Ξέρετε πόσες οἰκογένειες θὰ μείνουν ἄνευ εἰσοδήματος; Μήπως πρέπει νά γίνῃ κάτι ΤΩΡΑ; 

Ἀπό Κόρκο τό παρακάτω γιὰ Ῥόδο, Χανιὰ  καὶ Σαντορίνη:

Οι λαθρομετανάστες θα καταστρέψουν και τον τουρισμό

Ἕνα βραχιόλι, δύο ἐπιχειρηματίες καὶ μία ἐπιστημονική ἄποψις.

Τί σχέσι θὰ μποροῦσαν νὰ ἔχουν ὄλα αὐτά; Ἴσως καὶ καμμία. Ἴσως καὶ μεγάλη.

Προσωπικῶς πιστεύω (κι ἔχω ἐπιτύχει πολλὲς φορές μὲ τὸν ἑαυτό μου) στὴν αὐτοδιαχείρισι τῆς ἐνεργείας. Τί ἐννοῶ; Πιστεύω πὼς «ἡ δύναμις εἶναι μέσα μας». Πιστεύω πὼς πράγματι μποροῦμε νὰ ξεπεράσουμε πολλὲς ἀσθένειες καὶ νὰ τὶς ἀφήσουμε ἔξω ἀπὸ τὴν ζωή μας. Πιστεύω ἐπίσης στὴν βοηθητική χρήσι πολλῶν τροφῶν ἢ κι ἀντικειμένων. Πάντα ἐξ ἰδίας ἐμπειρίας. 

Δηλώνω πὼς οὐδέποτε ἔχω διαθέσει χρήματα γιὰ νὰ «μὲ βοηθήσουν» διάφορα ἀντικείμενα. Πὼς οὐδέποτε ἔχω πέσει θύμα διαφόρων πονηρῶν, γιὰ τέτοια ζητήματα. Καὶ πὼς πάντα ἀναφέρομαι ΜΟΝΟΝ σὲ προσωπικὰ βιώματα. 

Συνέχεια

Ὅταν ξεπουλᾷς ὅσο ὅσο…

Διότι ἔχεις ἀνάγκη πραγματική ἢ διότι σὲ ἔχουν πείσει πὼς ἔχεις ἀνάγκη πραγματική, ἢ ἀκόμη χειρότερα… Λὲς ψέμματα μεγαλοποιῶντας μίαν ἀνάγκη καὶ ἀλλάζοντάς της τά φῶτα στὴν παραποίησι… Τί εἶσαι; Βλάξ; Εὐκολόπιστος ἢ ἁπλῶς  κοινότατος μαυραγορίτης;

Ἀπό Ὀλυμπία τό παρακάτω ἀνάγνωσμα κι ὁ καθεῖς ἂς βγάλῃ τὰ δικά του συμπεράσματα:

Ούτε 16 δις δεν θα βγάλει η Ελλάδα από τις αποκρατικοποιήσεις λένε οι Financial Times! – Στηθείτε στην ουρά για το μεγάλο ξεπούλημα!

Ακόμα και αν η Ελλάδα πετύχει τις καλύτερες τιμές, δεν θα μπορέσει να αντλήσει παραπάνω από 16 δις έως το 2013 από αποκρατικοποιήσεις, αναφέρει η πολύ γνωστή στήλη LEX των Financial Times.

Συνέχεια

Θά ἔχουμε καινούργια Ἴμια;

Τί νά σημαίνη ἄραγε ἡ προαναγγελθεῖσα καινούργια πρόκλησι τῶν γειτόνων μας; Θά ἔχουμε καινούργια Ἴμια; Αὐτό μᾶς ἔλειπε τώρα καί μέ τέτοιους ἀνίκανους πολιτικούς. Πάγκαλο, πάντως δέν ἔχουμε στήν θέσι τοῦ ὑπουργοῦ ἐξωτερικῶν. Ἔχουμε ὅμως τό ἀχτύπητο δίδυμο ΓΑΠ – Δρούτσα. Νά ἑτοιμαζόμαστε γιά ἐξελίξεις κύριοι τῆς Ἑλληνικῆς κυβερνήσεως; Ποτέ δέν ξέρεις μέ τούς τούρκους…. Συνέχεια

Θὰ τὰ εὕρουν οἱ συμμαθητές;

Ἡ εἴδησις ἀπὸ τό ΛΗΜΕΡΙ. Δὲν γνωρίζω τήν ἀλήθεια της διότι δὲν παρακολουθῶ ποτέ τηλεόρασι.

ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ Συστάθηκε κοινή επιτροπή ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το μνημόνιο;;;

Eίδηση σοκ πριν από λίγο στο δελτίο ειδήσεων του Kontra channel στην εκπομπή του Τέρενς Κουίκ, όπου ούτε λιγο ούτε πολύ ενημερωθήκαμε ότι έχει ήδη συσταθεί επιτροπή στελεχών από το ΠΑΣΟΚ και από την Ν.Δ για να βρουν τα κοινά σημεία των δύο κομμάτων ώστε να περάσει το μνημόνιο ΙΙ….
Συνέχεια