Ναί. Πρέπει νά φύγη τό γρηγορότερο. Ὅσο μένει τόσο ζημιώνει τόν τόπο. Μακάρι νά μποροῦσαν οἱ “ἀγανακτισμένοι” νά τόν διώξουν ἀλλά δέν τό βλέπω. Ἔχει ἀναλάβει τήν “ἐξουσία” (ποιά ἐξουσία δηλαδή, πού ἄλλοι μᾶς κυβερνοῦν. Ἐκεῖνος παριστάνει τήν γλάστρα) καί δέν λέει νά τό κουνήση. Θά συνεχίση, λέει, μόνος του….Κακό πού μᾶς βρῆκε…..
Ποιός έδωσε στον Παπανδρέου την εντολή να ξεπουλήσει ακόμα και τα μνήματα;
Μήπως ο λαός; όχι! αυτός εξαπατήθηκε.
Με ποιο δικαίωμα ο Γιωργάκης που, Συνέχεια



