Μία παλαιά ἀνάρτησις… (κατὰ κάθε προπαγάνδας)

Πρό μερικῶν ὡρῶν, ἔγραψα μερικά σχόλια σὲ κάποιο ταινιάκι, ποὺ ἀφοροῦσε στὸν Νταβούτογλου, τὸ ὁποῖον καί, λίγο ἔως πολύ, ἔλεγε ὅτι θὰ στηρίξῃ μίαν  ἐπανάστασι ἢ μίαν προσπάθεια ἀνεξαρτοποιήσεως, τῶν μουσουλμάνων στὴν Θράκη.

Μερικές σκέψεις μου γιὰ νὰ αἰσθάνομαι κι ἐγώ καλά, κι ὅσοι τὸ ἐδιάβασαν.

Συνέχεια

Ὁ Καζάκης ποὺ λέει.. Ἀλλὰ τελικῶς τί λέει;

δῶ κι ἀρκετές ἡμέρες λαμβάνω κατ’ ἐξακολούθησιν, ἕνα συγκεκριμένο μήνυμα, μὲ ἕναν συγκεκριμένο τίτλο:

«ἡ καλλιτέρα οἰκονομική ἀνάλυσις ἀπό τὸν Δημήτρη Καζάκη».

Εἰλικρινῶς, τὸ ἔλαβα τόσες πολλές φορές (μάλιστα ἀπό κάποιους διπλό καὶ τριπλό) ποὺ στὸ τέλος ἀπεφάσισα νὰ τὸ παρακολουθήσω. Ἔφτιαξα καφέ, πῆρα τὰ κουράγια μου κοντά, κατέβασα τὰ τηλέφωνα καὶ ξεκίνησα… Δύο ὥρες ἦταν ὅλο αὐτό… Ἤθελε μίαν κάποια προετοιμασία! Συνέχεια

Τὶ εἴπαμε πώς ἔγινε στήν Αἴγυπτο;

Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν ἔγραφα γιὰ τὰ περίεργα γεγονότα τῆς Αἰγύπτου καὶ τὶς ἀναμενόμενες ἐξελίξεις…

Συγκεκριμένα:

«…Μία συνταγὴ ποὺ «δουλεύει»!! Ἡ Αἴγυπτος ζητᾶ δημοκρατία!!! Αγυπτος πειν! Δν χει δέα πό δημοκρατία!! Ψωμί θέλει!!! Ἀλλὰ τὸ ψωμί ἐκφέρεται ὡς «δημοκρατία» τὸν τελευταῖο καιρό!!! Γιὰ νὰ δοῦμε λοιπὸν τί δημοκρατία θὰ λάβουν… Γιατὶ ἐὰν εἶναι σὰν τὴν δική μας… Τότε, μᾶλλονἔπεσαν στὴν παγίδα τοῦ δευτέρου γύρου!…..»

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=sN5e2UdZJnY]

Συνέχεια

Ἐμπόλεμος ζώνη καὶ σιωπή…

Τελικῶς αὐτὸς ὁ τόπος ἔχει τν δημοσιοκαφρίλα ποὺ τοῦ χρειάζεται;;;;

Διαβάζουμε ΜΟΝΟΝ στό διαδίκτυο γιὰ ὅσα συμβαίνουν στήν Κερατέα!!! Τὰ διαβάζουμε, ὅσα διαβάζουμε, ἀπό ἀνωνύμους πολίτες- ἱστολόγους, ποὺ δὲν ἀμείβονται μὲ τριψήφια καὶ τετραψήφια νούμερα σὲ ἐπιταγές μηνιαίως… Τὰ διαβάζουμε ἀπό ἀνθρώπους ποὺ νοιάζονται εἰλικρινῶς γιὰ τόν τόπο καὶ τοὺς κατοίκους του… Τὰ διαβάζουμε ἀπό ἐρασιτέχνες καὶ ἀναζητητές τῆς ἀληθείας….

Συνέχεια