Τελικὰ ψύχεται ἀντὶ νὰ θερμαίνεται…

Ἂς ὑποθέσουμε ὅτι εἶμαι ταβερνιάρης καὶ πὼς ἐσεῖς ἔρχεσθε νὰ φᾶτε στὴν ταβέρνα μου.
Στὸ τέλος, μοῦ ζητᾶτε τὸν λογαριασμὸ κι ἐγὼ ἔρχομαι καὶ σᾶς λέω: «δῶστε μου 500 € καὶ εἴμαστε ἐν τάξει!». Ἐσεῖς, τότε, κυττάζεσθε μεταξύ σας ἔκπληκτοι γιὰ τὸ ποσὸν κι ἐγώ, ποὺ εἶμαι μάγκας ταβερνιάρης, σᾶς κάνω καὶ ἕνα σκόντο! «Καλά, δῶστε μου 450 € καὶ καθαρίσαμε». Συνέχεια
Μερικὰ ἀπὸ τὰ …δείγματα…

Παιδιά, νομίζω ὅτι ὁ κύριος ΒΠ ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον σὲ ὅσα προτείνει…
Γνωρίζουμε εδώ και χρόνια ότι η μόνη διαφορά μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του ογρανωμένου εγκλήματος ειναι η οργάνωση.
Άρα η μόνη αντίδραση σε αυτή τη συμπεριφορά είναι η απεμπλοκή. Συνέχεια
Ὅσον ἀφορᾶ στὴν δῆθεν μείωση τοῦ χρέους… Εἶναι ψέμμα… Ἀσύστολον ψέμμα…
Ὑπέγραψαν ἀκόμη μίαν πολὺ κακὴ συμφωνία, εἰς βάρος τοῦ λαοῦ.
Στὸ ἐδώλιο οἱ Διοικήσεις τοῦ ῥαδιοφωνικοῦ σταθμοῦ «Ἀθῆναι 9,84», γιὰ κακοδιαχειρίσεις καὶ κατασπατάλισιν δημοσίου χρήματος.
Ὁ Εἰσαγγελεὺς ζητᾶ τὴν ἄρσιν ἀσυλίας βουλευτοῦ, ποὺ ὅμως αὐτὸς δηλώνει πὼς εἶναι βεβαία ἡ …ἀπαλλαγή του!!!