«…Ειδικότερα, σήμερα η Ελλάδα επιβάλλει φόρο επί της αγοράς του γάλακτος και των γαλακτοκομικών προϊόντων. Ωστόσο, ο φόρος δεν εφαρμόζεται κατά τον ίδιο τρόπο στα εγχώρια προϊόντα όπως γίνεται σε προϊόντα από άλλα κράτη μέλη. Ορισμένα εθνικά προϊόντα απαλλάσσονται από την φορολογία και άλλα φορολογούνται σε χαμηλότερα επίπεδα.…» Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: πλιάτσικο
Ἄν εἶσαι Ἕλλην καὶ δὲν ἔχεις χρῆμα …ψόφα!!!
Ὑποδομὲς ὑγείας, οἱ ὁποῖες ἔχουν φτιαχτεῖ μὲ τὰ δικά μας χρήματα, ἀπὸ τὶς κρατήσεις τῶν ὑποχρεωτικῶν εἰσφορῶν καὶ οἱ ὁποῖες ἔχουν ἤδη καταῤῥεύσει ἐντελῶς τὰ τελευταία ἕξι χρόνια τῶν μνημονίων, καλοῦνται νὰ σηκώσουν τώρα καὶ τὸ βάρος τῆς περιθάλψεως χιλιάδων, ἐὰν ὄχι ἐκατομυρίων ἀλλοδαπῶν, κάθε λογῆς!!! Συνέχεια
Ὅπου …«διάσωσις τραπεζῶν» καὶ μία λεηλασία!!!
Όπου βλέπουμε το κράτος να σπεύδει να σώσει Τράπεζες, αυτομάτως καταστρέφοντας έναν λαό, θα διαπιστώσουμε ότι στις θέσεις των πολιτικών βρίσκονται τραπεζικά στελέχη, που παριστάνουν τους πολιτικούς. Διεκπεραιώνουν την δουλειά των τραπεζών, υπογράφοντας για λογαριασμό μας, αλλά εις βάρος των συμφερόντων μας κι επιστρέφουν στις τράπεζες, για να συνεχίσουν την προσφορά τους στους τοκογλύφους. Συνέχεια
Καὶ τὸ πάρτυ συνεχίζεται…
Τὸ ὅ,τι τὸ πάρτυ συνεχίζεται τὸν τομέα αὐτόν, ἀπὸ τὸ 1983 ἔως καὶ σήμερα, νομίζω εἶναι σὲ ὅλους γνωστό!!!
Συνέχεια
Τὸ παραμῦθι «ἀνάπτυξις» …νομιμοποιεῖ τὴν κατάργησιν τῶν μετρητῶν!!!
Τό καταλάβατε τώρα πῶς πηγαίνουν νά μᾶς ἐπιβάλουν τήν πλήρη κατάργηση συναλλαγῶν ὑπό τήν φυσική μορφή τοῦ χρήματος;
Τό καταλάβατε τώρα ποῦ τό πηγαίνουν οἱ τραπεζίτες στήν χώρα;
Τὸ παραμῦθι τῆς ἀναπτύξεως καὶ τῆς πατάξεως τῆς παραοικονομίας, διὰ στόματος «Ἐθνικῆς Τραπέζης».
Πίσω ἀπὸ τὸν Μητσοτάκη …θάβονται τὰ σκάνδαλα!!!
Δείτε με πόσα μηδενικά παίζουν οι διάφοροι …«ανιδιοτελείς σωτήρες» μας, που η τύχη τους τα φέρνει όλα …δεξιά!
