Ἔτσι ἀκριβῶς, ἔχει ἡ κατάστασις στήν Ἑλλάδα. Οὐδέν κακόν ἀμιγές καλοῦ.
Γράφει τό πιτσιρίκι:
Δεν πάει καιρός που έχουμε μιλήσει, αλλά το κύμα της αηδίας από την επικρατούσα κατάσταση, με έχει πλημμυρίσει σε τέτοιο βαθμό, που τα δάκτυλα δεν υπακούουν τον λοβοτομημένο μου εγκέφαλο.
Δεν θα αναφερθώ ιδιαίτερα σε πολιτικά πρόσωπα, λέξεις, πράξεις, δηλώσεις και καταστάσεις, μιας κι είναι η αιτία της αϊδίας που τόσο έντονα νιώθω τελευταία. Έχει σχεδόν μεταλλαχθεί και μετουσιωθεί, από απλή αϊδία, σε Συνέχεια




